lisek-NE Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Troche mnie to podniosło na duchu, w razie czego zamowilem nowy olej i filtr, najwyzej zostanie na jesień jezeli nie bedzie trzeba teraz wymieniać, bo paliwem nie smierdzi przy motocyklu wiec chyba sie nie przelewało. A czy rurka przeleowa to jest ta sama rurka która idzie od obudowy filtra powietrza? Kolejne pytanie jakie mi przychodzi do głowy to jest sprawdzenie luzu zaworowego, zeby wymienić taka płytke potrzeba specjalnej łapy? Czy jest na to jakis sposób "domowy"? I na koniec takie dziwne pytanie które to są zawory dolotowe a które wylotowe jak poznać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Zawory dolotowe są od strony gaźnika a wylotowe od strony rur wydechowych.Płytki zaworowe najczęściej wymienia się po poniesieniu wałków rozrządu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 A powiedz mi Piter jak wyciągnąć resztki paliwa z baku. Bak odłączyłem, przechylałem na różne sposoby i tak coś tam zostało. Kranika oczywiście nie ma. W baku jest pompa z filterem ale nie chciałem jej wykręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Jeśli pompa jest w baku to musisz ja wykręcić żeby wylać resztki.Tylko po co to robić.można jeszcze wsadzić do baku szmatę i resztka paliwa w nią wsiąknie.Tylko nie zapomnij ja wyjąć. ;) Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Mam pytanie do kolegów- nie działa mi klakson- sprawdziłem na krótko- sygnał jest sprawny. Jak naciskam na włącznik klaksonu przy lewej manetce, to pod zbiornikiem paliwa słyszę jakby puknięcia, kliknięcia ale nie przekazuje prądu kabel do sygnału (podłączałem żarówkę i nie świeci). Pytanie czy ktoś wie co może być przyczyną, czy tam jest jakiś przekaźnik lub inne ustroistwo ? Pozdrowienia z Kielc dla wszystkich "kawoszy" z tyłu klaksonu jest śruba regulacji tonu - połączona z membraną. Jak masz klakson zamocowany " na ścisło" i opiera się o obudowę chłodnicy to będziesz miał właśnie takie pyknięcie. Odegnij troszkę podstawę klaksony, tak aby wisiał nie dotykając niczego i będzie ok. Cytuj veni , vidi .... i oczom nie wierzę Vulcaneria.pl DajęMuNaZimnym i smażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Jeśli pompa jest w baku to musisz ja wykręcić żeby wylać resztki.Tylko po co to robić.można jeszcze wsadzić do baku szmatę i resztka paliwa w nią wsiąknie.Tylko nie zapomnij ja wyjąć. ;) Piter Ty masz głowę nie od parady. Pompę bałem się wykręcać aby jej nie uszkodzić i nie byłem pewny czy będzie trzymać uszczelka pod bakiem po ponownym dokręceniu kołnierza z króćcem łączocym pompę z wężykiem paliwowym. Ale z tą szmatą to dobry pomysł, mogłem też wsadzić gąbkę na drucie lub też rączkę do mycia pleców z końcówką gąbczastą, których kilka mam w łazience. pzdr :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Z gąbka to bym uważał,nie wiadomo jak się zachowa w kontakcie z benzyną.Ale po co chcesz bak osuszać ,teraz to go trzeba zalewać,a nie osuszać. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 (edytowane) Robiłem to w październiku po zalaniu mi trefnym paliwem na stacji prywatnej [ moto stracił moc i strzelał w tłumiki]. Zostawiłem w baku resztki i dolałem PB 98. Chodzi dobrze nie strzela nie prycha, dobrze odpala z rana. Jednak nurtowało mnie to, że nie wylałem wszystkiego. Edytowane 26 Marca 2010 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Jeśli nie była to woda,to ta trefna benzyna już dawno się zmieszała z dobrą i wyszła przez rurę wydechową. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek-NE Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 W najblizszym czasie przymierzam sie do sprawdzenia i ewentualnie regulowania luzu zaworowego w VN800, może komuś nasuwają sie jakies rady? Jeszcze nie regulowałem układu płytkowego i jedyne co mnie martwi to ewentualna wymiana płytki/ek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek67 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 z tyłu klaksonu jest śruba regulacji tonu - połączona z membraną. Jak masz klakson zamocowany " na ścisło" i opiera się o obudowę chłodnicy to będziesz miał właśnie takie pyknięcie. Odegnij troszkę podstawę klaksony, tak aby wisiał nie dotykając niczego i będzie ok. Dzięki za radę, próbowałem ale to nic nie pomogło. Dotarłem do przekaźnika, który był pod zbiornikiem. Jest to chyba pomysł poprzedniego właściciela, bo był on włoskiej produkcji i praktycznie przyklejony taśmą klejącą do innych przewodów. Przeczyściłem styki i klakson ożył. Okazało się , że kupiony nowy ( z orłem :icon_biggrin: ) nie działa dobrze tylko ryczy jak zarzynana świnia. Nie pomogła regulacja z tyłu- był albo za cichy albo głos :lapad: Podłączyłem stare dwa klaksonki muszelkowe i wszystko OK - dają czadu aż miło. W dniu dzisiejszym byłem w serwisie na regulacji zaworów - 3 podkładki - kostki musiały został wymienione gdyż luz był zbyt mały. Co ciekawe wszystkie 3 na zaworach wydechowych. Jeżeli dawno tego nie robiliście (20.000 km lub więcej) radzę to zrobić. Mechanik powiedział mi , że po tym sezonie gdybym tego nie zrobił wypaliłoby mi gniazda zaworowe. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trawnik Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 ile wzioł za to bo u mnie trza by też przeregulowć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek67 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 ile wzioł za to bo u mnie trza by też przeregulowć? 200 polskich zeta :banghead: + wymiana płynu hamulcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Cześć koledzy Czy ktoś próbował zamontować poprzeczkę od VN1500/1600 z kierunkami na błotniku ?? Jak wiecie walczę z kierunkami przy nowych sakwach i te z VN1500 mogłyby pasować tylko jak to na naszym mogłoby wyglądać VN800 Classic A może ktoś ma ?? Pozdrawiam Gregorio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Cześć koledzy Czy ktoś próbował zamontować poprzeczkę od VN1500/1600 z kierunkami na błotniku ?? Jak wiecie walczę z kierunkami przy nowych sakwach i te z VN1500 mogłyby pasować tylko jak to na naszym mogłoby wyglądać VN800 Classic A może ktoś ma ?? Pozdrawiam Gregorio powiem tyle bedzie ślicznie koleś ma w kawie amerykancu....... pozdrowionka bodzio61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.