Skocz do zawartości

Kupuje drag stara 1100. to bedzie mój 1 poważny moto. i pytanie:


exploted
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No bez przesady ....

2000 to juz staruszek ???

A przebieg w milach czy kilometrach ???

Ja kupowalem swojego z przebiegiem 35000 .... mil :rolleyes:

Teraz ma 43000 i chodzi jak pszczoleczka, bez najmniejszych problemow :clap: :flesje:

 

DS 1100 był chyba od 1999, tak więc rocznik 2000 to jedne z pierwszych. Przebieg mam w km, bo motocykl krajowy. Z tym przebiegiem to oczywiście lekkie przymrużenie oka - osobiście mało daję wiary ogłoszeniom o sprzętach 6-8 letnich z przebiegami po 8tys km :icon_razz: U mnie mam 99% pewność, że oryginalny.

 

Pisałem o tym roczniku, bo teraz jest wysyp DS-ów, a w zasadzie VS-ów, z roczników 2006 i nowszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt z przebiegiem w dragu (jakimkolwiek) nie należy przeginać. Na dzień dzisiejszy, mając pewność co do dbania o sprzęt (czytaj nie kupuje od handlarza tylko od ridera) bez problemu kupuje moto z 40000 przebiegiem. Jeśli ktoś zmieniał płyny itp. to nie ma opcji zużycia się silnika. Pamiętajmy, że ten silnik nie kręci na tyle by sie mogło coś stać. poza tym nie spotkałem się z jakąś usterką wynikającą z przebiegu i nawet ze "zmęczeniem materiału itp" w dragu. Jeśli jest ktoś na forum komu drag UMARŁ to zapraszamy do konwersacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja czytałem na tym oto forum własnie o problemach z wyciekami oleju spod pokrywki filtra oleju. Usterka częsta w DS`ach podobno. :biggrin: Ja mam Harley`a więc się nie martwię o usterki tylko jeżdze kiedy dusza zapragnie. :P

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja czytałem na tym oto forum własnie o problemach z wyciekami oleju spod pokrywki filtra oleju. Usterka częsta w DS`ach podobno. :biggrin: Ja mam Harley`a więc się nie martwię o usterki tylko jeżdze kiedy dusza zapragnie. :P

Hmm

Wycieki, z którymi ja się spotykałem były tylko spowodowane złym dokręceniem śrub (czytaj brakiem nowych o-ringów) bo do do filrtów oleju (przynajmnej podrób championa) o-ringi nie pasują.

 

A ja czytałem na tym oto forum własnie o problemach z wyciekami oleju spod pokrywki filtra oleju. Usterka częsta w DS`ach podobno. :D Ja mam Harley`a więc się nie martwię o usterki tylko jeżdze kiedy dusza zapragnie. :D

To jest pierole...nie o Chopinie w stylu, że każdy HD cieknie po jakimś czasie, bo pewnie wielu z nas z taką opinią się spotkało. A pewnie to bzdura jakich mało.

 

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] bo do do filrtów oleju (przynajmnej podrób championa) o-ringi nie pasują.

 

Jak kupujesz filtr championa, nie wiem czemu piszesz podrob, to w zestawie masz nowke o-ringa do zalozenia i nic nie cieknie.

Moze chodzi Ci o jakas chinszczyzne ala champion ???? :(

Ja robie regularny serwis raz w roku niezaleznie od przebiegu, razem z przegladem technicznym, obowiazkowym i bardzo dokladnym w UK :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm

Wycieki, z którymi ja się spotykałem były tylko spowodowane złym dokręceniem śrub (czytaj brakiem nowych o-ringów) bo do do filrtów oleju (przynajmnej podrób championa) o-ringi nie pasują.

To jest pierole...nie o Chopinie w stylu, że każdy HD cieknie po jakimś czasie, bo pewnie wielu z nas z taką opinią się spotkało. A pewnie to bzdura jakich mało.

Pozdr

 

Niom. Czaje dlatego napisałem że PRZECZYTAŁEM NA TYM FORUM o tych usterkach w DS. A czemu ś austerkit o nie wiem ale widocznie pokrywka jest delikatna no i brak umiejętności robi swoje przy dokręcaniu.

