Sloniu Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 (edytowane) Czesc! z gory przepraszam za brak polskich znakow - nie dogralem po formacie jeszcze, otoz sprawa ma sie nastepujaco, mialem sobie dt50 2005r, silnik full seria, wieksza dysza i zburaczony - poprzewiercany filtr, moto nie dokrecalo na 6 biegu do konca, poprostu jak sie bujnelo z mostu np wyzej to cos trzeszczalo w cylindrze - myslalem ze za mala dysza, zmienilem cylinder na tuningowy, polowe silnika rowniez, wieksza dysza itp, no i sytuacja sie powtarza, dokreca sie do 9-10 tys na 6 biegu i jak by przerywala - moze modol? a moze ze nie jest jeszcze do konca dotarte? i jeszcze pytanko, na stronie ngk dla tego samego silnika - ale w roznych motorowerach podaja inne swiece i inny odstep elektrod? dlaczego tak jest? np dla rs 50 br8es albo b8es, i odstep 0.5 a dla mojej dt br9es i odstep 0.8, zmiana tego cos da? i jeszcze jedno, jaka powinna byc cieplota swiecy, dla mocno podrasowanego silnika ? silnik zostal ciut odprezony zeby mial mniej koni za ciut wieksza zywotnosc walu, dac zimniejsza czy cieplejsza? Edytowane 12 Maja 2008 przez Sloniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukaszT Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 A na postoju kręci Ci na maksa???? Jeśli nie to masz moduł zablokowany. Nowy moduł Metrakit kosztuje jakies 200zł na Mielochu :-) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 najpewniej elektryka..... mój mtx na dotarciu kręci do oporu (na luzie 11tys na 1 i 2 biegu też potem już troche gorzej :icon_exclaim: ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 zmienilem cylinder na tuningowy, polowe silnika rowniez, wieksza dysza itp,(...)wiecy, dla mocno podrasowanego silnika ?silnik zostal ciut odprezony zeby mial mniej koni za ciut wieksza zywotnosc walu,Ja już się pogubiłem.. Podrasowałeś tą 50teczke po czym ją "odprężyłeś",żeby miała mniej mocy :? Nic dziwnego,ze nie dokręca obrotów na 6biegu. Co w tym dziwnego ? Im szybciej śmigasz tym wzrasta opór powietrza to raz. Dwa to to,ze krzywa mocy i momentu nie jest liniowa i przy max obrotach masz mniej mocy. Świeca tego nie zmieni. Odstęp ustaw taki jak przewidział producent moto podobnie ciepłotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.