maniek1300 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Witampo regulacji zaworow wydechowych tylko w moim VTX 1300 motor jakos dziwnie sie zachowuje tzn. jedzie wszystko ok ale odnosze wrazenie jakby ktos mnie trzymal z tylu, drugi objaw to moto jakby sie dlawilo, i jak puszcze na luz albo manetka odkrece i puszcze to moto gasnie. Co to moze byc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 a regulacja dokonana wg serwisówki ? moze trzeba gaźniki wymyc wyczyscic i synchronizowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Moze problem z gaźnikiem?Ja na Twoim miejscu wyregulował bym gaźniki...zdaje sie że w VTX-ie sa dwa?Motocykl jak jest nagrzany i uruchomiony na luzie...powoli schodzi z obrotow i gasnie?Jesli tak to obstawiam gaźniki i ich regulacje :biggrin: P.SNie jestem specem...tak tylko głośno myślę :clap: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Jeżeli zawory poprawnie wyregulowane to przerywanie pracy z tym nie ma nic wspólnego dlatego takie operacje powinny być powiązane z czyszczeniem i regulacją gaźników. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Witamale ja mam tylko jeden gaznik i przed regulacja zaworow wszystko bylo ok. Dodam ze regulowalem tylko zawory wydechowe ssacych nie ruszalem bo byly w normie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek101 Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Witam mam ten sam problem. Śmigam GSX 550 ef z 87 roku moto chodziło równo wszystko było ok z tym że tak jak pisaliście gaźniki miałem rozregulowane a poziom tak poryty że kręcił mi tylko do 6000 wymieniłem świece i kręcił do 6500 no ale chodził równo po nagrzaniu miał 1400 obr. Wyregulowałem zaworki i się stało z jednego wydechu leci mi nie fajny niebieski dym ,a mój cudowny bzyk przerywa puszcze manetkę gaśnie i w ogóle jakiś bez ducha :D Podejrzewam jednak że to przewody bo jak go odpaliłem i zdjąłem jedną fajkę poszła piękna iskra na ramę. Zastanawiam się też czy to może być motyw z kapą zaworową podobno uszczelkę należy przykleić czarnym sylikonem ale ja się o tym dowiedziałem po robocie, czy jest możliwe lewe powietrze z kapy zaworowej?? Narazie stawiam na przewody dziś idę je robić.Co w ogóle oznacza niebieskawy dym?? i czy jest możliwość że regulacja zaworów mogła tak popieprzyć wszystko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 (edytowane) Witam mam ten sam problem. Śmigam GSX 550 ef z 87 roku moto chodziło równo wszystko było ok z tym że tak jak pisaliście gaźniki miałem rozregulowane a poziom tak poryty że kręcił mi tylko do 6000 wymieniłem świece i kręcił do 6500 no ale chodził równo po nagrzaniu miał 1400 obr. Wyregulowałem zaworki i się stało z jednego wydechu leci mi nie fajny niebieski dym ,a mój cudowny bzyk przerywa puszcze manetkę gaśnie i w ogóle jakiś bez ducha :icon_eek: Podejrzewam jednak że to przewody bo jak go odpaliłem i zdjąłem jedną fajkę poszła piękna iskra na ramę. Zastanawiam się też czy to może być motyw z kapą zaworową podobno uszczelkę należy przykleić czarnym sylikonem ale ja się o tym dowiedziałem po robocie, czy jest możliwe lewe powietrze z kapy zaworowej?? Narazie stawiam na przewody dziś idę je robić.Co w ogóle oznacza niebieskawy dym?? i czy jest możliwość że regulacja zaworów mogła tak popieprzyć wszystko?? O dżizas. Zdejmuj fajki dalej, moduły są drogie. Co ma niby regulacja zaworów do puszczania dymka? I powietrze w deklu zaworów do pracy silnika? Załamałem się. Widać że w ogóle nie masz bladego pojęcia o czym piszesz. Zepsujesz fajny motocykl, bo jeśli z takim pojęciem jak w poście piszesz, regulowałeś zawory to wątpię żeby to było dobrze zrobione. Edytowane 2 Maja 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.