Patryk_99 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 (edytowane) Siemka, jestem nowy:) Posiadam enduro Beta rr50. I mam do was pytanie: co mogę zrobić, aby tej mocy było więcej... chodzi mi o to, że przy np. już większym terenie, w lesie przy dużych górkach na niskich obrotach, i w ogóle brakuje mi mocy... co mogę zrobić aby ją trochę zwiększyć? Chcę tak zrobić, aby nie wydawać zbyt dużo kasy... :icon_mrgreen: ... POMÓŻCIE :icon_mrgreen: EDIT: jeszcze jedno co mogę zrobić, aby wygłuszyć trochę tłumik żeby ciszej chodził:icon_mrgreen:) Edytowane 11 Maja 2008 przez Patryk_99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Siemka, jestem nowy:) Posiadam enduro Beta rr50. I mam do was pytanie: co mogę zrobić, aby tej mocy było więcej... chodzi mi o to, że przy np. już większym terenie, w lesie przy dużych górkach na niskich obrotach, i w ogóle brakuje mi mocy... co mogę zrobić aby ją trochę zwiększyć? Chcę tak zrobić, aby nie wydawać zbyt dużo kasy... :icon_mrgreen: ... POMÓŻCIE :icon_mrgreen:Splanować głowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_99 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Splanować głowice Może to głupio się pytać:icon_mrgreen: ale co to znaczy? Jestem świeżakiem:P Nie żeby całkowicie, ale trochę:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Zwiększy to stopień sprężania, w Twoim motocyklu zbyt dużo nie można splanować, zreszta i tak wynosi chyba 12:1, więc nie m to żadnego sensu. Nie masz kasy - nie zajmujesz się tuningiem/rasowaniem. Proponowałbym zmienić przełożenie na krótsze poprzez zastosowanie odpowiednich zębatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_99 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 (edytowane) Zwiększy to stopień sprężania, w Twoim motocyklu zbyt dużo nie można splanować, zreszta i tak wynosi chyba 12:1, więc nie m to żadnego sensu. Nie masz kasy - nie zajmujesz się tuningiem/rasowaniem. Proponowałbym zmienić przełożenie na krótsze poprzez zastosowanie odpowiednich zębatek. Prawda nie zajmuje się, dlatego piszę tutaj... i napisałem ''aby nie wydawać zbyt dużo kasy.'' więc co można by jeszcze zrobić? Bo naprawde moto jest super jak na 50, ale na większy teren troche brakuje mocy ;) a przełożenie zmiejszy v- max'a? (?) Edytowane 11 Maja 2008 przez Patryk_99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Niekoniecznie krótsze przełożenie musi zmniejszyć prędkość maksymalną, ale jeśli silnik jest w dobrym stanie i teraz masz przełożenie fabryczne to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_99 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 (edytowane) hmmm... a coś innego? dało by coś czyszczenie gaźnika? albo czegoś jeszcze? a co do tłumika?:crossy: co poradzicie?:icon_mrgreen: ;) A może inny cylinder? Poradźcie jeszcze coś co można zrobić:icon_mrgreen: Edytowane 11 Maja 2008 przez Patryk_99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 to jest 2t tak ?? sory ale jeśli chcesz mieć mocny dól w 50ccm 2t to tylko w erze :icon_mrgreen: silnik 2t trzeba kręcić i nie ma innego wyjścia... A może inny cylinder? Poradźcie jeszcze coś co można zrobić;) zmienić moto :icon_mrgreen: ?? ja jestem wrogiem tuningu wkładania np garków polini czy coś w tym stylu.......częsci tuningowe są drogie osłabiają żywotność silnika zwiększają zużycie paliwa...... pierwszym silnikiem jaki ma mocny dól jest 350 w 4 suwie 2t każdego prawie musisz kręcić.... ale jak sie uprzesz na siłe to możesz np walnąc pusty wydech (dyfuzora nie ruszaj)większe dysze w gaźnbiku czy gaźnik od większego moto... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 A może inny cylinder? Poradźcie jeszcze coś co można zrobić:) Oczywiście, ale wtedy wchodzą duże koszty - wzmocniony wał, inny gaźnik, sprzęgło itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 kup 80ccm:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Może odblokuj to co masz jeśli jest poblokowane ? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_99 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 (edytowane) On jest odblokowany:P Po prostu chodzi mi oto aby zwiększyć tą moc... ponieważ brakuje jej np na torze na zakretach i takie tam:P a tak ogolnie to jakas regulacja?:) A co do cylindra: no troche bylo by trzeba przerabiac... a 70? ile może kosztowac?:P Edytowane 11 Maja 2008 przez Patryk_99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 nie dziw sie ze brakuje jej mocy na torze bo ta beta cos tam 80 nie jest typowym sprzetem na tor ;] Kup ktm 80 i za pewne bedziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_99 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 W piasku się grzebie potwornie... nie moze sobie z nim poradzic:D a skacze sie pięknie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 No planowanie,wieksze dysze,... w 50 to nie zaszalejesz lepiej kupić 80 albo 125 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.