Skocz do zawartości

Kawasaki VN 800 - Vulcan 800 (temat zbiorczy)


Szafir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Agip 10W40 półsyntetyk

NGK CR7E/CR8E - zamiennie, zależy co jest w sklepie, różnią się ciepłotą

Mój Vulcan na świecach NGK CR7E chodzi idealnie. CR8E musiałem wykręcić, pracował nierówno, gasł, chodził na jeden gar! Zmiana na NGK CR7E i jak ręką odjął!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Vulcan na świecach NGK CR7E chodzi idealnie. CR8E musiałem wykręcić, pracował nierówno, gasł, chodził na jeden gar! Zmiana na NGK CR7E i jak ręką odjął!

 

 

hehe, widać Vulkan jak kobieta - czasem jakieś zdanie chce mieć :biggrin: Ja mam NGK CR8E , przejechałem po ich wymianie na nowe kilka dobrych tysięcy bez żadnego ale. Pamiętam kiedyś w starych motorach , w okresie jesienno-wiosennym kiedy temperatury były już dość niskie a mimo to ludzie dosiadali motorów zalecano , a nawet wymagano wymiane świec na te o podwyższonej ciepłocie ,szczególnie w silnikach chłodzonych powietrzem, zawsze w tabelach był zakres ciepłoty świec na jakich powinny jeździć. Ale przy dzisiejszych świecach i technice może mieć to mniejszy wpływ, choć trzeba wziąć pod uwagę też to ,że już w skrajniejszych warunkach sie raczej nie jeździ. Ja mieszkam nad morzem na wyspie to praktycznie zim nie mamy, więc zimowe przejażdżki sie uskutecznia :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Panowie! :buttrock:

 

Mam pytanie jak często trzeba wymieniać swiece? bo z tego co w wiem płyn hamulcowy i chłodniczy wymienia sie co 2 lata. A czy w ulewie zdarza sie Wam że nagle przedni hamulec pod wpływem wody praktycznie nie działa??? Bo mnie już kilka razy a nie jest to najprzyjemniejsze uczucie :banghead:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie! :buttrock:

 

Mam pytanie jak często trzeba wymieniać swiece? bo z tego co w wiem płyn hamulcowy i chłodniczy wymienia sie co 2 lata.

Podam Ci terminy wymiany dla VN 900.

Wymiana

*olej + filtr co rok lub 12 tkm 4T 10W40

*świece co 12 tkm NGK CPR7EA standard, NGK CPR7EA-9 praca silnika w ciężkich warunkach

* f. pow. co 18 tkm

* wąż paliwa co 4 lata lub 48 tkm

* płyn chł. co 3 lata lub 36 tkm - 35*C zielony

* węże hamulcowe gum. co 4 lata lub 48 tkm

* płyn hamulcowy co 2 lata lub 24 tkm DOT4

Ciśnienie pow. opon: przód 2 bary zawsze; tył 2 bary, z dodatkowym obciążeniem 2,22 bary

Edytowane przez mirek_VN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadaczy Vulacan'ów :bigrazz: Od niedawna dosiadam VN 800 Classic'a na którego chorowałem od dawna. Sprzęt świetnie się prowadzi i daje ogromną satysfakcję z jazdy. Dziś świeciło słońce, więc nawinęłem parę km na koła :crossy: Pozdrowionka :buttrock:

<<=== BORN TO RIDE ===>>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podam Ci terminy wymiany dla VN 900.

Wymiana

*olej + filtr co rok lub 12 tkm 4T 10W40

*świece co 12 tkm NGK CPR7EA standard, NGK CPR7EA-9 praca silnika w ciężkich warunkach

* f. pow. co 18 tkm

* wąż paliwa co 4 lata lub 48 tkm

* płyn chł. co 3 lata lub 36 tkm - 35*C zielony

* węże hamulcowe gum. co 4 lata lub 48 tkm

* płyn hamulcowy co 2 lata lub 24 tkm DOT4

Ciśnienie pow. opon: przód 2 bary zawsze; tył 2 bary, z dodatkowym obciążeniem 2,22 bary

 

Dzięki Mirek :notworthy:

ja mam co prawda 800ke ale mysle ze bedzie podobnie. Jednak świece bede musiał wymienic :bigrazz:

 

A to moje zdjecia z wakacyjnego wyjazdy z dziewczyna do Chorwacji w ten jesienny wieczór

http://img175.imageshack.us/gal.php?g=10421290.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne zdjęcia i zazdroszczę takiej dalekiej wycieczki.

