Skocz do zawartości

Brak pracy na jednym cylindrze Virago 750


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem ze swoją wirażką. Gdy jeżdze nią spokojnie bez zbytniego katowania i tak do 100km/h jest wszystko Ok natomiast jak zaczne dawać jej po garach i przeciągne ją 2km tak 130km/h 150km/h to gdy odpuszcze manetke nie pracuje na jednym cylindrze tym tylnim. Odczekam chwile troche ją pogazuje ona postrzela sobie w tłumik i po chwili jest ok. Zawory miałem ustawiane 2 tygodnie temu gażniki czyszczone i synchronizowane u gościa który się tym zajmuje. Chciałbym też zaznaczć że przed regulacjami też tak miała ale myślałem że to wina gażników źle ustawionych. Ładowanie jest ok bo podczas jazdy ma 13,2 a po zgaszeniu akum ma 12.5v czyli jest doładowany. Świece i fajki zmieniałem i nic. Proszę o jakś mądrą rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy masz świece?? Czy masz możliwość pożyczyć od kogoś moduł zapłonowy i cewki WN?? lub swój moduł podpiąć pod inną Wirówkę.

 

 

Jeśli moto strzela w wydech to nie przepala paliwa zalewa sie i wywala w tłumik kiedy iskra sie pojawi jest strzał.

 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece mam nowe NGK takie jak producent zaleca. Niestety w mojej okolicy nikt niema takiej virażki zebym mugł coś pożyczyć.

 

Nadmienie jeszcze że mam puste wydech więc ona często strzela w tłumik.

 

Może orientuje się ktoś czy przewody wysokiego napięcia w tym modelu są wymienne czy razem z cewką bo coś za dobrze się jej trzymają a na siłe nie chcę ich targać bo pomyślałem też że to może przez stare przewody tak świruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak pisze Clymer:

ELEKTRODA ZANIECZYSZCZONA

zidentyfikowane przez czarną, suchą puszystą sadzę węglową

położoną na powierzchni izolatora, narażone powierzchnie izolatora i elektrody.

Spowodowane zbyt zimną świecą, słabym

zapłonem, brudnym filtrem powietrza, zbyt bogatą

mieszanką paliwa albo nadmiernym stosowaniem biegu jałowego. można wyczyścić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swieca jest czarna okopcona.

 

Leje ci zaworek iglicowy komory plywakowej tego gaznika.

Wykrec i dokladnie obejrzyj jak wyglada iglica zaworka, jesli jest wytluczona to wymien zaworek.

Druga mozliwosc to zuzycie iglicy i dyszy rozpylacza, ktora dostarcza za duzo benzyny przy wejsciu na obroty.

Tez trzeba dokladnie oblukac.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ADAMIE za podpowiedz a z doświadczenia wiem że Twoje rady są 100% trafne tylko problem w tym że 2 tygodnie temu synchronizowałem gaźniki za które zapłaciłem 200zł a po wyjęciu ich na nowo synchronizacje szlak trafi a ten mechanik co mi to robił mieszka 50km odemnie a w ciągu tygodnia nie mam czasu do niego podjechac bo pracuje. Jednak w weekend coś pokombinuje bo lubie jak wszystko w virażce gra.

Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam jak coś zdziałem to napiszę.

Edytowane przez irek8213
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś zabrałem się wreszcie za moją virażkę i miałeś Adamie rację ale tylko w połowei gdyż faktycznie była to wina gaźnika a nie elektryki ale nie dlatego że się zalewał lecz dlatego że nie dostawał paliwa. Wyjołem gaźniki odkręciłem komore pływaka i sprawdzając czy wymieniony przez Ciebie zaworek puszcza okazało się że coś ciężko mi idzie dmuchanie przy opuszczonym pływaku. Wyjołem zaworek i ściągłem taką wielką przepustnice nie wiem jak to się fachowo nazywa ale pod nią była siateczka na której było kupe syfu z przed paru lat, poczatkowo nawet myślałem że to jakiś filterek tak to było zbite. Z drugim gaźnikiem zrobiłem to samo i też był zarypany. Po złożeniu przejechałem jakieś 3km z obrotami 6000 nawet trochę więcej i po odpuszczeniu manetki pracował równo na obu garach. Była już noc wię potestuje ją jutro troche lepiej ale raczej na 100% jest wszystko OK. Zastanawiam się tylko zaco ja dałem 200zł 3tygodnie temu skoro ten koleś nawet mi gaźników nie wyczyścił. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja mam podobny problem ze swoją Viraszką,ale podejrzewam tu cewkę do od nowości nie był ruszany przewód a ja go ściągnąłem a jest skorodowany ten bolec co wchodzi przewód. A rok produkcji 1989.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezel zapłaciłes za czyszczenie to wsadż mechanikowi jego głowe w jego dupe i zapytaj sie za co własciwie zapłaciłeś tylko głosno bo z głową w dupie moze gorzej słyszeć :)

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...