Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Tak jak Nitomen ci napisal obniz poziom paliwa w tym gazniku o 1mm na poczatek i sprawdz czy nie jest lepiej.Jezeli sie poprawi to obniz o jeszcze 1 mm tak zeby dojsc do dobrze wypalonej swiecy na srednich obrotach. Aby to sprawdzic jedziesz na srednich obrotach kilka km po czym gasisz silnik bez schodzenia na wolne i wykrecasz swiece po ostygnieciu silnikaZadnych manewrow z dyszami na razie nie rob, bo i tak maxem nie miales okazji jeszcze pojezdzic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 (edytowane) Tak jak Nitomen ci napisal obniz poziom paliwa w tym gazniku o 1mm na poczatek i sprawdz czy nie jest lepiej.Jezeli sie poprawi to obniz o jeszcze 1 mm tak zeby dojsc do dobrze wypalonej swiecy na srednich obrotach. Aby to sprawdzic jedziesz na srednich obrotach kilka km po czym gasisz silnik bez schodzenia na wolne i wykrecasz swiece po ostygnieciu silnikaZadnych manewrow z dyszami na razie nie rob, bo i tak maxem nie miales okazji jeszcze pojezdzic. Adam M. Ok sprobuje obnizyc poziom w plywaku o 1-2mm i dam znac co z tego wyszlo. Wysokosc mierzyc gdy gaznik jest w normalnej pozycji czy nalezy go odwrocic aby plywak byl oparty? Wyczytalem ze prawidlowy poziom to 9mm. Jak obnizyc o 1mm to do 8. Sorki za glupie pytania ale jeszcze nie bawilem sie gaznikiem. Edytowane 9 Czerwca 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Tak obrocic aby jezyczek plywaka opieral sie ale nie wciskal zaworka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 (edytowane) Zalózmy ze wysokosc korpusu od plywaka to 9mm. Zmniejszenie ilosc paliwa w komorze nastapi gdy plywak bedzie mial wysokosc od 9 + czy 9 - ? Edytowane 9 Czerwca 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Nie bardzo rozumioem o co tu sie pytasz.Musisz w taki sposob podgiac jezyczek plywaka zeby szybciej powodowal zamkniecie zaworu, ale jak to dokladnie zrobic zalezy od konstrukcji samego plywaka i w jaki sposob zamyka on zawor.Najlepiej daj zdjecie tego plywaka z zaworem po zdjeciu komory plywakowej - bedzie latwiej rozmawiac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Mechanik odradzal mi zabawy z plywakiem bo pozniej go przestawic to nie jest łatwo a 1mm wyczuc. Sprzedam ten gaznik albo zamienie na seryjny fcr 39 bez doplat.Kupie normalny i bedzie dobrze. Zauwazylem ze silnik mi sie grzeje. Chlodnica u gory cieplejsza niz u dolu tzn ze chlodzenie ok. Hmm grzanie sie moze byc spowodowane ta duza dawka paliwa czy zle wyregulowane zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Ale masz kurna problem. Fajny mechanik ci to doradzał, pozdrów go ode mnie. Od tego jest suwmiarka żeby mierzyć poziom paliwa a nie go wyczuwać. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 (edytowane) To ja juz nie wiem czy bawic sie w to czy nie. Mechanik mowil ze pozniej bedzie mial problemy zeby mi gaznik wyregulowac jak zaczne grzebac przy plywaku. Jak zmniejsze ilosc obrotow srubki o mieszanki z 2 obrotow na 1 1/2 albo 1 to wtedy paliwa i tak bedzie dostawal tyle samo, zmieni sie tylko ilosc powietrza? Jak to z ta srubka jest? Edytowane 14 Czerwca 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kula26 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Nie mam licznika ale tak na oko z kolega ustalilismy ze przejchalem jakies 30km. Zalalem paliwo do baku i do tego samego miejsca wlalem prawie 3l. Takze na 100km wychodzi jakies 9l. Nowa swieca byla mocno zakopcona. Nie wiem czy da sie jeszcze wykrecic srubke od mieszanki. Raczej to nie zmniejszy spalania :cool: Stan gaznika jest wporzadku. Pare dni temu czyszczony. Zadnych uszczerbkow na dyszach, iglicy. Poprostu musze jakos go wyregulowac. Sprzedawca mowil ze gaznik jest od dakarowki.Zapomnialem zapytac. Przez dysze wolnych obrotow tez moze byc takie spalanie?Co do tego spalania, nie dawno zalozylem taki gaznik i spalanie wzroslo mi o jakies60% ( poprzednio gaznik MIKUNI) jakies 10l na 100km jazda enduro ale za to motorek ozyl i teraz czuc ze jedzie :biggrin: Cos za cos, przyjemnosci kosztuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.