Skocz do zawartości

Kilka zdjęć simsonów


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ehh japonia, japonia nie zesraj sie z ta japonia czlowieku. to tak jak wybierac miedzy przykatowanym BMW sprzed 20tu lat a np. duzym fiatem w stanie idealnym - co bys wybral ? bmw ? heh

 

Jasne ze BMW ... ale to moje zdanie.

 

w wersji 80cmm 9,6 KM i prędkość zależnie od egzemplarza między 80 a 100km/h

 

Ojjj wydaje mi sie ze wiecej MB ... chciaz moze nie - to nie enduro.

A i V-maxy MBX`ow siegaja do 115 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh japonia' date=' japonia :banghead: nie zesraj sie z ta japonia czlowieku. to tak jak wybierac miedzy przykatowanym BMW sprzed 20tu lat a np. duzym fiatem w stanie idealnym - co bys wybral ? bmw ? heh.

no comments[/quote']

 

Do mnie to było :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozek nie, nie do ciebie. a tak btw to niektorych nie poznaje - tylko teksty to gowno, tamto gowno - ludzie przypomnijcie sobie korzenie! smiejecie sie z jakiegos moto bo Was stac na lepszy ok - mnie np. nie i dla mnie jak rozek pisze takie s51 enduro to git maszyna. nie poznaje 4um - a tak krotko mnie nie bylo. Niektorzy sie zadufali w sobie i tyle.

btw ICEA - to nice day jak wolisz takie BMW - w warsztacie u znajomego pojawiaja sie takie "super furki" - tragedia. ale w koncu bys mial BMW łoł a nie jakiegos dupiastego duzego fiata w super stanie nie ?? lol

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw ICEA - to nice day jak wolisz takie BMW - w warsztacie u znajomego pojawiaja sie takie "super furki" - tragedia. ale w koncu bys mial BMW łoł a nie jakiegos dupiastego duzego fiata w super stanie nie ?? lol

 

Wole "BMW" poniewaz je moge sobie podreperowac, pozbierac $$ na drogie czesci i cieszyc sie dobrym BMW a nie fiatem. Po za tym "BMW" jest ladniejsze, ma lepsze osiagi - to plusy :banghead: . Koszty - to duze minusy :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie przypomnijcie sobie korzenie! smiejecie sie z jakiegos moto bo Was stac na lepszy ok - mnie np. nie i dla mnie jak rozek pisze takie s51 enduro to git maszyna. nie poznaje 4um - a tak krotko mnie nie bylo. Niektorzy sie zadufali w sobie i tyle.

 

hehe no kto by pomyślał jeszcze rok temu marzyłęm o jawce czy ogarze :lol: A teraz :lol: Co to sie porobiło :?: :twisted:

 

A dla mnie simson się podoba ale nie enduro :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie co to sie porobilo :banghead: jesli macie japonie i na niej jezdzicie to nie wysmiewajcie i dolujcie tanszych sprzetow, bo ludzi nie stac na niektore motorki i tyle. A jesli Tobie rozek sie np simek enduro nie podoba to nie wysmiewaj go tylko poinformuj - mi sie nie podoba etc. np moim marzeniem jest taki sprzet, ale mnie na niego nie stac (moze kiedys). szanujcie ludzkie uczucia

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe simsony s51 enduro to śmiech nie enduro :lol: :lol: Sory ale jest takie moje zdanie

 

HHehe zobacz co napisałem :lol:

 

A ja nie wyśmiewam Ciebie czy kogoś innego dlatego że jeździsz jawką (w ogóle Cie nie wyśmiewam :banghead: ) Sam jeździłem jawką więc wiem jak to jest i nie mówie że to jest złom. A gdybym wyśmiewał Was dlatego że jeżdzę japonią ( no jeszcze nie jeżdzę ale na dniach będe ją pewnie miał ) to sam musiął bym się schować i nie wchodzić na 4um bo ile osób jeździ lepszymi motorami :?: Nawet w podforum "motorowery i skutery" nie mówiąc reszcie forum :banghead:

 

Szacuneczek dla wszystkich :banghead:

:banghead: :banghead: dla Was

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdań na temat Simsona i japończyków jest tyle ile nas tutaj razem zebranych.

 

Simson to dość przestarzała konstrukcja z bardzo dziwnymi rozwiązaniami.

Przede wszystkim rozwiązanie skrzyni biegów - wogle nie zgodne z 'normami' światowymi - kto rozkładał ten wie - ahh te kulki.

Instalacja elektryczna - rozwiązana kretyńsko - każdy zna te kłeby kabli.

Rama otwarta - nijak ma to się do enduro... rozwiązanie nie zbyt trafione.

Wygląd - moim zdaniem nie zbyt ciekawy. Co do trwałości nie wypowiem się bo nie jeździłem. Mam dwóch kumpli którzy mają/mieli S51 - obaj mieli same problemy choć podobno zadbane simsony potrafią być bezawaryjne.

 

Co do japończyków. Miałem Honde MB80 z 1981 roku i Honde MTX80 składaka z roku średnio-wiadomego. MB była zupełnie bezawaryjna, lałem benzyne i olej i jeździłem bez dotykania się do niej palcem.

MTX zaraz po kupnie z oryginałem wiele wspólnego nie miał więc psuł sie nonstop.

Rozebrałem go całego na części i poskładałem jak należało -od tamtego czasu MTX był bezawaryjny i dalej taki jest.

 

Ja osobiście nigdy nie kupiłbym simsona z wielu powodów. Mając do dyspozycji 2000 czy nawet 3000 wolałbym japonie. Ceny eksploatacji tak naprawde nie różnią się aż tak bardzo, a nawet 10lat starsze japończyki są dużo bardziej zaawansowane technicznie od simsonów. Skrzynia biegów w przeciwieństwie do simsona wykonana jest tak jak w każdym innym dużym motocyklu w związku z czym NIGDY nie ma z nią problemów.

