Bartekpołczyn Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Witam wszystkich, w końcu poskładałem swój sprzęt. Założyłem tłok Wossnera po 1 szlifie teraz zaczyna się docieranie. Myślałem, że ten zabieg pozbawi silnik wszelkich stuków ale się myliłem. Góra pracuje cicho ale jak na złość w dole silnika słychać lekkie stuki i zastanawiam się co to takiego może być. W sumie nie wymieniałem jeszcze łańcucha rozrządu ale napinacz miał w zapasie jeszcze kilka ząbków. Niewiem co to może być. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Wychodzi na to że stuka na wale. Miałem podobną historie z etką 251, wał wyglądał na przyzwoity ale niestety łomotał na wyższych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekpołczyn Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 (edytowane) Ale chodzi o to, że na wysokich obrotach jest ok stuki są odczuwalne na mniej więcej 1000-1200 obrotów a przy wyższych jest dobrze Edytowane 30 Kwietnia 2008 przez Bartekpołczyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 (edytowane) No jezeli na wolnych stuka a na wysokich to dla mnie to łancuszek rozrządu ... Ja bym nie bagatelizował, jak Ci pęknie nie daj Boże to jeden gnój...Nie macie jakiegos speca w okolicy które takie rzeczy wyłapuje na słuch? po przejazdzce itd.. ? Edytowane 30 Kwietnia 2008 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 a moze lancuszek balansowy luzny ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekpołczyn Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 (edytowane) balansowy to ten na wale? A jak sprawdzić czy on jest luźny. Mam pytanie. Co trzeba rozebrać Zeby dostać się do łańcuszka balansowego. I czy jego luz może powodować stuki w silniku. Pozdrawiam Edytowane 30 Kwietnia 2008 przez Bartekpołczyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 mi nie stukal mimo luzu , ale sprawdzic zawsze mozna , sciagasz pokrywe alternatora , potem dolna zebatkie od sprzegielka i przez szpare widzisz lancuszek , mozesz srubokretem zobaczyc czy jest luzny czy napiety. Nie musisz spuszczac oleju , poloz moto na prawy bok to sie nie wyleje ani gram. btw 1000- 1200 obr ? a co ty robisz ze go tak dlawisz, to nie dziw sie ze stuka , ten silnik na luzie powinien miec 1300 - 1400 obr na biegu raczej powyzej 2 tys , na 5 biegu min ok 3 tys obr Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekpołczyn Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Poprostu mnie ciekawiło zachowanie silnika bo koleś ma taki sam sprzęt i y niego tego stuku nie ma. A wracając do tłoka to miałeś racje teraz jest odczuwalna różmica w mocy motoru. Tylko teraz to docieranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 rozumiem ze przed remontem , sprawdzales czy korba nie ma luzu ? i czy swozen tlokowy wchodzi ciasno. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 U mnie w kawie, jak miałem luźny łańcuch balansowy to na wolnych obrotach było cicho, hałasował dopiero podczas dodawania gazu, nie zaszkodzi jednak zajrzeć i go sprawdzić. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Z której strony dochodzą odgłosy?? od strony prądnicy czy od str. sprzęgła?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekpołczyn Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Od strony sprzęgła. Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział, że to sprzęgło tak bije. to na wolnych obrotach słychać nierównomierne stuki. Powiedział, że to nie korba z resztą korba nie ma luzu bo sprawdzałem. Ewidentnie odgłosy dochodzą od prawej strony, jak się stoi z lewej to tak nie słychać.Mechanik twierdzi, że po wciśnięciu sprzęgła tak mocno stuków nie słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 moze lozyzko pod koszem zdechlo ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekpołczyn Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 nie ma innej rady tylko to sprawdzić. To, że coś nie gra to jest drażniące nieprawdaż!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.