grzeh750 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 (edytowane) Noooo chłopie, 8klocków ładnie:-)a szkło to ja chetnie:-) Inne czasy inne pieniądze( wcale nie tak dużo wtedy to było), szkło jak odnajdę jakieś to dam ci znak. :buttrock: Mówisz o tym linki co ja dałem? Z tym wypukłym szkłem? Wiem tylko że nie jest oryginalne od WFM i że zaj**ście mocno świeci na tym kloszu. :biggrin: Dlatego zostawię ten klosz w tej WFM, zresztą nie mam oryginalnego który napewno nie jest tani. :banghead: Świeci mocno tylko o ile dobrze pamiętam daje snop światła w formie poziomego paska (jak notka) a nie skupione.Zostawić zawsze można w końcu jest jakby z epoki, tylko każdy co się trochę wyznaje będzie ci to wytykał , ale pieprzyć ,, znawców" ważne by jeździło. :crossy: :crossy: Edytowane 18 Listopada 2008 przez grzeh750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Dokładnie. Jeśli nie ma to być egzemplarz do oglądania, a ma być do używania to jak najbardziej ok. Jeśli działa i działa dobrze, to zostaw jak jest. Może dla pewności wypróbuj w nocy za miastem. Też miałem mały dylemat z kloszem w moim Janku, bo okazało się, że mam szkło od ... Warszawy. Nieomal identyczne (trudno rozróżnić na pierwszy rzut oka) - z tą małą różnicą, że w Junaku szkło jest symetryczne, a w tym z Warszawy było asymetryczne. Kupiłem szkło symetryczne i wyszło, że (przy tym samym odbłyśniku) snop światła był gorszej jakości. Wróciłem do szkła z Warszawy. Okazało się, że dzięki tej asymetrii miałem lepiej oświetlone prawe pobocze, co bardzo przydaje się w nocnej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Na razie nie mam wyboru. Kupiłem z takim szkłem i niech tak jest. WFM stoi w garażu i czeka aż wrócę do PL to się zabiorę za nią ale wcześniej mam inną WFMW kolejce no i HD muszę też po ludzku jakoś zrobić. A że szkła oryg. są drogie to dam sie czas i na spoko poszukam "okazyji" na allegro. Nie pali się. Fakt że znawcy będą wytykać że szkło jest nie teges ale co tam..na wystawę robię inną WFM z silnikiem S-01 a ta z tym szkłem jest S-34 i silnik jest sieczkarnia straszna. Ma nalatane 50kkm i chyba nie była robiona poza tym że pomalowana pędzlem gdzieś za komuny jeszcze. Zresztą na klipie widać jak świeci światło. Około minuty 3:37. A klip nagrany zaraz po zakupie, odpaliła na starym paliwie po 8 latach postoju. Słychać jak zdymany silnik jest. I blacha na wale korbowym luźno się kręci też... http://uk.youtube.com/watch?v=mwrL_lrQUi4 Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.