Skocz do zawartości

zatarte suzuki gsxr 750 w


Rekomendowane odpowiedzi

to coś Ty robił że sie zatarła? bez oleju jeździłeś ? który to rok - olej czy wodniak już? dam znać bo znajomek ma gsx-r po dzwonku.

 

Czytaj dokładnie zanim odpiszesz kolego - GSXR750W jak woda ( przypadek ?)

Ale w tą ramę wejdzie niezniszczalny olejak z ostatniej serii nawet 1100 po drobnej przeróbce wydechu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj dokładnie zanim odpiszesz kolego - GSXR750W jak woda ( przypadek ?)

wiem że W=wodniak ale często gsx-r750 jest mylony ze sradem i też bardzo często używa się tego 750W żeby było wiadomo. I tak też pomyślałem zadając swoje pytanie - żeby oszczędzić kolejnych postów w stylu: "rok 94-> przecież to już chłodzony wodą itp itd" Panie uszczypliwy Piotrze D.

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to coś Ty robił że sie zatarła? bez oleju jeździłeś ? który to rok - olej czy wodniak już? dam znać bo znajomek ma gsx-r po dzwonku.

wyruszylem w trase i po 300 km zaczalmi stukac na panewce zjadl olej podczas jazdy .to jest wodniak 93 rok niewiem dlaczego pochlonol tyle oleju

 

Czytaj dokładnie zanim odpiszesz kolego - GSXR750W jak woda ( przypadek ?)

Ale w tą ramę wejdzie niezniszczalny olejak z ostatniej serii nawet 1100 po drobnej przeróbce wydechu.

a modlbys kolego powiedziec czy instalacja by pasowala nie trzeba by bylo przerabiac ? ja juz liczylem koszty naprawy tego silnika i nie oplaca sie kupic wal cena 500zl kupic uszczelki kolejne 500 zl kupic panewki pewnie i pierscienie wymienic to pewnie powyzej 2000zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dobrego wału(ewentualnie silnika) do tego moto raczej nie znajdziesz,co do pytania o zamiane(samego wału ) z innego modelu to tez lipa bo tam nic innego nie podejdzie.Tak jak mowi Piotr mozesz zawsze zapodac niesmiertelny gsxr olej.Silnik wejdzie bez problemu trzeba tylko doliczyc koszty dodatkowe gdyz nie wystarczy przeróbka samego wydechu,w skrócie trzeba poprzerabiac wiele innych rzeczy mocowania silnika sa inne gaźniki inne no i oczywiscie trzeba doliczyc chłodnice oleju przewody olejowe,modól zapłonu tez w zaleznosci od modelu bedzie miał inne mapy zapłonu (co wcale nie oznacza ze nie bedzie chodził).Na pewno pominąłem jeszcze pare rzeczy ale nie ma sie co stresowac tylko brac do roboty.A co do trwałosci silnika gsxrW to wcale nie trzeba byc typowym katem zeby panewki odmówiły współpracy, znam to z autopsji, sam zapodałem gsxr1000 choc to zupełnie inny temat.

 

Pozdrawiam i powodzenia w przeróbkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...