Skocz do zawartości

KLR 650 po wymianie tłoka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, w końcu poskładałem swój sprzęt. Założyłem tłok Wossnera po 1 szlifie teraz zaczyna się docieranie. Myślałem, że ten zabieg pozbawi silnik wszelkich stuków ale się myliłem. Góra pracuje cicho ale jak na złość w dole silnika słychać lekkie stuki i zastanawiam się co to takiego może być. W sumie nie wymieniałem jeszcze łańcucha rozrządu ale napinacz miał w zapasie jeszcze kilka ząbków. Niewiem co to może być. Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jezeli na wolnych stuka a na wysokich to dla mnie to łancuszek rozrządu ... Ja bym nie bagatelizował, jak Ci pęknie nie daj Boże to jeden gnój...

Nie macie jakiegos speca w okolicy które takie rzeczy wyłapuje na słuch? po przejazdzce itd.. ?

Edytowane przez adrian44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

balansowy to ten na wale? A jak sprawdzić czy on jest luźny.

 

 

Mam pytanie. Co trzeba rozebrać Zeby dostać się do łańcuszka balansowego. I czy jego luz może powodować stuki w silniku. Pozdrawiam

Edytowane przez Bartekpołczyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie stukal mimo luzu , ale sprawdzic zawsze mozna , sciagasz pokrywe alternatora , potem dolna zebatkie od sprzegielka i przez szpare widzisz lancuszek , mozesz srubokretem zobaczyc czy jest luzny czy napiety. Nie musisz spuszczac oleju , poloz moto na prawy bok to sie nie wyleje ani gram.

 

btw 1000- 1200 obr ? a co ty robisz ze go tak dlawisz, to nie dziw sie ze stuka , ten silnik na luzie powinien miec 1300 - 1400 obr na biegu raczej powyzej 2 tys , na 5 biegu min ok 3 tys obr

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze przed remontem , sprawdzales czy korba nie ma luzu ? i czy swozen tlokowy wchodzi ciasno.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony sprzęgła. Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział, że to sprzęgło tak bije. to na wolnych obrotach słychać nierównomierne stuki. Powiedział, że to nie korba z resztą korba nie ma luzu bo sprawdzałem. Ewidentnie odgłosy dochodzą od prawej strony, jak się stoi z lewej to tak nie słychać.Mechanik twierdzi, że po wciśnięciu sprzęgła tak mocno stuków nie słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...