mi-kal Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Witam,Od paru dni stałem sie posiadaczem owej kawy.Poprzedni właściciel to młody chłopaczek, świeżo po egzaminie, którego chęci i 'szpan' przed kolegami nie pokryły się z mocą ninji, wiec najzwyczajniej sie przestraszyl i szuka cos o wiele slabszego. Z tego wzgledu, ze to zupelny laik, nie potrafil mi odpowiedziec na pytanie dotyczace motoru, oprócz przedstawienia faktury z serwisu , na ktorej byly wymienione elementy. Olej, ktorego powoli zaczyna brakować nie został wymieniony, więc nie wiem do końca jaki mógł się znajdować w środku..Wiec moje pytanie 1. Przy ( oryginalnym ) przebiegu rzędu 40.000 km powinno się wlać pół syntetyk? Chetnie uslyszalbym wypowiedzi posiadaczy tego modelu... 2. Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda kwestia brania oleju? Martwi mnie trochę fakt, że na luzie, przegazowując silnik, na wysokich obrotach, z tłumika wydobywa się niechciany jasny dym , który dla mnie, jako 'nieco' obeznanego adepta moze oznaczać początek końca silnika? Czy być może mogą być tego inne powody? Będe wdzięczny za każdą odpowiedź Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Z ktorego roku ten motocykl ?Nie wydaje mi sie zeby przebieg byl prawdziwy.Czy silnik dymi przy wejsciu na obroty, czy przy zejsciu z nich.Czy dymi przy pierwszym odpaleniu z rana ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mi-kal Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Motor nie wypuszcza zadnego dymu bez wzgledu czy odpalam go z rana czy po jezdzie. Natomiast pojawia się on w momencie przekraczania ok 9tys obrotow przy przegazowaniu go ( dym zaczyna się pojawiać w momencie dodania gazu ). Myślisz, ze przebieg może byc znacznie większy? Dodam, że poza tym motor pracuje idealnie, równo bez stuków itp. Nie ma problemu z wkręcaniem go na obroty na drodze, nie odczuwam braku mocy na górze itp. Jedynie kwestia tego dymu. Czy moze miec na to rowniez wplyw, ze wydech jest przelotowy? Byc moze to uwydatnia wydostawanie sie tego dymu...? Co poradzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Co miałeś na myśli pisząc o przegazowaniu na 9000 obr.Wydech przelotowy ? jaki ? dedykowany do tego modelu czy przypadkowy ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Zapomnij o wkrecaniu go na luzie na wysokie obroty, bo zle sie to dla niego a i ciebie skonczy. Jezeli dymi przy 9 tys na luzie to tez o tym zapomnij i po prostu jezdzij. Nic sie na razie nie dzieje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mi-kal Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Jasne, ze gazowanie na luzie nie należy do mądrych kwestii, ale po prostu całkowicie przypadkowo zauważyłem takie objawy, stąd moja reakcja i pytania. A co do wydechu, to raczej nie jest to przypadkowy. Ps.Czy znacie jakis e-shop, w ktorym dostane szkiełka do migaczy, bo żona wsiadając na motor pechowo zachaczyła nogą i stłukła go w drobny mak:-)? Dziekuje za rady i opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.