BazaMK2 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 (edytowane) Witam mam taki problem zrobilem remont generalny silnika szlify nowe tloki pierscienie i po złożeniu motoru motor pali ale sie dlawi poniewaz cieknie mi paliwo z gaznika jak odkręce kranik. Paliwo wycieka kanalem do ktorego jest podłączony filtr. zalaczam zdjęcie i zaznaczylem ktoredy wycieka paliwo.W tym otworze dolotowym jest taki maly kanalik i wlasnie tym kanalem mi wywala paliwo.Pomuszcie mi prosze. :gees :gees dzisiaj rozkrecilem gaznik na czesci i sprawdzilem wszystko i przeczyscilem.pływak nie jest dziurawy, i nawet obnizylem iglice i dalej cieknie paliwo, moze slabo trzyma ten dzyndzelek z gumka co jest do pływaków przyczepiony ale gumka jest dobra. Moze być to spowodowane tym ze od gaznika sa odlaczone i zaslepione otwory ktore doprowadzaly olej z pompki zeby mieszalo sie pliwo z olejem. podawanie oleju odlaczylem poniewaz zepsula sie pompka i lepiej nalac olej odrazu do zbiornika z paliwem jak sie jezdzi w terenie. Edytowane 20 Maja 2008 przez BazaMK2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Otwor na olej nie ma nci do rzeczy. Sprawdz czy wszystko jest okej z plywakami i czy masz dobry poziom paliwa w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 na 80% zły poziom paliwa... chodź to honda to w kolegi Simsonie było tak samo,wystarczyło wyregulować, i chodzi jak przecinak....jakim kanałem ucieka ? od filtra powietrza,masz zwykły czy jakiś ,,tuningowy"...poza tym skoro ucieka paliwo gdzieś dziurą przy gaźniku=filtrze to może też brać ,,lewe" powietrze co chyba ma też jakiś wpływ na działanie silnika....ale w sumie się nie znam za bardzo... takie moje przypuszczenia Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Jeżeli chodzi o MTX 80 chłodzonego cieczą to przewód od oleju nie idze do gaźnika tylko do krócca i nie potrzeba zaślepiać żadnych otworów, np tych od przelewu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 (edytowane) Byc moze zaworek iglicowy juz nie trzyma. Edytowane 20 Maja 2008 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaMK2 Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 a jak ustawić poziom paliwa w gazniku czym to sie ustawia bo te paliwo przelewa sie tak sadze że ze zbiorniczka w kturym sa pływaki i wywala mi je dyszą i wszystko paliwo leje mi sie do filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 z tego co pamiętam tam pływaki są na sztywno bująjąc sie na takim jakby zawiasie i nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa jak np w ogarze....wniosek jest taki że żeby leciało przez filtr albo zaworek iglicowy albo toną pływaki albo sie zacinają i nie dochodzą do samerj góry (paliwo je wypycha ale ten zawias na którym wiszą sie zacina Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.