endurowiec Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Na twoim miejscu wział bym exc 450, mocy tobie napewno nigdy nie zabraknie:) Ja mam 2003 i o różnicach pomiędzy tym a nowszymi były pisane na forum. Jak dla mnie 450 ma porównywalną moc do 520, wiadomo 520 ma mocniejszy dół i więcej momentu, ale 450 szybciej się wkręca. Motgocykle te są w zasadzie nieznisczalne przy odpowiednim serwisie. Yamahy sa bardziej usterkowe, cięższe i gorzej się prowadzące, oczywiście moim zdaniem. Wiadomo, że dla właściceli wr to własnie ona jest najlepsza:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 ja slyszalem ze exc 450/520- moze zrobic 15 tys km bez zagladania w silnik , wiec jak na wyczyna to calkiem sporo. Stalowe zawory na srubkach to tez zaleta KTM-a. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Ja dwa sezony przejeździłem KTM-em EXC 125. Teraz troche latam na WR 426.Właśnie obawiam się, że 525 moge nie opanować w niektórych sytacjach. A jeszcze jedno pytanie czy KTM-y te sa droższe w utrzymaniu od Yamahy WR ? Jak z cenami części ?Słyszałem ze oba silniki maja podobną żywotność, i zbliżoną moc. Bo podejrzewam ze SX-y są mocniejsze i przez co mniej żywotne.( podobnie jak yamaha YZ-f )Czy KTM są droższe nie wiem bo nie miałem do czynienia z moto ze stajni YAMAHA jeżeli chodzi o ceny części to nie są to jakieś niebotyczne kwoty (tłok, korba ceny podobne jak w motocyklach tej klasy)świetny dostęp do części zarówno OEM jak i zamienników (kilka serwisów w Polsce które praktycznie wszystko mają "od ręki" np. SANCHEZ OLEK...Przestrzegając parę podst. zasad jak wym. oleju regulacja zaworów można jeździć i jeździć bez większych problemów.Pozrawiam ja slyszalem ze exc 450/520- moze zrobic 15 tys km bez zagladania w silnik , wiec jak na wyczyna to calkiem sporo. Stalowe zawory na srubkach to tez zaleta KTM-a.Widać że kolega patrzy obiektynie i zna się na rzeczy :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Cześć Chłopaki :icon_mrgreen: Właśnie jestem w trakcie poszukwiania czegoś do "lasu" jak to mówie. Staneło na WR 450 po roku 2004 lub KTM ...... no i teraz które, 450 czy 525? Jak tak to koncentrować sie na rocznikach od 2003 roku bo z tego co czytałem wcześniejsze mogą kryć w sobie troszke niespodzianek czy nie sugerować sie rocznikiem? No i kolejna sprawa, duży ze mnie chłop (194 cm i prawie 130 kg) rozumiem że nie będzie to znacząco miało wpływu na osiągi w terenie? :notworthy: Pozdro p.s. W sumie wlałbym KTM ...... myślałem jeszcze o LC4 ale to chyba za ciężkie do terenu. Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Cześć Chłopaki :biggrin: Właśnie jestem w trakcie poszukwiania czegoś do "lasu" jak to mówie. Staneło na WR 450 po roku 2004 lub KTM ...... no i teraz które, 450 czy 525? Jak tak to koncentrować sie na rocznikach od 2003 roku bo z tego co czytałem wcześniejsze mogą kryć w sobie troszke niespodzianek czy nie sugerować sie rocznikiem? No i kolejna sprawa, duży ze mnie chłop (194 cm i prawie 130 kg) rozumiem że nie będzie to znacząco miało wpływu na osiągi w terenie? :biggrin: Pozdro p.s. W sumie wlałbym KTM ...... myślałem jeszcze o LC4 ale to chyba za ciężkie do terenu.Witam,bardziej niż na roczniku koncentrowałbym się na twoim miejscu stanem samego moto bo czasami roczniki poniżej 2003 wyglądają i jeżdżą lepiej niż te powyżej. Przy Twojej wadze rozejrzałbym się jednak za 520/525 bo 450 może nie wystarczyć w naprawdę ciężkim terenie :eek: LC4 w terenie raczej będzie miał ciężko więc chyba możesz go sobie odpuścić.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 (edytowane) Ja również tobie, przy twoich gabarytach proponowałbym exc520/525, doświadczenie w prowadzeniu motocykla napewno masz, więc z okiełznaniem takiego kata nie powinieneś mieć problemów. Ktm-y to praktycznie niezniszczalne sprzęty, więc zadowolony na pewno będziesz:-). Edytowane 4 Listopada 2008 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm excr 450 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Czy orientuje sie ktos moze jak najlepiej docierac silnik w ktm exc-r 450. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Czy orientuje sie ktos moze jak najlepiej docierac silnik w ktm exc-r 450.http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...7&hl=docieranietutaj masz wszystko a`propos docierania silnika (warto słuchać zwłaszcza moderatorów).