radoslaw_d_81 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Agip 10W40 półsyntetyk NGK CR7E/CR8E - zamiennie, zależy co jest w sklepie, różnią się ciepłotą Mój Vulcan na świecach NGK CR7E chodzi idealnie. CR8E musiałem wykręcić, pracował nierówno, gasł, chodził na jeden gar! Zmiana na NGK CR7E i jak ręką odjął! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Mój Vulcan na świecach NGK CR7E chodzi idealnie. CR8E musiałem wykręcić, pracował nierówno, gasł, chodził na jeden gar! Zmiana na NGK CR7E i jak ręką odjął! hehe, widać Vulkan jak kobieta - czasem jakieś zdanie chce mieć :biggrin: Ja mam NGK CR8E , przejechałem po ich wymianie na nowe kilka dobrych tysięcy bez żadnego ale. Pamiętam kiedyś w starych motorach , w okresie jesienno-wiosennym kiedy temperatury były już dość niskie a mimo to ludzie dosiadali motorów zalecano , a nawet wymagano wymiane świec na te o podwyższonej ciepłocie ,szczególnie w silnikach chłodzonych powietrzem, zawsze w tabelach był zakres ciepłoty świec na jakich powinny jeździć. Ale przy dzisiejszych świecach i technice może mieć to mniejszy wpływ, choć trzeba wziąć pod uwagę też to ,że już w skrajniejszych warunkach sie raczej nie jeździ. Ja mieszkam nad morzem na wyspie to praktycznie zim nie mamy, więc zimowe przejażdżki sie uskutecznia :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam Panowie! :buttrock: Mam pytanie jak często trzeba wymieniać swiece? bo z tego co w wiem płyn hamulcowy i chłodniczy wymienia sie co 2 lata. A czy w ulewie zdarza sie Wam że nagle przedni hamulec pod wpływem wody praktycznie nie działa??? Bo mnie już kilka razy a nie jest to najprzyjemniejsze uczucie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 hehe, mnie pod wpływem wody to za bardzo czasem chwyta, a to też nie jest za przyjemne uczucie:) Świece wymieniam jak czuje ze coś jest nie tak, słabo pali, przerywa, czasem strzela. Ale jakiejś reguły nie stosuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) Witam Panowie! :buttrock: Mam pytanie jak często trzeba wymieniać swiece? bo z tego co w wiem płyn hamulcowy i chłodniczy wymienia sie co 2 lata. Podam Ci terminy wymiany dla VN 900. Wymiana *olej + filtr co rok lub 12 tkm 4T 10W40 *świece co 12 tkm NGK CPR7EA standard, NGK CPR7EA-9 praca silnika w ciężkich warunkach * f. pow. co 18 tkm * wąż paliwa co 4 lata lub 48 tkm * płyn chł. co 3 lata lub 36 tkm - 35*C zielony * węże hamulcowe gum. co 4 lata lub 48 tkm * płyn hamulcowy co 2 lata lub 24 tkm DOT4 Ciśnienie pow. opon: przód 2 bary zawsze; tył 2 bary, z dodatkowym obciążeniem 2,22 bary Edytowane 16 Listopada 2009 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam posiadaczy Vulacan'ów :bigrazz: Od niedawna dosiadam VN 800 Classic'a na którego chorowałem od dawna. Sprzęt świetnie się prowadzi i daje ogromną satysfakcję z jazdy. Dziś świeciło słońce, więc nawinęłem parę km na koła :crossy: Pozdrowionka :buttrock: Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Podam Ci terminy wymiany dla VN 900. Wymiana *olej + filtr co rok lub 12 tkm 4T 10W40 *świece co 12 tkm NGK CPR7EA standard, NGK CPR7EA-9 praca silnika w ciężkich warunkach * f. pow. co 18 tkm * wąż paliwa co 4 lata lub 48 tkm * płyn chł. co 3 lata lub 36 tkm - 35*C zielony * węże hamulcowe gum. co 4 lata lub 48 tkm * płyn hamulcowy co 2 lata lub 24 tkm DOT4 Ciśnienie pow. opon: przód 2 bary zawsze; tył 2 bary, z dodatkowym obciążeniem 2,22 bary Dzięki Mirek :notworthy: ja mam co prawda 800ke ale mysle ze bedzie podobnie. Jednak świece bede musiał wymienic :bigrazz: A to moje zdjecia z wakacyjnego wyjazdy z dziewczyna do Chorwacji w ten jesienny wieczór http://img175.imageshack.us/gal.php?g=10421290.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 (edytowane) Bardzo ładne zdjęcia i zazdroszczę takiej dalekiej wycieczki. Ja miałem kilka wypadów z łódzkimi forumowiczmi http://www.fmw.000space.com/ we wrześniu. Oto kilka zdjęć. http://www.mirek.jpg.pl/?1020713,38124 Edytowane 17 Listopada 2009 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radunc Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam serdecznie. Po spontanicznym zakupie od 3 dni jestem właścicielem Vulcana 800 :) Wcześniej Honda Shadow VT600 (sprzedana z powodu problemów ... natury rodzinnej). Niebawem zasypię forum gradem pytań bo o vulcanach nie wiem absolutnie nic. pozdrawiam Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 (edytowane) Powitać. Link do manuala. http://www.scribd.com/doc/9228151/Kawasaki...ce-Manual-00-04 :D :buttrock: Edytowane 27 Listopada 2009 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radunc Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam serdecznie. Po spontanicznym