orange rider Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 No bez przesady ....2000 to juz staruszek ???A przebieg w milach czy kilometrach ???Ja kupowalem swojego z przebiegiem 35000 .... mil :rolleyes: Teraz ma 43000 i chodzi jak pszczoleczka, bez najmniejszych problemow :clap: :flesje: DS 1100 był chyba od 1999, tak więc rocznik 2000 to jedne z pierwszych. Przebieg mam w km, bo motocykl krajowy. Z tym przebiegiem to oczywiście lekkie przymrużenie oka - osobiście mało daję wiary ogłoszeniom o sprzętach 6-8 letnich z przebiegami po 8tys km :icon_razz: U mnie mam 99% pewność, że oryginalny. Pisałem o tym roczniku, bo teraz jest wysyp DS-ów, a w zasadzie VS-ów, z roczników 2006 i nowszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Fakt z przebiegiem w dragu (jakimkolwiek) nie należy przeginać. Na dzień dzisiejszy, mając pewność co do dbania o sprzęt (czytaj nie kupuje od handlarza tylko od ridera) bez problemu kupuje moto z 40000 przebiegiem. Jeśli ktoś zmieniał płyny itp. to nie ma opcji zużycia się silnika. Pamiętajmy, że ten silnik nie kręci na tyle by sie mogło coś stać. poza tym nie spotkałem się z jakąś usterką wynikającą z przebiegu i nawet ze "zmęczeniem materiału itp" w dragu. Jeśli jest ktoś na forum komu drag UMARŁ to zapraszamy do konwersacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 A ja czytałem na tym oto forum własnie o problemach z wyciekami oleju spod pokrywki filtra oleju. Usterka częsta w DS`ach podobno. :biggrin: Ja mam Harley`a więc się nie martwię o usterki tylko jeżdze kiedy dusza zapragnie. :P Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 A ja czytałem na tym oto forum własnie o problemach z wyciekami oleju spod pokrywki filtra oleju. Usterka częsta w DS`ach podobno. :biggrin: Ja mam Harley`a więc się nie martwię o usterki tylko jeżdze kiedy dusza zapragnie. :PHmmWycieki, z którymi ja się spotykałem były tylko spowodowane złym dokręceniem śrub (czytaj brakiem nowych o-ringów) bo do do filrtów oleju (przynajmnej podrób championa) o-ringi nie pasują. A ja czytałem na tym oto forum własnie o problemach z wyciekami oleju spod pokrywki filtra oleju. Usterka częsta w DS`ach podobno. :D Ja mam Harley`a więc się nie martwię o usterki tylko jeżdze kiedy dusza zapragnie. :DTo jest pierole...nie o Chopinie w stylu, że każdy HD cieknie po jakimś czasie, bo pewnie wielu z nas z taką opinią się spotkało. A pewnie to bzdura jakich mało. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 [...] bo do do filrtów oleju (przynajmnej podrób championa) o-ringi nie pasują. Jak kupujesz filtr championa, nie wiem czemu piszesz podrob, to w zestawie masz nowke o-ringa do zalozenia i nic nie cieknie.Moze chodzi Ci o jakas chinszczyzne ala champion ???? :( Ja robie regularny serwis raz w roku niezaleznie od przebiegu, razem z przegladem technicznym, obowiazkowym i bardzo dokladnym w UK :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 HmmWycieki, z którymi ja się spotykałem były tylko spowodowane złym dokręceniem śrub (czytaj brakiem nowych o-ringów) bo do do filrtów oleju (przynajmnej podrób championa) o-ringi nie pasują.To jest pierole...nie o Chopinie w stylu, że każdy HD cieknie po jakimś czasie, bo pewnie wielu z nas z taką opinią się spotkało. A pewnie to bzdura jakich mało. Pozdr Niom. Czaje dlatego napisałem że PRZECZYTAŁEM NA TYM FORUM o tych usterkach w DS. A czemu ś austerkit o nie wiem ale widocznie pokrywka jest delikatna no i brak umiejętności robi swoje przy dokręcaniu. PS. HD na serio ciekną. Tzn. pocą się a nie ciekną. Nawet w miarę nowe sprzęty, ale to rzadkość. Mój kaurat ma 20 lat więc może się pocić a nie robi tego poza tłustą powierzchnią pod wałkiem zdawczym skrzyni biegów. Ale niedługo i tak będzie rozebrany na atomy i złożony wg. mojej wizji więc nie przeszkadza mi to. ;) pozdroV2. