grasser Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 lol ale wtopa ;) stalem kolo tego moto i bylem przekonany ze ten dekiel na ktorym widac napis BMW to pokrywa zaworow ;D ok zatem jak te 2 modele sie maja do siebie ? ;) K1100 RT i R1100 RT ? podobne roczniki w podobnych cenach tzn do 10 kzl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrrs5 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 lol ale wtopa ;) stalem kolo tego moto i bylem przekonany ze ten dekiel na ktorym widac napis BMW to pokrywa zaworow ;D ok zatem jak te 2 modele sie maja do siebie ? ;) K1100 RT i R1100 RT ? podobne roczniki w podobnych cenach tzn do 10 kzl I nie myliles sie ,to jest pokrywa zaworow. K ma duzo lepsze przyspieszenie,R lepiej sie prowadzi.Awaryjnosc porownywalna moim zdaniem. Pozdrawiam. Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 jezeli myslisz ze kupisz cos co nadaje sie do jezdzenia z rocznika 96-98 do 10kPLN`ow i ma byc to "duze" BMW to zycze naprawde duzo szczescia lol ale wtopa stalem kolo tego moto i bylem przekonany ze ten dekiel na ktorym widac napis BMW to pokrywa zaworow ;D I nie myliles sie ,to jest pokrywa zaworow. A o ktorym deklu panowie mowimy ? :wink: PS. boxeRki wg mnie sa latwiejsze w obsludze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 (edytowane) wracamy do jednego z miliona tematow ... ural ;) a co bys polecil w tych pieniadzach ;) ostatecznie moze byc do 12 z wielkim bulem ;P puki co wydaje mi sie ze BMW to rozsadny wybor w tych pieniadzach ... w innym wypadku zostaje paneuropa z rocznika 91-92 ;) czyli znow staroc ... ps. piotr5 ... zonk w tym ze wydawalo mi sie ze ten silnik jest symetryczny i z obu stron tak samo wyglada :P Edytowane 11 Grudnia 2008 przez grasser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgadzam sie z Toba ze BMW to dobry wybor, tylko najgorsze to spieszyc sie z zakupem ... Zwykle naprawde bardzo fajne sprzety pojawiaja sie gdy w ogole nie potrzebuje sie motocykla :wink: Takze jak ten Twoj GL jeszcze jezdzi i nie ma za bardzo z nim klopotow to nawijaj spokojnie km-try i "ogladaj sie na boki". W miedzyczasie napewno spotkasz wielu uzytkownikow BMW pogadasz sobie, posluchasz, moze nawet zrobisz rundke. Wg mnie najlepiej szukac ofert sprzedazy wsrod uzytkownikow BMW bo z przypadkowymi ofertami roznie bywa (tym bardziej jezeli ogloszenie daje firma zajmujaca sie masowo handlem motocyklami). PS.Jakis czas temu znajomy sprzedal 1100gs, (96r) ktorego sprowadzil z Niemiec. Co prawda motocykl z wierzchu nie wygladal atrakcyjnie, mial 100kkm najechane, ale przynajmniej przebieg byl rzeczywisty i byl w calosci z jednego rocznika. Z tego co wiem to nowy wlasciel jest zadawolony z zakupu,a kosztowal 11kPLN. PS.2 Z tego co piszesz to raczej twardo trzymasz sie asfaltu i tylko typowe turystyki wchodza w gre ? (GL, PE ...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 raczej asfalcik ;) nie spiesze sie wiec moze uda sie wylowic cos ciekawego. Puki co szukam informacji czym warto sie zainteresowac. Kasy jeszcze niema, GL jezdzi, ale trzeba sobie jakos zawezic obszar poszukiwan na przyszlosc i zbierac informacje o konkretnych modelach. Im wieksza wiedza tym mniejsza szansa na wtope ;) A z GL problem jest taki ze wybitnie trudno to sprzedac ;) Przegladajac dostepne, w miare popularne, motocykle w PL na chwile