Kris_big Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie tylko poczatkowe a wszystkie xc4 z lat 2008-2010 mialy problem z braniem oleju. U mnie bylo bez roznicy czy motorex 10/50 czy 10/60, bral tak samo. Jedyna poprawa byla na motul 15w60.Poza tym tylko akcesoryjny tlok Cie uratuje :) Problemem nie jest olej a konstrukcja pierscienia zgarniajacego o archaicznej konstrukcji. Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chwatt Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Ja mam w swoim KTM-ie EXC-R 450 z 2008r. nalatane 195 mth. W ciągu 4 godzinnej jazdy bierze około 100 ml oleju. Czy waszym zdaniem trzeba wymieniać tłok, czy jeździć tak dalej dolewając co jakiś czas olej. A jeśli wymieniać tłok to na jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Ja mam w swoim KTM-ie EXC-R 450 z 2008r. nalatane 195 mth. W ciągu 4 godzinnej jazdy bierze około 100 ml oleju. Czy waszym zdaniem trzeba wymieniać tłok, czy jeździć tak dalej dolewając co jakiś czas olej. A jeśli wymieniać tłok to na jak? Manual mowi 50ml na 1mthAle jezeli masz prawie 200mtg na oryginalnym tloku to o tak lepiej go wymien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chwatt Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Dzięki Kris, problem jest taki że to sprzęt z drugiej ręki i nie wiem czy tłok był już wymieniany czy nie. Chyba bez rozbierania się nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 panowie , w sobote jade z kumplem po konia dla niego, upatrzyl sobie tego exc http://olx.pl/oferta/ktm-exc-525-enduro-zarejestrowany-ubezpieczony-salono-polska-CID5-ID7ixqL.html#32d6a7b5f4 w rezerwie mamy jeszcze tego http://olx.pl/oferta/ktm-exc-400-factory-2005r-limitowana-seria-six-days-CID5-ID7p5Oh.html#c5c69e66d3 cos mozna powiedziec po fotkach ? cos nie pasuje do calosci ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 dobra 525 z linku kupione , kto ma namiary na akcesoryjny wysprzeglik ? zdaje sie jakis angielski ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 a po co to komu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 po ten jest klejony jakims klejem typu poxilina ( polamany przez pekniety lancuch) i trzeba bedzie go wymienic bo w kazdej chwili moze nie byc sprzegla , oslona tez by sie przydala aby go znowu nie polamac . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolasgsxr Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Sigutech :) Cytuj www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 pany , kolega ktory kupil tego EXC , ma maly problem , okazalo sie ze przy wymianie lozysk z tylu , piasta ma male pekniecie ok 3 mm , gdzies w rejonie tarczy hamulcowej pod segerem... kto sie z tym spotkal ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) piasty zawsze pękały od strony napędu, nigdy nie widziałem pękniętej od hebla, u mnie też jest taka niteczka ze 2cm od napędu ale nie powiekszyła sie od 200h wiec nie ruszam, jak sie posypie to kumpel opatentował skuteczną i niedrogą metodę naprawy-wycinasz pęknięcie, spawasz tigiem, po rozgrzaniu i ostygnięciu łożysko nie będzie mocno siedziec w gniezdzie, ale wtedy wstawiasz tuleję, łapiesz tigiem do piasty a w tuleję dwa małe ale szerokie łożyska i dłuższa tuleja dystansowa Edytowane 8 Listopada 2014 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom84 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Witam motocyklistów, Przeczytałem wszystkie posty, które naskrobaliście przez te wszystkie lata. Bardzo fajne źródło informacji, ale miał bym parę pytań uszczegóławiających. Od dwóch sezonów latam na Kawasaki KLX 650 (45 KM waga 160 kg) głównie szutry, lasy, ostatnio amatorski tor crossowy. Zastanawiam się nad KTM 530, 525 lub 450 (mój wzrost 190 cm i 100 kg wagi). Czy szukać egzemplarza na wtrysku czy standardowego gaźnikowca? Od których roczników wtrysk wszedł na rynek dla tych egzemplarzy i który moto bardziej polecacie ? Tomek Edytowane 11 Listopada 2014 przez tom84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) 525 udany silnik i ten ci polecam , 530 - imho troszke niedopracowany i klopotliwy w obsludze , szczegolnie regulacja zaworow . Wtrysk wszedl w modelu 500 od 2013 chyba. pekniecie powstalo w miejscu gdzie jest pierscien trzymajacy lozysko i simmering , ale nie pod samym lozyskiem. Edytowane 12 Listopada 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian69 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 (edytowane) Witam.Mam na oku 2 katy.Wiem ze najlepiej jechac zobaczyć ale tak z opisu.Ktoś sie wypowie na temat takiego exc? Polecacie?1. http://olx.pl/oferta/ktm-525-exc-2006-r-zarejestrowany-nie-honda-nie-yamaha-CID5-ID7Cbel.html#597f9cdb782. http://olx.pl/oferta/ktm-525-exc-2006r-CID5-ID7yTsH.html#799738106b Edytowane 26 Grudnia 2014 przez Damian69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 A jakieś opinie użytkowników exc 450 od 2012 roku (modele na wtrysku)? Czy rzeczywiście są awaryjne i wymagają znacznie częstszych serwisów niż WR450F? WR miała być tańsza, ale okazuje się, że nie nie jest, do tego jak traktują klienta co chce zostawić sporo kasy w salonie + brak podstawowej wiedzy... Zaczynam myśleć o KTM.Wlasnie przeglądam manual ktm exc 450..., co 135 motogodzin wymiana:- tłok- zawory- korbowód - wszystkie łożyska w silniku. Jakies komentarze / opinie do tego? Jesli w roku robie do 2000 km, typowe amatorskie enduro - lasy, pola, czasami jakas żwirownia, generalnie bez hardcore. Czy taki silnik wytrzyma 10 000 km bez wymiany tłoka i nie zniszczy cylindra? Ile w tym przypadku kilometrów / litrów benzyny wyniesie 1 motogodzin? Słyszałem ze na liczniku motogodziny leca bardzo szybko, a nie wyobrażam sobie ze przy mojej jeździe co roku bede musiał wymieniać tłok. Przez 3 sezony ujeżdżalni drz 400e i nie było potrzeby nawet korekty luzów zaworowych, także macie obraz mojego hard enduro ;D P.s.Dla 350, 450 i 500 takie same czasy serwisowe. Moim zdaniem conajmniej dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.