kszyhoo Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) Witam!Mam problem:Spadł mi łańcuch w CRM'ie i uderzył o karter w skutek czego odpadło 'gniazdo' na simmering od dzwigni zmiany biegów.Pozostałą cześć gdzieś zgubiłem.Jak sie mozna domyslic - cieknie z tego olej.Co doradzacie? Zdjecie postaram sie dodac pozniej. Nastepujacy problem to slizgajace sie sprzegło.Na poczatku slizgalo sie tylko przy wysokich obrotach ( 8-9 k ), po postoju i ponownym odpaleniu slizgalo sie juz od 5k. Oczywiscie regulowałem je na klamce - przy silniku jeszcze nie.Zaznaczam, ze sprzeglo tluklo od jakiegos czasu - moze lozysko.Czy to bedzie juz koniec sprzegla? Z gory dzieki za odpowiedzi/podpowiedzi. Jak przypomni mi sie jeszcze jakies pytanie to napiszę. KszyHoo Założyłem nowy temat, poniewaz stary, w ktorym pisałem prawdopodnie nie cieszyl sie powodzeniem za sprawa nagłówka. Edytowane 8 Maja 2008 przez kszyhoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Proponuje inny dzial :crossy: Mechanika 2t :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam!Jeśli moderator tak uzna, to prosze o przeniesienie.Jednak myślałem, ze ułamane elementy,etc. to stricte endurowe sprawy.Myslalem, ze ktos cos wymyśli.Tzw. płynny metal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 z doświadczenia nie polecam spawania karterów lepiej wydaj te 100-200 zł i będziesz miał pewność bo wądpie żeby ci tak ktoś to naspawał/dospawał żeby simering idealnie przylegał zwłaszcza że zgubiłeś tą część pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) Jeśli masz możliwość to ja radze Ci dać ten karter do pospawania a później do tokarza. Ja tak robiłem z gniazdami w SHL'ce i było git. Ale fakt silnik był rozebrany i tokarz miał łatwiej. A sprzęgło do wymiany masz krótko mówiąc. Edytowane 8 Maja 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam!Właśnie problem w tym, że silnik w ramie.Myślę narazie o jakiejś prowizorce - tak aby dojeździć do jakiegoś remonciku.Podczas wymiany łożysk na wale, itp.Póki co i tak nie mam pieniędzy na takie przyjemności.Odrazu napiszę, ze tą prowizorkę robie dla siebie - a nie po to, ażeby sprzedać motocykl.Kupię nowy simmering, wcisnę go w pozostałość tych części i potraktuje go jakimś preparatem - kupiłem coś takiego zwanego 'płynnym metalem'.Dzieki za pomoc/odpowiedzi.KszyHoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 caly dekiel nowy czy uzywany to pewnosc ze dojedziesz.. A jesli remont bedziesz mial na koncu sezonu ? np listopad? i tak sie bedziesz meczył co 2 dni bo coś ci będzie ciekło czy sie slizgało .. nie zycze Ci tego :icon_mrgreen:W sumie to warto spróbowac napisz czy to daje rade co kupiłes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.