Skocz do zawartości

poziom paliwa GSX1100G jak ustawic?


Rekomendowane odpowiedzi

sruby skladu mieszanki ustawilem na 1,75, przy czym po zamontowaniu gaznikow nalezalo je doregulowac - doregulowalem na sluch zeby mial rowne obroty i nie strzelal w wydechy - dokladnych wartosci ci nie podam ale wyszlo cos kolo 2,5-3obr... i spalanie wyszlo troche powyzej 5l/100!! dokladnie na 16l zrobilem 300km :-)

Skład mieszanki mocno ubogi(stąd ta dziura w obrotach) ale jak pasuje to czemu nie ;) No i stąd to spalanie ;)

Pzdr.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W weekend nawinąłem 1300km i wyszło mi zużycie paliwa w okolicach 6l/100km.

Pozostałe sprzęty(vt1100, virrago750, gsx750 i gsx1100 dwie sztuki) spaliły poniżej 5l/100km.

Co ciekawe w bieszczadach palił mniej niż podczas powrotu z prędkościami 100-120km/h i tylko czasami więcej.

Pozostaje tylko jeszcze doregulować skład mieszanki i synchro, bo silnik nie pracuje równo poniżej 1500rpm ale może tak ma być.

Starym GS 850 można jechać na piątym biegu 40-50 km/h i płynnie przyspieszyć a tym się nie da :icon_mrgreen:

Może ktoś ma jakieś doświadczenia?

Pozdrawiam.

Edytowane przez sebazaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starym GS 850 można jechać na piątym biegu 40-50 km/h i płynnie przyspieszyć a tym się nie da :)

Może ktoś ma jakieś doświadczenia?

 

w swoim G mam podobnie..osobiscie sadze ze winne sa membrany, a konkretnie ich lużne mocowanie do przepustnic, ktore nie jest szczelne, czego skutkiem moze byc wlasnie to ze do ich podniesienia potrzebne jest wieksze podcisnienie=>wieksze obroty...az z ciekawosci w weekend sprubuje cos zakombinowac i uszczlenic na tym polaczneiu i sprawdze czy cos to pomoze... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to poprostu tak ma być.

Lekki wał i 16 zaworów a gs wał na łożyskach jest bardzo masywny i może właśnie dla tego tak równo pracuje.

Maniek, jak chcesz uszczelnić te membrany?

Może ja też spróbuję.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Lekki wał i 16 zaworów a gs wał na łożyskach jest bardzo masywny i może właśnie dla tego tak równo >pracuje.

 

no nie sadze..mialem xj750 i ciagla od samego dolu..przy obrotach biegu jalowego (1kobr) mozna bylo puscic sprzeglo i smialo pyrkac/toczyc sie..a G od razu gazni mimo pojemnosci wiekszej o 1/3...

 

>Maniek, jak chcesz uszczelnić te membrany?

 

nie wiem :-) wiem tylko ze we wszystkich gaznikach jakie do tej pory mialem na stole membrany byly bardzo miekkie/elastyczne i na stale przytwierdozne do przepustnic. W G membrany sa jakies twarde i u mnie luzno siedza(szczelne to one na napewno nie sa!) na przepustnicach. co do samego uszczlenienia to to raczej z przymruzeniem oka ale moze warto by cos pomyslec- chocby dla zabicia ciekawosci :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...