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Jak chcesz Drag Stara 1100 z przebiegiem 4300 km i rok prod. 2005 to daj znać.tel. 606-17-54-14 Masz 100% pewności że całą historię jego Ci opowiem, spiszę i podpiszę. Pozdrawiam SOFT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exploted Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 już.no i sie doczekałem. dziękówa wszystkim za pomoc i wskazówki, a w szczególności dzieki TATAKIS - konkretnie i rzeczowo sie rozpisałeś. jest z 2004 i ma 2500km. komplet jakichkolwiek papierów, nawet 3 klucze (!), kupiony przez mechanika (jak doradzaliście) który z kilometra rozpoznaje która śrubka jest luźna, więc jakis tam margines zaufania mam do niego.tylko że jest kompletnie goły, ale już nie bede "ptakiem-pytakiem" i nie bede zanudzal pytaniami o sklepy i firmy. dzięki jeszcze raz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Gratulacje i szerokości na drodze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fader42 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 witam kolege jestem nowy na forum tez szukam draga1100--jestes moze kiedys na GG,mam parw pytan --a powiesz ile dales za niego? józek pozdrawiamno i sie doczekałem. dziękówa wszystkim za pomoc i wskazówki, a w szczególności dzieki TATAKIS - konkretnie i rzeczowo sie rozpisałeś. jest z 2004 i ma 2500km. komplet jakichkolwiek papierów, nawet 3 klucze (!), kupiony przez mechanika (jak doradzaliście) który z kilometra rozpoznaje która śrubka jest luźna, więc jakis tam margines zaufania mam do niego.tylko że jest kompletnie goły, ale już nie bede "ptakiem-pytakiem" i nie bede zanudzal pytaniami o sklepy i firmy. dzięki jeszcze raz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 witam kolege jestem nowy na forum tez szukam draga1100--jestes moze kiedys na GG,mam parw pytan --a powiesz ile dales za niego? józek pozdrawiamProt, rasowy rider z grupy EKG ma do sprzedania czarnego DSa 1100 classica bardzo dobrze ubranego. Moto z polskiego salonu, pierwszy właściciel, znane i pewne, bez niespodzianek i żadnej złej historii. 3 latek ok. 40k. km, jeżdżony w 90% w trasach. Wal do niego na PW, znajdziesz w użytkownikach lub poszukaj w temacie EKG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toti Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam, macie kolejnego laika przed sobą, mam nadzieję że niedługo to się zmieni. Proszę tych którzy znają się na dragach 1100 aby przejrzeli zdjęcia jakie znajdują się na stroniewww.toti123.za.pl/drag/drag.html jeżeli ktoś potrafi cokolwiek wywnioskować z tych zdjęć to czekam na podpowiedź. Z góry przepraszam za wyskakujący baner reklamowy, ale cóż można zrobić na darmowych serwerach. Jest to motocykl, który chciałbym zakupić 2002 rocznik 15300km i licznik rośnie. Nie piszcie co byłoby lepsze, a co nie. Zależy mi tylko na opinii o tym konkretnym modelu. Będę jeździł sam, bez plecaczka. Trasy też mam nadzieję się znajdą, ale na kufrach mi nie zależy. Wole jak motocykl wygląda jak motocykl, więc ten golas pasuje mi. Edytowane 22 Sierpnia 2008 przez toti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeniop Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 jeżeli ktoś potrafi cokolwiek wywnioskować z tych zdjęć to czekam na podpowiedź. Po jakieś wnioski to polecam zaprowadzić maszyne do serwisu bo ze zdjeć to możemy podyskutować jedynie o wyglądzie a jak wiadomo "o gustach ..." ;) Zastanawiają mnie tylko dwie rzeczy: 1. na pierwszym zdjęciu widze oryginalne zacz porysowane wydechy (na pozostałych założone "slash cut'y"), lakier chociaż miodzio jakoś wydaje mi się niefabryczny (chyba że monitor mi kolory przekłamuje) stąd rodzi się pytanie czy przypadkiem nie leżał ?2. jakoś mocno zardzewiałe śruby mocujące tarczę jak na tak młode moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.