Delirca Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 W pierwszych slowach witam Wszystkich gdyz jest to moj pierwszy post na tym forum :DMam nadzieje ze Pomozecie mi w rozwiazaniu problemu z moim motocyklem.Sprawa wyglada tak:Po odpaleniu wszystko jest ok. Mozna usiasc, wyskoczyc do pobliskiego sklepu, do mieszkajacego nieopodal kolegi itp. z motocyklem niema najmniejszych problemow.Noo czasem przy schodzeniu z obrotow przed skrzyzowaniem "pstyknie" w tlumik... ale z tego co wiem to niektore "typy tak maja".Schody zaczynaja sie dopiero podczas pruby dalszego wyjazdu.Po okolo 30 kilometrach silnik zaczyna tracic moc w zakresie od~5tys. obrotow do ~7tys. obrotow. Z poczatku szarpie wkrecajac sie na obroty by po chwili niechciec sie wkrecac wcale. Dodanie gazu powoduje jedynie cierpiace "uuuuuuuuuuuuu"ze strony silnika, a predkosc ani obroty nie wzrastaja...redukcja 2 biegi w dol, wskazowka obrotomierza skacze ponad 7 tysiecy i rece zaczynaja sie wyciagac bo wtedy zaczyna ciagnac jak szalony.Wystarczy jednak zejsc troche ponizej 7tysiacy obrotow by znowu motocykl zarzucil "kotwice" i koniec... niema jazdy.(na sprzegle silnik wkreca sie bez problemu) Silnik pali "na dyg". Nie stuka ,nie grzechocze, nie bierze oleju, swiece ladnie wypalone itp.Gazniki przeczyszczone i zsychronizowane. Przed paroma tygodniami wymienilem lancuszek rozrzadu.( silnik ma ponad 100tys zrobione i myslalem ze te problemy powoduje wyciagniety lancuch...ale nieee). Prubowalem wszystkiego, innych swiec innych przepustnic w gaznikach...podnosic iglice.Wszystko na nic.Koncza mi sie juz pomysly co zrobic...kupic nowe cewki zaplonowe?? moze nagrzewaja sie pod bakiem i iskra jest slaba...tylka skad nagly przyplyw wigoru ponad 7tysiecy obrotow...Zuzyte gazniki??... no to czemu jak zimny to chodzi dobrze...moc ma bo wyciaga spokojnie 165kmh...i jeszcze przyspiesza.Ograniczeniem jest tylko zdrowy rozsadek...i brak(to bardziej) miejsca.Prosze o pomoc. Spodkaliscie sie z czyms takim?? Co zrobic, co wymienic...Licze na Wasza pomoc.Z gory dziekujePawel "Broda" Ps:Czy do CXa mozna podlaczyc cewki zaplonowe od np Kawki ER5? Czy przy CB400 sa gazniki fi 35mm jak w CX? (na wyglad takiesame) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajo75 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Cześć.Miałem ten sam problem. Spróbuj wymienić kable i fajki . U mnie pomogło. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witamobstawialbym gazniki, ale po dosc dlugim czasie pojawia sie problem dopiero po 30km wiec raczej to nie to, zawory tez raczej nie bo po 7000 idzie normalnie, wiec to moze byc elektryka, slabe stare przewody po rozgrzaniu sie traca iskre, natomiast przy wyzszych predkosciach obrotowych silnika i lepszych parametrach pradu problem ustepuje, z innej beczki, sprawdz szczelnosc kolektorow ssacych...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Miałem tak w swojej Kawie. Zawory były ok, tylko poziom paliwa w gaźnikach był za wysoki. Moto dławiło się po nagrzaniu i podobnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Miałem tak w swojej Kawie. Zawory były ok, tylko poziom paliwa w gaźnikach był za wysoki. Moto dławiło się po nagrzaniu i podobnych obrotach. zatem idac tropem tego co pisze Lucass nalezaloby sprawdzic jak wygladaja swiece... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszdun Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Wiem ze post jest stary ale mam Mam podobny problem i moze ktos znalazl rozwiazanie.Po rozgrzaniu moto sie dlawi przy 5-6 tys. obrotow, jak sie uda przejsc przez te obroty to potem juz jedzie ok. Gazniki czyste, swiece i filtr sa nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Wiem ze post jest stary ale mam Mam podobny problem i moze ktos znalazl rozwiazanie.Po rozgrzaniu moto sie dlawi przy 5-6 tys. obrotow, jak sie uda przejsc przez te obroty to potem juz jedzie ok. Gazniki czyste, swiece i filtr sa nowe. A poziom paliwa jest dobry? jak wyglądają teraz świece? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszdun Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Gazniki czyscili w serwisie (ultradzwiekami czy czyms takim) wiec zakladam ze sprawdzili i ustawili poziom paliwa- ale sprawdze to. Obawiam sie ze moze to byc zwiazane z elektryka, ale niewiem jak to sprawdzic. Chcialem wymienic przewody od swiec ale wyglada na to ze sie ich nie wykreca (sa na stale z cewkami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Moze byc zly poziom paliwa i go zalewa poprostu albo najgorsze silnik zostal przegzany i po rozgrzaniu nie trzyma kompresji na ktoryms z garow i dopiero na wyzszych obrotach lapie jakies cisnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszdun Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Ciśnienie jest na obu cylindrach ale mierzylem jak byl zimny. Sprawdze na rozgrzanym. Mysle ze jest to element ktory jest wspolny dla obu cylindrow. Jak zdjalem swiece z lewego cyl. to ten sam problem byl na prawym i odwrotnie. Obawiam sie ze to moze byc cos z elektryka, tylko co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Wetrzyj w kable WN troche, albo nawet nie troche WD40.Przedetem odpal moto po zmroku i sprawdz czy ci iskry po kablach nie skacza.Drugi krok to iglice w gore o zabek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delirca Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 W moim przypadku problem rozwiazal kawalek gwożdzia :)Rozkręciłem fajki i okazało sie ze w jednej z nich rozsypał sie opornik.Wsadziłęm na jego miejsce kawałek preta i wszystko zaczelo działac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 W moim przypadku problem rozwiazal kawalek gwożdzia :)Rozkręciłem fajki i okazało sie ze w jednej z nich rozsypał sie opornik.Wsadziłęm na jego miejsce kawałek preta i wszystko zaczelo działac. A nie prościej byłoby wymienić fajki zapłonowe na nowe. Za kilka dni będziesz płakał na forum że moduł stracił iskrę? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.