Skocz do zawartości

Pytania na przyszłość. Jakie moto z oparciem, do 750ccm


bakardi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W temacie chopperów jestem zielony jak trawa :) dlatego chce się was spytać o kilka rzeczy. Nie zrozumcie mi że chce w tym sezonie sobie coś kupić tylko po prostu chce mieć ogólny zarys całej sprawy. Jak mi kolega pozwolił się przejechać virago 1100 to postanowiłem też sobie w przyszłości kupić choppera a nie ściga. Co mnie najbardziej interesuje, co ma być w moim chopperze:

- oparcie dla pasażera

- pojemność od 250 do 750ccm

-ok 60KM (jak będzie 50 to też nic się nie stanie :biggrin:)

-żeby nie było żadnych wad konstrukcyjnych tak jak w virago jest problem z rozrusznikiem :/

-Ma to być Honda,Kawasaki, Yamaha lub Suzuki (najlepiej jak będzie yamaha lub suzuki)

-żeby miał obrotomierz i licznik.

-żeby fajnie grzmiało :notworthy:

Tylko nie zapomnijcie o tym że pytania zadaje żeby mieć ogólny pogląd na sprawę i żebym wiedzieł jakie moto spełnia moje wymogi.

 

 

Z góry dzięki :buttrock:

Pozdrawiam

Edytowane przez mennefer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

- oparcie dla pasażera

- pojemność od 500 do 750ccm

-ok 60KM (jak będzie 50 to też nic się nie stanie :banghead:)

-żeby nie było żadnych wad konstrukcyjnych tak jak w virago jest problem z rozrusznikiem :/

-Ma to być Honda,Kawasaki, Yamaha lub Suzuki (najlepiej jak będzie yamaha lub suzuki)

-żeby fajnie grzmiało :bigrazz:

 

oparcie dokupisz do każdego - zowie się sissy bar

60KM to mają cruisery powyżej 1000ccm, n.p. Drag Star 1100 62KM :rolleyes:

fajnie to będzie grzmiało, jak się wydechy wymieni - fabryczne zazwyczaj bzyczą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większośc[albo wszystkie] motocykli nie ma oparcia dla pasażera,jest to wyposażenie dodatkowe,głośne rury też nie są w standarcie.Więc moto albo takie kupisz albo sobie doposażysz.