osmul Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Siemak jak w temacie, czy kto ma moze jakas serwisowke lub moze podac strone gdzie jest opisane ustawianie rozrzadu w takim silniku? moze ktos sam to robil i wytlumaczy? z gory dziekuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 polecam www.e30.de ale tak w skrocie, ustawiasz tlok 1cyl w gmp czyli gorny martwy punkt, walek rozrzadu musi byc ustawiony tak zeby zawory byly zamkniete czyli krzywkami w dol (sa dzwigienki) mniej wiecej w polowie, tzn zaden zawor nie otwart ani nie zamkniety, jesli jest znak czasem go niewidac ze wzgledu na wiek... ustaw walek na znaku ale najprosciej krzywkami w dol jak zalozysz kolko i pasek bedziesz widzial nawet jak walniesz sie o jeden zab w ta czy tamta to niepowinno sie nic stac a sprzet albo niebedzie chcial zapalic albo bedzie nierowno chodzil niebedzie mial mocy, zerknij na www.e30.de bardzo fajna stronka tam znajdziesz temat w dziale do it yorself czy jakos tak polecam www.e30.de ale tak w skrocie, ustawiasz tlok 1cyl w gmp czyli gorny martwy punkt, walek rozrzadu musi byc ustawiony tak zeby zawory byly zamkniete czyli krzywkami w dol (sa dzwigienki) mniej wiecej w polowie, tzn zaden zawor nie otwart ani nie zamkniety, jesli jest znak czasem go niewidac ze wzgledu na wiek... ustaw walek na znaku ale najprosciej krzywkami w dol jak zalozysz kolko i pasek bedziesz widzial nawet jak walniesz sie o jeden zab w ta czy tamta to niepowinno sie nic stac a sprzet albo niebedzie chcial zapalic albo bedzie nierowno chodzil niebedzie mial mocy, zerknij na www.e30.de bardzo fajna stronka tam znajdziesz temat w dziale do it yorself czy jakos tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 nie ma to jak poradykrzywkami w dol jak zalozysz kolko i pasek bedziesz widzial nawet jak walniesz sie o jeden zab w ta czy tamta to niepowinno sie nic stac a sprzet albo niebedzie chcial zapalic albo bedzie nierowno chodzil niebedzie mial mocywspółczuje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 W Linku zdjęcie wilele wyjaśni http://img210.imageshack.us/img210/5306/bmwkd4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 nie ma to jak poradywspółczuje....A Ty co mistrzem jesteś w mechanice silnikowej czy w konwersacji?Licznik postów sobie na siłę nabijasz?Wymień chociaż raz łańcuszek rozrządu lub pasek w silniku a potem zabieraj głos w dyskusji na temat mechaniki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Panie piotrze wymieniłem już sporo pasków i łańcuszków , i wiem że ustawianie ja kolega pisze jeden ząb w tą czy w tamtą to totalna fuszerka wiec jeśli nie podaje konkretnego przepisu to szkoda pisania.A Pan też nie jest wszechwiedzący... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.