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Cześć Chłopaki :P Właśnie jestem w trakcie poszukwiania czegoś do "lasu" jak to mówie. Staneło na WR 450 po roku 2004 lub KTM ...... no i teraz które, 450 czy 525? Jak tak to koncentrować sie na rocznikach od 2003 roku bo z tego co czytałem wcześniejsze mogą kryć w sobie troszke niespodzianek czy nie sugerować sie rocznikiem? No i kolejna sprawa, duży ze mnie chłop (194 cm i prawie 130 kg) rozumiem że nie będzie to znacząco miało wpływu na osiągi w terenie? ;) Pozdro p.s. W sumie wlałbym KTM ...... myślałem jeszcze o LC4 ale to chyba za ciężkie do terenu.Wiec tak,mały nie jestem a moje 525 robi ze mną co chce.Wybralem tylko ze względu na możliwości latania po torze jak i w ciężki teren.Ale.... . Miałem okazje pojezdzic SXC 625 i musze powiedziec że tylko do lasu to jest piękna sprawa.Jeśli skończe z torami pewnie przesiąde się na 625.Mało obsługowy,żywotniejszy silnik itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam Czy ktos ma problem z olejem przenikajacym ze skrzyni biegow do silnika? w EXC 08/09 450 i 530? W US sporo maja z tym problemow, ciekawe czy wersje EU tez maja podobne? http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=294556&st=0 Dzieki z gory za odp troche sie wystraszylem tego topicu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm excr 450 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam Czy ktos ma problem z olejem przenikajacym ze skrzyni biegow do silnika? w EXC 08/09 450 i 530? W US sporo maja z tym problemow, ciekawe czy wersje EU tez maja podobne? http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=294556&st=0 Dzieki z gory za odp troche sie wystraszylem tego topicu :) Witam to jest wada fabryczna rocznika 2008 Ktm przyznal sie do tego. Ktm powinien pokrywac koszty wymiany uszczelniacza ale niestety tak nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Ponoc w 2009 wczesnych tez to jest... czyli co jestem skazany na te wade i co parenascie km mi to grozi? i ciagle grzebanie w silniku? :D to moze ten super sprzet uda mi sie zmienic w locie na inny.. u dostawcy.. kumpel chcial WR450R haha przekonalem go do KTM teraz mnie zabije ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Stalowe zawory na srubkach to tez zaleta KTM-a. To faktycznie spora zaleta ale pod warunkiem ze mowa o enduro EXC. SX ma tytanowe zawory (droższe, wrażliwsze na wszelkie odchylenia od normy) tak samo jak Yamaha i Honda. Ponoc w 2009 wczesnych tez to jest... czyli co jestem skazany na te wade i co parenascie km mi to grozi? i ciagle grzebanie w silniku? :D to moze ten super sprzet uda mi sie zmienic w locie na inny.. u dostawcy.. kumpel chcial WR450R haha przekonalem go do KTM teraz mnie zabije ;D bez paniki. Jeżeli już to na pewno po jakimś wiele dłuższym niż "parenascie km" przebiegu i jak na razie nie jest to żadną regułą. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umberto69 Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Cześć Chłopaki :biggrin: Właśnie jestem w trakcie poszukwiania czegoś do "lasu" jak to mówie. Staneło na WR 450 po roku 2004 lub KTM ...... no i teraz które, 450 czy 525? Jak tak to koncentrować sie na rocznikach od 2003 roku bo z tego co czytałem wcześniejsze mogą kryć w sobie troszke niespodzianek czy nie sugerować sie rocznikiem? No i kolejna sprawa, duży ze mnie chłop (194 cm i prawie 130 kg) rozumiem że nie będzie to znacząco miało wpływu na osiągi w terenie? :bigrazz: Pozdro p.s. W sumie wlałbym KTM ...... myślałem jeszcze o LC4 ale to chyba za ciężkie do terenu. jakiś czas temu miałem podobny dylemacik do Twojego.. po konsultacji z Dominikiem mam EXC 400 z 2001 (wg wzmiankowanego 400EXC z lat 2001/2002 to sprzęty "niedozaje...ania" :) ) do latania "po lesie" wystarcza w zupełności a dodam, że jestem tylko trochę wyższy od Ciebie i tylko trochę lżejszy :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witam zakupilem sobie nie dawno ktm exc-r 450 wczesniej nie mialem doczynienia z katami prosze o rady jak obslugiwac sie z tym sprzetem Delikatnie. Wymiana oleju (jak latasz weekendowo po lasach bez mega hardcoru dla silnika to co 1000km+filtr, a jak dajesz w palnik m.in na zawodach to co zawody) i druga sprawa, co jazdę wyprać dokładnie filtr powietrza. Nie pozwolić żeby był cały w błocie. Sprawdzaj zawory co jakiś czas... To chyba najważniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.