obecna moja uwage zwrocily ST, BMW K100, R1100, GTR. Najbardziej BMW mi z tego wszystkiego odpowiada a teraz zaczalem sie przygladac K75. Mozliwe ze mieze w zbyt wysokie pojemnosci (wszystko poza K75 powyzej 1000 ccm ) ale trudno wylowic cos duzego gabarytowo z mniejszym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 (edytowane) Witam. Taka mała dygresja wzgledem oryginalnego przebiegu motocykli BMW. Popatrzcie na przebieg tego: BMW K1100LT Special Edition, ciekawie czy oryginalny :-) http://www.darmot.com/oferta.html Mnie osobiście bardziej interesuje BMW K1200S. Pozdrawiam. Edytowane 12 Grudnia 2008 przez makumba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Mnie osobiście bardziej interesuje BMW K1200S. jak znajdziesz takie w stanie co najmniej dobrym za 10 tys zł to biorę trzy sztuki, w obojętnie jakim kolorze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrrs5 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Witam. Taka mała dygresja wzgledem oryginalnego przebiegu motocykli BMW. Popatrzcie na przebieg tego: BMW K1100LT Special Edition, ciekawie czy oryginalny :-) http://www.darmot.com/oferta.html Mnie osobiście bardziej interesuje BMW K1200S. Pozdrawiam. Myslisz ,ze duzo cofneli? :biggrin: Pewnie nie ,raczej tylko troche zeby z wprawy nie wyjsc,jak to w Polsce :wink: Co do K1200S to w tych pieniadzach mozna kupic cos z modeli firmy Maisto ,lub cos co pozmiatano z autostrady po dobrym dzwonie :bigrazz: Pozdrawiam. Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AbiV Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Siemka ! Pozycje i ergonomia na obydwoch jest dobra - oczywiscie odczucie subjektywne - trzeba sprawdzic samemu. Majac czterdzieche testowalem Pan'a ijest to zajefajny motorek, moment obrotowy, praca silnika zupelnie inna bajka, Jak dla mnie to bylaby ona dobra ale za jakies 5 lat, na razie jakos za mlodo sie na nia czuje. Ze znanych wad Hondy ogolnie tendencje do wezykowania przy predkosci od ca. 180 km/h do maxymalnej. jezeli wiec nie bedziesz jej wykorzystywal to moim zdaniem bedzie dobry wybor. Co do BMW nie powiem wiele ale moze byc poreczniejsza. Sugerowal bym sie rowniez odczuciami drgan / wibracji silnika, w Hondzie jest ona subjektywnie jak dla mnie przyjemna w boxerze jakos jej na razie nie trawie. :crossy: Siemka BMW K1100 LT ma silnik rzedowy 4 cylindry a nie boxer .Seros R ma boxera ja jezdze BMW K1100LT i nie przesiadl bym sie na Japonca Elastyka silnika lepsza niz w japoncu - awaryjnosc mniejsza - jesli nie swirujesz to zamykasz sie w okolo 6,5 litra na setke ( jazda mieszana miasto- trasa) dlugie przebiegi do serwisu 10000km jak nie jest zakatowana to nawet motocykle z przebiegiem 150000km trzymaja sie w cenie - dluzsza zywotnosc jak japoniec no i co dla mnie wazne co 2gi smiga Japoncem ( nie sugeruje ze japonce sa gorsze czy lepsze )- to jest tylko moja opinia pozdr AbiV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Taki motocykl K1100LT ma generalnie jedną wadę - wygląda jak jakiś grubas, jakiś taki otyły spasiony gruby autobus, taki spaślak z wielką głową. Jakbym do Fazera zamontował owiewkę przednią z ElectraGlide. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) :banghead: ..temat z 2008r nadal aktualny ? ... :banghead: Edytowane 7 Stycznia 2011 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.