Skocz do zawartości

ustawianie rozrzadu


osmul
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

polecam www.e30.de ale tak w skrocie, ustawiasz tlok 1cyl w gmp czyli gorny martwy punkt, walek rozrzadu musi byc ustawiony tak zeby zawory byly zamkniete czyli krzywkami w dol (sa dzwigienki) mniej wiecej w polowie, tzn zaden zawor nie otwart ani nie zamkniety, jesli jest znak czasem go niewidac ze wzgledu na wiek... ustaw walek na znaku ale najprosciej krzywkami w dol jak zalozysz kolko i pasek bedziesz widzial nawet jak walniesz sie o jeden zab w ta czy tamta to niepowinno sie nic stac a sprzet albo niebedzie chcial zapalic albo bedzie nierowno chodzil niebedzie mial mocy, zerknij na www.e30.de bardzo fajna stronka tam znajdziesz temat w dziale do it yorself czy jakos tak

 

polecam www.e30.de ale tak w skrocie, ustawiasz tlok 1cyl w gmp czyli gorny martwy punkt, walek rozrzadu musi byc ustawiony tak zeby zawory byly zamkniete czyli krzywkami w dol (sa dzwigienki) mniej wiecej w polowie, tzn zaden zawor nie otwart ani nie zamkniety, jesli jest znak czasem go niewidac ze wzgledu na wiek... ustaw walek na znaku ale najprosciej krzywkami w dol jak zalozysz kolko i pasek bedziesz widzial nawet jak walniesz sie o jeden zab w ta czy tamta to niepowinno sie nic stac a sprzet albo niebedzie chcial zapalic albo bedzie nierowno chodzil niebedzie mial mocy, zerknij na www.e30.de bardzo fajna stronka tam znajdziesz temat w dziale do it yorself czy jakos tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

nie ma to jak porady

krzywkami w dol jak zalozysz kolko i pasek bedziesz widzial nawet jak walniesz sie o jeden zab w ta czy tamta to niepowinno sie nic stac a sprzet albo niebedzie chcial zapalic albo bedzie nierowno chodzil niebedzie mial mocy

współczuje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma to jak porady

współczuje....

A Ty co mistrzem jesteś w mechanice silnikowej czy w konwersacji?

Licznik postów sobie na siłę nabijasz?

Wymień chociaż raz łańcuszek rozrządu lub pasek w silniku a potem zabieraj głos w dyskusji na temat mechaniki.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie piotrze wymieniłem już sporo pasków i łańcuszków , i wiem że ustawianie ja kolega pisze jeden ząb w tą czy w tamtą to totalna fuszerka wiec jeśli nie podaje konkretnego przepisu to szkoda pisania.A Pan też nie jest wszechwiedzący...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...