zakupie od 3 dni jestem właścicielem Vulcana 800 :) Wcześniej Honda Shadow VT600 (sprzedana z powodu problemów ... natury rodzinnej). Niebawem zasypię forum gradem pytań bo o vulcanach nie wiem absolutnie nic. pozdrawiam Jacek mam, dziś zassałem pdf'a na dysk :) - dzięki ! lektura nie będzie należeć do przyjemnych biorąc pod uwagę słabą znajomość języka technicznego i techniczną chińszczyznę, którą źle trawię :))) hihih Ponieważ nie chcę dublować postów ani wychodzić prze orkiestrę zapytam tak: - czy jest możliwość założenia jednego wątku w którym użytkownicy Vulcanów (w tym przypadku 800tki) będą wrzucać info jakich środków eksploatacyjnych używają np świece NGK CR7E/CR8E olej - bla bla płyn do chłodnicy.... płyn hamulcowy .... filtr oleju ... Ponieważ mam leciwy sprzęt rozważam wymianę wszystkich płynów ustrojowych w kawie + świece i filtry Co sądzicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 mam, dziś zassałem pdf'a na dysk :) - dzięki ! lektura nie będzie należeć do przyjemnych biorąc pod uwagę słabą znajomość języka technicznego i techniczną chińszczyznę, którą źle trawię :))) hihih Ponieważ nie chcę dublować postów ani wychodzić prze orkiestrę zapytam tak: - czy jest możliwość założenia jednego wątku w którym użytkownicy Vulcanów (w tym przypadku 800tki) będą wrzucać info jakich środków eksploatacyjnych używają np świece NGK CR7E/CR8E olej - bla bla płyn do chłodnicy.... płyn hamulcowy .... filtr oleju ... Ponieważ mam leciwy sprzęt rozważam wymianę wszystkich płynów ustrojowych w kawie + świece i filtry Co sądzicie ? już było, kilka razy Cytuj veni , vidi .... i oczom nie wierzę Vulcaneria.pl DajęMuNaZimnym i smażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGUS66 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) Ciekawa sprawa z tymi vulkanami i jego posiadaczami w ten wekend robiłem takie małe zakonczenie sezonu motocyklowego było pare osob (żaden nie posiada kawasaki) romawialismy na temat vn i kazdy mowi to samo ze niby motocykle te sa nie najlepsze czesto sie psuja nawet padł temat o przekrecaniu sie panewek ciekawe co? :icon_question: Pogadaj z tymi co dosiadaja VNy bedziesz mial wiedze a nie legendy. Edytowane 1 Grudnia 2009 przez ANGUS66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irons Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam Panowie mam kilka pytanek,pewnie dla Was banalnych,ale od niedawna jestem posiadaczem vn 800 classica z 97 roku i dopiero uczę się co i jak w tym motorku wygląda.Na poczatek "cofające"się ssanie,odpala na dotyk i gaśnie i odnowa zaciąganie ssania i odpalanie.Pomaga ręczne trzymanie ssania,wtedy nie gaśnie.Czy to normalne?Dosyć długo po odpaleniu gaśnie gdy dodaje gazu,jak to jest w Waszych maszynach?Drugim tematem jest filtr powietrza,otóż jest troche posmarkany olejem,czy to jakaś zła oznaka,i jak zabrać się za ten zbiorniczek wychodzący z obudowy filtra,wymieniać,czyścić?Trzecim tematem jest wymiana oleju w skrzyni biegów,jakiego oleju używacie i jak go prawidłowo wymienić,nie chce narobić jakiejś kaszany. Pozdrawiam Ironn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 (edytowane) Witam i przepraszam za brak polskich liter - zginely Nie znam silnika NN 800, ale powiem coś o innym i to się może przydać. SSANIE Odpalał dobrze na ssaniu bez gazu, ale po puszczeniu dźwigni ss gasł. Przypadkowo zdjalem polaczenie gaznika z filtrem pow. i stwierdzilem, ze po puszczeniu dzwigni ssania odchyla sie w gazniku przeslona ssania wpuszczajac niechciane powietrze. Przyjrzalem sie dzwigni ssania i faktycznie troche cofa sie sama po puszczeniu. Mysle, ze wina lezy po stronie linki. Po odpaleniu trzymam dzwignie do lekkiego rozgrzania silnika. GASNIECIE po dodaniu gazu - gdybam * sklad pow. z paliwem dobry, bo dobrze odpala * zle - filtr pow., malo paliwa - gażnik, slaba iskra, zuzyte swiece, niewlasciwe swiece, regulacja wolnych obrotow Uzykownicy Twojego moto pewnie sie odezwa. Co do paliwa. Odłącz przewód paliwowy i zobacz czy dobrze spływa paliwo z baku. Sprawdź następnie czy jest różnica przy odkręconym korku baku. Spływ paliwa mogą blokować: zawieszenie paliwa w baku z braku powietrza, kranik zanieczyszczony, filtr paliwa. Zresztą gdy rozgrzejesz silnik do załączenia wentylatora i po wykręceniu świec [nowych najlepiej] stwierdzisz po ich wyglądzie jak stoi sprawa paliwa i powietrza. Najlepiej z internetu ściągnij zdjęcia świec użytkowanych. Jak znajdę linka na kompie to Ci wkleję. +++++++++ Link do pliku z wyglądem świec. Po otwarciu kliknij Ściągnij plik . Przeniesie na Twój komp. http://w715.wrzuta.pl/plik/25SaAfyki8E/swiecakolor Edytowane 3 Grudnia 2009 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.