7acek Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Czesc mam pytanie! Ide do znajomego mechanika aby mi wyregulowal gaźnik w motorku! mam pytanko! czy regulacja i czyszczenie gaźnika to cos powaznego!?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 (edytowane) Dziwne pytanie. Regulacja gaźnika to dla kogoś nieznającego się tylko kręcenie śrubkami. Dla mechanika to błaha sprawa, ale sam tego nie rób, bo możesz stracić cierpliwość :notworthy: Coś poważnego to robienie szlifu w kamazie :] Edytowane 24 Maja 2008 przez JacekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 wyjąc gaznik przeczyscic i wyregulowac to nie zajmie tak długo góra jakies 15-20min dla pracy silnika jest to bardzo istotne (bowiem jesli nie jest wyregulowany albo niepoprawnie moze to byc przyczyna np wiekszego zuzycia paliwa lub pogorszenia osiągów) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Pewnie chodzi ci o to czy weźmie dużo kasy ??Wyczyścić jak złożysz możesz sam on ci tylko wyreguluje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 duze znaczenie dla krecenia sie silnika mial nieustawiony gaznik ? tzn mialem skrecone na maxa powietrze przy duzej dyszy - moto nie krecilo do konca, dzisiaj to poustawiam, bedzie lepiej ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 dla jednego gaznika w twoim przypadku sa to grosze :) Ale warto jesli Ci moto gasnie na wolnych czy cos podobnego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Czemu idziesz z tym do mechanika?? Jak mialem NSRke to tez panicznie balem sie coś rozkręcic . Wkoncu zdecydowalem sie sciągnąć gaźnik . Robilem wszystko bardzo ostroznie na kartce papieru . to nic trudnego sciagasz tylko dolną pokrywe i wyciągasz plywak , potem wykrecasz dysze ,przedmuchujesz kompresorem, skladasz wszystko z powrotem i odpalasz motor . Czekasz az rozgrzeje sie do temeratury pracy i wtedy ustawiasz sobie 1.5 RPM , gaśisz motor i probujesz odpalić go bez gazu . jesli odpali to znaczy ze jest ok . Jeśli nie to ustaw srube od powietrza na 2.5 obrotu , wtedy jeszcze raz gasisz i probujesz odpalic bez gazu . A jeśli dalej nie odpala to kręc srubą w lewo , w prawo . ustaw tak zeby palil bez gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.