 

PS. HD na serio ciekną. Tzn. pocą się a nie ciekną. Nawet w miarę nowe sprzęty, ale to rzadkość. Mój kaurat ma 20 lat więc może się pocić a nie robi tego poza tłustą powierzchnią pod wałkiem zdawczym skrzyni biegów. Ale niedługo i tak będzie rozebrany na atomy i złożony wg. mojej wizji więc nie przeszkadza mi to. ;) pozdroV2.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już.

no i sie doczekałem. dziękówa wszystkim za pomoc i wskazówki, a w szczególności dzieki TATAKIS - konkretnie i rzeczowo sie rozpisałeś.

jest z 2004 i ma 2500km. komplet jakichkolwiek papierów, nawet 3 klucze (!), kupiony przez mechanika (jak doradzaliście) który z kilometra rozpoznaje która śrubka jest luźna, więc jakis tam margines zaufania mam do niego.

tylko że jest kompletnie goły, ale już nie bede "ptakiem-pytakiem" i nie bede zanudzal pytaniami o sklepy i firmy.

 

dzięki jeszcze raz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam kolege jestem nowy na forum tez szukam draga1100--jestes moze kiedys na GG,mam parw pytan --a powiesz ile dales za niego? józek pozdrawiam

no i sie doczekałem. dziękówa wszystkim za pomoc i wskazówki, a w szczególności dzieki TATAKIS - konkretnie i rzeczowo sie rozpisałeś.

jest z 2004 i ma 2500km. komplet jakichkolwiek papierów, nawet 3 klucze (!), kupiony przez mechanika (jak doradzaliście) który z kilometra rozpoznaje która śrubka jest luźna, więc jakis tam margines zaufania mam do niego.

tylko że jest kompletnie goły, ale już nie bede "ptakiem-pytakiem" i nie bede zanudzal pytaniami o sklepy i firmy.

 

dzięki jeszcze raz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolege jestem nowy na forum tez szukam draga1100--jestes moze kiedys na GG,mam parw pytan --a powiesz ile dales za niego? józek pozdrawiam

Prot, rasowy rider z grupy EKG ma do sprzedania czarnego DSa 1100 classica bardzo dobrze ubranego. Moto z polskiego salonu, pierwszy właściciel, znane i pewne, bez niespodzianek i żadnej złej historii. 3 latek ok. 40k. km, jeżdżony w 90% w trasach. Wal do niego na PW, znajdziesz w użytkownikach lub poszukaj w temacie EKG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, macie kolejnego laika przed sobą, mam nadzieję że niedługo to się zmieni. Proszę tych którzy znają się na dragach 1100 aby przejrzeli zdjęcia jakie znajdują się na stronie

www.toti123.za.pl/drag/drag.html

jeżeli ktoś potrafi cokolwiek wywnioskować z tych zdjęć to czekam na podpowiedź. Z góry przepraszam za wyskakujący baner reklamowy, ale cóż można zrobić na darmowych serwerach. Jest to motocykl, który chciałbym zakupić 2002 rocznik 15300km i licznik rośnie. Nie piszcie co byłoby lepsze, a co nie. Zależy mi tylko na opinii o tym konkretnym modelu. Będę jeździł sam, bez plecaczka. Trasy też mam nadzieję się znajdą, ale na kufrach mi nie zależy. Wole jak motocykl wygląda jak motocykl, więc ten golas pasuje mi.

Edytowane przez toti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ktoś potrafi cokolwiek wywnioskować z tych zdjęć to czekam na podpowiedź.

 

Po jakieś wnioski to polecam zaprowadzić maszyne do serwisu bo ze zdjeć to możemy podyskutować jedynie o wyglądzie a jak wiadomo "o gustach ..." ;)

 

Zastanawiają mnie tylko dwie rzeczy:

1. na pierwszym zdjęciu widze oryginalne zacz porysowane wydechy (na pozostałych założone "slash cut'y"), lakier chociaż miodzio jakoś wydaje mi się niefabryczny (chyba że monitor mi kolory przekłamuje) stąd rodzi się pytanie czy przypadkiem nie leżał ?

2. jakoś mocno zardzewiałe śruby mocujące tarczę jak na tak młode moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...