Skocz do zawartości

Yamaha WR250R


Rekomendowane odpowiedzi

wiem ze wyjdzie drozej ale o ile ? co ile wymiana tłoka, regulacja zaworów itp ? jak z częściami do tego sprzęta ? ile waży ten motur ? od ktorego roku były produkowane te modele podobne do nowej yamahy dt 125 ? bo na mobile.de czy na naszym allegro widze właściwie tylko nowe R'ki ...

Edytowane przez grebur

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WR 250R to jest nowość 2008 ,więc te motocykle w większości nie mają więcej niż rok czasu. Najtańsza na allegro jest gdzieś koło 16 800 zł, ale to zależy od kursu walut. Waga to 126 kg na sucho, ok. 135 z paliwem.

Jakbym gdzieś znalazł w dobrych pieniądzach, to brałbym w ciemno.

 

 

 

Kornol, nie wiem dlaczego piszesz, że wyjdzie drożej eksploatacja tej WR-ki niż DT, w którym punkcie, mógłbyś trochę objaśnić, pomijając koszty zakupu?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wr 250 to b. lajtowy pod względem serwisowym sprzęt, silnik nie ma nic wspólnego z 250F. tam zawory wg zaleceń producenta robisz co 42 tyś km. (tak to nie pomyłka, sam nie wierzylem ale sprawdziłem). Kolega z drużyny na takim lata. Ma to wtrysk, koło 30KM mocy. Żeby jechało trza mocno kręcić ale to bardzo fajny motorek. Gdyby Yamaja zdecydowała sie zrobić coś takiego tylko w okolicach 400-450 pojemnośći to by była rewelka. zawieszenie w WR250R jest bardzo stabilne, USD o sporym fi, regulacja. Szkoda tylko że waga 126kg - gdyby ją odchudzić gdzieś do 115kg to wyszedłby idealny motorek nawet do ostrzejszego polatania i do turystki terenowej. Dla kogoś kto zaczyna przygodę szczerze polecam z pewnym ograniczeniem. Nie możesz być za duży bo nie jest to jednak ogromny motocykl. optymalnie do 90kg wagi i daje rady. Prócz zakupu koszty polegają na wymianach opon i oleju prócz doraźne zabawy serwisowe więc koszty utrzymania na pewno mniejsze niż DT. Zwłaszcza że spalanie tego motocykla oscyluje w granicach 3-4 litrów.

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

optymalnie do 90kg wagi i daje rady.

z tym niema problemu, waże 60kg i mam 176cm wzrostu, mam dosc krotkie nogi wiec moglby byc to motor nawet za duzy dla mnie ...

martwią mnie 3 rzeczy

- waga - myslalem ze mniej to waży, to tyle co moja dt 125 a chcialem cos lzejszego do lajtowego polatania jak i rundki po torze ...

- cena - myslalem ze ten motor juz jest troche na rynku

- moc - moja dt ma 28kucy, jesli mowisz ze motor ciągni od "góry" to niewiem czy oplaca mi sie przesiadac, myslalem ze te 31km w 4t jakos mnie zadowoli, ale podejzewam ze ta moc mi sie znudzi tak szybko jak znudzila mi sie w dt

 

chodzi mi jeszcze jedno pytanie po głowie

jakie są koszty utrzymania wersji F. w porownaniu do np. exc 125 czy exc 200 ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kornol, nie wiem dlaczego piszesz, że wyjdzie drożej eksploatacja tej WR-ki niż DT, w którym punkcie, mógłbyś trochę objaśnić, pomijając koszty zakupu?

 

prosze :

wr 250 to b. lajtowy pod względem serwisowym sprzęt, silnik nie ma nic wspólnego z 250F. tam zawory wg zaleceń producenta robisz co 42 tyś km. (tak to nie pomyłka, sam nie wierzylem ale sprawdziłem). Kolega z drużyny na takim lata. Ma to wtrysk, koło 30KM mocy. Żeby jechało trza mocno kręcić ale to bardzo fajny motorek. Gdyby Yamaja zdecydowała sie zrobić coś takiego tylko w okolicach 400-450 pojemnośći to by była rewelka. zawieszenie w WR250R jest bardzo stabilne, USD o sporym fi, regulacja. Szkoda tylko że waga 126kg - gdyby ją odchudzić gdzieś do 115kg to wyszedłby idealny motorek nawet do ostrzejszego polatania i do turystki terenowej. Dla kogoś kto zaczyna przygodę szczerze polecam z pewnym ograniczeniem. Nie możesz być za duży bo nie jest to jednak ogromny motocykl. optymalnie do 90kg wagi i daje rady. Prócz zakupu koszty polegają na wymianach opon i oleju prócz doraźne zabawy serwisowe więc koszty utrzymania na pewno mniejsze niż DT. Zwłaszcza że spalanie tego motocykla oscyluje w granicach 3-4 litrów.

 

42tyś . Pokaż mi tłok który tyle wytrzyma. Porównaj spalanie przez okres np. 20tys. km. ile jesteś w plecy na tej mieszance a ile ne tym bezobsługowym mało palącym wozidełku.

 

Jak bedą pieniążki to bede myślał nad zamianą XT właśnie na DRZ albo WR250R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam,

 

 

przymierzam się do kupna WR250 R lub X, czy różnice między tymi dwoma modelami tkwią tylko w kołach i przednim zacisku - tarczy?

 

Bo tak wczoraj rozmyslalem, ze wcale takie plug&play to nie jest. Jezeli kupie wersje X i bede chcial w weekend polatac po blotach, to bede musial zmienic kola na kostki + inny zacisk(a to wiąże się ze spuszczeniem płynu, wymiany zacisku itd) no chyba że są jednakowej wielkość (X i R) ale w to wątpie, bo przecież są różne rozmiary tarczy!

 

A jak jest z zawieszeniem, jest ono takie same w obydwu modelach i jest regulowane?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witka

 

od soboty jestem szczęśliwym posiadaczem wr 250 r :) Zrobiłem jak na razie 60 km, ale mam już pewne spostrzeżenia. Motocykl ma z całą pewnością dosyć mocy, żeby dać sobie radę nawet w cięzkim terenie, tylko ma dość długie przełożenie, tak że czasami nie bardzo biegi pasują, szczególnie w błocie czy innym grząsko - śliskim terenie. Wydaje mi się, że dobrze mu zrobią dwa ząbki więcej na tylniej zębatce. Ja mam dosyć krótkie nogi i obniżyłem moto o ca 2 cm (tyle co pozwala fabryka). Teraz jest w miarę ok, ale nie wiem czy nie będę jeszcze próbował przerobić siedzenia u tapicera - zawieszenia już nie chcę ruszać, żeby został jakiś sensowny prześwit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...