pietryk Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 witam mam problem z moim szerszeniem 600 wszystko bylo ok zatrzymalem sie i go zgasielem lecz po chwili chcialem go przestawic i przekrecilem kluczyk przy odpalaniu rozrusznik zrobil pol obrotu i nagle masz babo placek :banghead: wszystko zgaslo teraz nie pali sie zadna kontrolka nic bezpieczniki sa dobre z tego co wyczytalem to chyba regulator ale nie jestem pewien czy kotos mial juz takie cos i moze mi pomoc?? :icon_exclaim: :clap: :banghead: dzieki z gory pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Ja mialem tak, ze sie przejechalem, zgasilem. Potem chcialem odpalic, ale rozrusznik nie mial sil krecic. Odczekalem 10min, odpalil. Po 10min jazdy zegary i kontrolki zaczely wariowac, po czym zupelnie wszystko padlo i zgasl. Wina byl regulator napiecia, bardzo czesta usterka w hornetach. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwpseba Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 No wlasnie chyba ja mam tez podobny problem - kontrolki mi wariuja i czasami mam problem z odpaleniem Gdzie kupiles ten regulator i jaka jest +/- cena ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Mialem ta akce 20km po tym jak odebralem moto od handlarza, wiec to on wzial na siebie przelozenie regulatora z innego horneta, ktorego mial na stanie. Nic mu za to nie zaplacilem, wiec nie mam pojecia jaka moze byc cena. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietryk Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 jest problem bo zmienilem regulator napiecia i to nie pomoglo przekrecam kluczykiem w stacyjce i nic jeszcze podpatrzylem taki myk ze jak jest wylaczony zaplon tym czerwonym przelocznikiem i wcisne i przytrzymam rozrusznik to zapalaja sie kontroliki wiec ja zglupialem :buttrock: nie mam pojecia co to morze byc prosilbym jakiegos speca o wskazowke :biggrin: :icon_mrgreen: :icon_razz: z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Pietryk, a jak twoje aku? Regulator wymieniony, ale ten stary nie ladowal, wiec bateria moze byc padnieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Kup sobie tani miernik uniwersalny i sprawdz jaki jest stan naladowania aku ( mierzysz na klemach napiecie ) jezeli sie da przy wlaczonych swiatlach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor83 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Mi to wygląda bardziej na zwarcie w instalacji elektrycznej. Nawet totalnie rozladowane aku chyba nie daje takich efektów. Jeśli sprawdzisz aku i trzyma swoje parametry to sprawdz wszelkie mozliwe miejsca połączenia elektryki z masą. Podociskaj wszystkie kostki... Przeleć wzrokiem po wszystkich końcówkach, moze zwarcie być w jakiejś kostce przy zagiętych przewodach. U mnie w Hondzie np kontrolki gasną zaraz po prekręceniu kluczyka w stacyjce, gdy odłączony jest czujnik ciśnienia oleju. Podejrzewam, że powodów sytuacji o której mowisz moze byc bardzo dużo. Daj znać co to było jak rozwiążesz ten problem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R2D2 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 (edytowane) jest problem bo zmienilem regulator napiecia i to nie pomoglo przekrecam kluczykiem w stacyjce i nic jeszcze podpatrzylem taki myk ze jak jest wylaczony zaplon tym czerwonym przelocznikiem i wcisne i przytrzymam rozrusznik to zapalaja sie kontroliki wiec ja zglupialem :) nie mam pojecia co to morze byc prosilbym jakiegos speca o wskazowke :) :bigrazz: :bigrazz: z gory dzieki Sprawdz wtyczke ( zazwyczaj 4 przewody , moga byc tez 3 przewody ) ktora wchodzi do stycznika rozrusznika , tam tez znajduje sie glowny bezpiecznik 30A. Jak wyjmiesz wtyczke to ci sie ukaze tenze bezpiecznik. Sprawdz czy tam nie jest cos posniedziale.Z tamtad jest zasilane cale moto oprocz pradu rozrusznika.Stycznik odnajdziesz na drugim koncu glownego przewodu dodatniego ktory idzie z akumulatora do tegoz stycznika. Sadze ze regulator napiecia nie ma nic wspolnego z usterka. PozdrawiamMariusz K. Edytowane 17 Maja 2008 przez R2D2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietryk Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 a wiec chlopaki zaladowalem moto do busa pojechalem na warsztat tam podpinamy przenosny akumulator tak z ciekawosci i wuala dziala ale teraz powiedzcie mi czy to mozliwe ze w ciagu 2 sekund padl gostek mowi za ma jakies zwarcie i dlatego nawet jak zapale na pych to robi mi takie przekrety logicznie podchodzac do sprawy nigdy w zyciu bym nie podejzewal akumulatora bo rozymiem jak kreci i i slabnie i powoli przestaje to padl a mi to sie tak stalo ze na poczatku myslalem bezpieczmik ok jutro bede mial nowy aku to sie okaze czy to tylko on jeszcze sie odezwe dzieki chlopaki piekna sprawa takie forum pozdro :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.