Zapłon CDI zapewnia doskonały komfort tak samo jak praktycznie nie zawodny dozownik oleju.

 

Wielu z was przedstawia jeszcze dość 'staromodne' poglądy przywiązania do niemieckich demoludowych simsonów i MZtek. Tak samo jak zwolennicy BMW i WV psioczą na Honde i inne japońce tak wy nie potraficie zrozumieć że coś ze wschodu może być dobre.

 

Nie twierdze oczywiście, że simson jest zły. Poprostu stosunek ceny do zastosowanej technologii ma się w przypadku simsona jak ch*j do oka.

Wole zapłacić te same pieniądze za coś bardziej zaawansowanego technicznie niż te same pieniądze za przestarzałą konstrukcję z lat 60tych.

 

To o czym pisze, nie w każdym przypadku jest słuszne. Kupiłem Suzuki GS400 zamiast MZ ETZ 251 czego teraz naprawde bardzo żałuje. Osiągi praktycznie te same a różnica w cenach części naprawde gigantyczna. Tak jak w przypadku Simson - małe japońce różnica nie jest tak odczuwalna tak w przypadku GS i MZ są to różnice cenowe rzędu 10x.

 

Naszczęście każdego (prawie) obdarzono rozumem i własną wolą więc to co kupi będzie tylko jego wyborem.

Wole przed zakupem sprawe dobrze przeanalizować i mieć za te same pieniądze coś lepszego niż gorszego ale to przecież jest oczywiste.

 

Uff się rozpisałem.

A tak wogle to Szczęśliwego Nowego Roku... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh japonia' date=' japonia :banghead: nie zesraj sie z ta japonia czlowieku. to tak jak wybierac miedzy przykatowanym BMW sprzed 20tu lat a np. duzym fiatem w stanie idealnym - co bys wybral ? bmw ? heh.

no comments[/quote']

 

Za te same pieniądze to bym wolał porządnie odrestaurowaną Warszawę lub Syrenę - jedne z niewielu samochodów które naprawdę chciałbym mieć!! Syrena i Warszawa rulz :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simson to dość przestarzała konstrukcja z bardzo dziwnymi rozwiązaniami.

Ja tam nic dziwnego nie widzę. A nawet jeśli jest dziwne to działa prawidłowo.

Przede wszystkim rozwiązanie skrzyni biegów - wogle nie zgodne z 'normami' światowymi - kto rozkładał ten wie - ahh te kulki.

A co Ci te kulki przeszkadzają :?:

Instalacja elektryczna - rozwiązana kretyńsko - każdy zna te kłeby kabli.

Może jakieś uzasadnienie :?: Ja tam nic kretyńskiego nie widzę.

Rama otwarta - nijak ma to się do enduro... rozwiązanie nie zbyt trafione.

Temu nie można zaprzeczyć.

Mam dwóch kumpli którzy mają/mieli S51 - obaj mieli same problemy choć podobno zadbane simsony potrafią być bezawaryjne.

Oczywiście, że tak.

10lat starsze japończyki są dużo bardziej zaawansowane technicznie od simsonów.

Ale z drugiej strony są o 10 lat bardziej wyeksploatowane, chociaż to zależy od egzemplarza.

Skrzynia biegów w przeciwieństwie do simsona wykonana jest tak jak w każdym innym dużym motocyklu w związku z czym NIGDY nie ma z nią problemów.

Teraz to chyba żartujesz :lol: :lol: :lol: Chcesz przez to powiedzieć, że skrzynie w dużych lub japońskich motorach się NIGDY nie psują, a te w Simsonach się psują :?:

:lol: Musisz wiedzieć, że jeszcze nie spotkałem się z awarią skrzyni w simsonie, a miałem do czynienia z wieloma. Czasami awari ulega mechanizm zmiany biegów, ale już na pewno nie ma to nic wspólnego z zastosowaniem wspomnianych przez Ciebie kulek :!: Japońce też się prędzej czy później zaczną psuć. Kpiną jest gadanie, że COŚ SIĘ NIGDY nie zepsuje :banghead:

Zapłon CDI

Zgadza się - niewątpliwa zaleta japońców.

Ale zapłon w simsonach wcale nie jest zły (psujący się). Po prostu wymaga więcej (częstszej) obsługi i to wszystko.

doskonały komfort tak samo jak praktycznie nie zawodny dozownik oleju.

Komfort jest doskonały, ale mimo wszystko tradycyjna mieszanka jest bardziej niezawodna :banghead: :banghead: :banghead: Dozownik się może popsuć tak samo jak wszystko inne (tak samo jak np. skrzynia biegów).

No ale spox, dozownik to faktycznie wielki + :!:

Nie twierdze oczywiście, że simson jest zły. Poprostu stosunek ceny do zastosowanej technologii ma się w przypadku simsona jak ch*j do oka.

Wole zapłacić te same pieniądze za coś bardziej zaawansowanego technicznie niż te same pieniądze za przestarzałą konstrukcję z lat 60tych.

I tu się zaczyna problem.

Jeśli chcemy motocykl do jazdy użytkowej to nie powinno robić to żadnej różnicy.

Natomiast jeśli chcemy ostro poszaleć (jak np. ja i zdecydowana większość z nas) to japońskie motory będą oczywiście lepsze, ze względu na bardziej zaawansowaną technologię. Na pewno są wytrzymalsze a to jest kolejny + zakładając oczywiście, że motoru używać będziemy ostro, a nie "do sklepu po bułki".

 

Samson > jeździsz jeszce motorem do szkoły :?: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...