LORD VADER Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 sruby skladu mieszanki ustawilem na 1,75, przy czym po zamontowaniu gaznikow nalezalo je doregulowac - doregulowalem na sluch zeby mial rowne obroty i nie strzelal w wydechy - dokladnych wartosci ci nie podam ale wyszlo cos kolo 2,5-3obr... i spalanie wyszlo troche powyzej 5l/100!! dokladnie na 16l zrobilem 300km :-)Skład mieszanki mocno ubogi(stąd ta dziura w obrotach) ale jak pasuje to czemu nie ;) No i stąd to spalanie ;)Pzdr. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) W weekend nawinąłem 1300km i wyszło mi zużycie paliwa w okolicach 6l/100km.Pozostałe sprzęty(vt1100, virrago750, gsx750 i gsx1100 dwie sztuki) spaliły poniżej 5l/100km.Co ciekawe w bieszczadach palił mniej niż podczas powrotu z prędkościami 100-120km/h i tylko czasami więcej.Pozostaje tylko jeszcze doregulować skład mieszanki i synchro, bo silnik nie pracuje równo poniżej 1500rpm ale może tak ma być.Starym GS 850 można jechać na piątym biegu 40-50 km/h i płynnie przyspieszyć a tym się nie da :icon_mrgreen: Może ktoś ma jakieś doświadczenia?Pozdrawiam. Edytowane 14 Lipca 2008 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Starym GS 850 można jechać na piątym biegu 40-50 km/h i płynnie przyspieszyć a tym się nie da :) Może ktoś ma jakieś doświadczenia? w swoim G mam podobnie..osobiscie sadze ze winne sa membrany, a konkretnie ich lużne mocowanie do przepustnic, ktore nie jest szczelne, czego skutkiem moze byc wlasnie to ze do ich podniesienia potrzebne jest wieksze podcisnienie=>wieksze obroty...az z ciekawosci w weekend sprubuje cos zakombinowac i uszczlenic na tym polaczneiu i sprawdze czy cos to pomoze... ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 A może to poprostu tak ma być.Lekki wał i 16 zaworów a gs wał na łożyskach jest bardzo masywny i może właśnie dla tego tak równo pracuje.Maniek, jak chcesz uszczelnić te membrany?Może ja też spróbuję.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 >Lekki wał i 16 zaworów a gs wał na łożyskach jest bardzo masywny i może właśnie dla tego tak równo >pracuje. no nie sadze..mialem xj750 i ciagla od samego dolu..przy obrotach biegu jalowego (1kobr) mozna bylo puscic sprzeglo i smialo pyrkac/toczyc sie..a G od razu gazni mimo pojemnosci wiekszej o 1/3... >Maniek, jak chcesz uszczelnić te membrany? nie wiem :-) wiem tylko ze we wszystkich gaznikach jakie do tej pory mialem na stole membrany byly bardzo miekkie/elastyczne i na stale przytwierdozne do przepustnic. W G membrany sa jakies twarde i u mnie luzno siedza(szczelne to one na napewno nie sa!) na przepustnicach. co do samego uszczlenienia to to raczej z przymruzeniem oka ale moze warto by cos pomyslec- chocby dla zabicia ciekawosci :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.