 

Ja miałem kilka wypadów z łódzkimi forumowiczmi http://www.fmw.000space.com/

we wrześniu. Oto kilka zdjęć.

http://www.mirek.jpg.pl/?1020713,38124

Edytowane przez mirek_VN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam serdecznie. Po spontanicznym zakupie od 3 dni jestem właścicielem Vulcana 800 :) Wcześniej Honda Shadow VT600 (sprzedana z powodu problemów ... natury rodzinnej). Niebawem zasypię forum gradem pytań bo o vulcanach nie wiem absolutnie nic. pozdrawiam Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Po spontanicznym zakupie od 3 dni jestem właścicielem Vulcana 800 :) Wcześniej Honda Shadow VT600 (sprzedana z powodu problemów ... natury rodzinnej). Niebawem zasypię forum gradem pytań bo o vulcanach nie wiem absolutnie nic. pozdrawiam Jacek

 

 

mam, dziś zassałem pdf'a na dysk :) - dzięki !

lektura nie będzie należeć do przyjemnych biorąc pod uwagę słabą znajomość języka technicznego i techniczną chińszczyznę, którą źle trawię :))) hihih

Ponieważ nie chcę dublować postów ani wychodzić prze orkiestrę zapytam tak:

- czy jest możliwość założenia jednego wątku w którym użytkownicy Vulcanów (w tym przypadku 800tki) będą wrzucać info jakich środków eksploatacyjnych używają

np świece NGK CR7E/CR8E

olej - bla bla

płyn do chłodnicy....

płyn hamulcowy ....

filtr oleju ...

 

 

Ponieważ mam leciwy sprzęt rozważam wymianę wszystkich płynów ustrojowych w kawie + świece i filtry

 

Co sądzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam, dziś zassałem pdf'a na dysk :) - dzięki !

lektura nie będzie należeć do przyjemnych biorąc pod uwagę słabą znajomość języka technicznego i techniczną chińszczyznę, którą źle trawię :))) hihih

Ponieważ nie chcę dublować postów ani wychodzić prze orkiestrę zapytam tak:

- czy jest możliwość założenia jednego wątku w którym użytkownicy Vulcanów (w tym przypadku 800tki) będą wrzucać info jakich środków eksploatacyjnych używają

np świece NGK CR7E/CR8E

olej - bla bla

płyn do chłodnicy....

płyn hamulcowy ....

filtr oleju ...

Ponieważ mam leciwy sprzęt rozważam wymianę wszystkich płynów ustrojowych w kawie + świece i filtry

 

Co sądzicie ?

 

już było, kilka razy

 

veni , vidi .... i oczom nie wierzę

 

Vulcaneria.pl

 

DajęMuNaZimnym i smażę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa z tymi vulkanami i jego posiadaczami w ten wekend robiłem takie małe zakonczenie sezonu motocyklowego było pare osob (żaden nie posiada kawasaki) romawialismy na temat vn i kazdy mowi to samo ze niby motocykle te sa nie najlepsze czesto sie psuja nawet padł temat o przekrecaniu sie panewek ciekawe co? :icon_question:

Pogadaj z tymi co dosiadaja VNy bedziesz mial wiedze a nie legendy.

Edytowane przez ANGUS66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie mam kilka pytanek,pewnie dla Was banalnych,ale od niedawna jestem posiadaczem vn 800 classica z 97 roku i dopiero uczę się co i jak w tym motorku wygląda.Na poczatek "cofające"się ssanie,odpala na dotyk i gaśnie i odnowa zaciąganie ssania i odpalanie.Pomaga ręczne trzymanie ssania,wtedy nie gaśnie.Czy to normalne?Dosyć długo po odpaleniu gaśnie gdy dodaje gazu,jak to jest w Waszych maszynach?Drugim tematem jest filtr powietrza,otóż jest troche posmarkany olejem,czy to jakaś zła oznaka,i jak zabrać się za ten zbiorniczek wychodzący z obudowy filtra,wymieniać,czyścić?Trzecim tematem jest wymiana oleju w skrzyni biegów,jakiego oleju używacie i jak go prawidłowo wymienić,nie chce narobić jakiejś kaszany.

 

Pozdrawiam

Ironn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i przepraszam za brak polskich liter - zginely

Nie znam silnika NN 800, ale powiem coś o innym i to się może przydać.

SSANIE

Odpalał dobrze na ssaniu bez gazu, ale po puszczeniu dźwigni ss gasł.

Przypadkowo zdjalem polaczenie gaznika z filtrem pow. i stwierdzilem, ze po puszczeniu dzwigni ssania odchyla sie w gazniku przeslona ssania wpuszczajac niechciane powietrze. Przyjrzalem sie dzwigni ssania i faktycznie

troche cofa sie sama po puszczeniu. Mysle, ze wina lezy po stronie linki.

Po odpaleniu trzymam dzwignie do lekkiego rozgrzania silnika.

GASNIECIE po dodaniu gazu - gdybam

* sklad pow. z paliwem dobry, bo dobrze odpala

* zle - filtr pow., malo paliwa - gażnik, slaba iskra, zuzyte swiece, niewlasciwe swiece, regulacja wolnych obrotow

Uzykownicy Twojego moto pewnie sie odezwa.

Co do paliwa.

Odłącz przewód paliwowy i zobacz czy dobrze spływa paliwo z baku. Sprawdź następnie czy jest różnica przy odkręconym korku baku.

Spływ paliwa mogą blokować: zawieszenie paliwa w baku z braku powietrza, kranik zanieczyszczony, filtr paliwa.

Zresztą gdy rozgrzejesz silnik do załączenia wentylatora i po wykręceniu świec [nowych najlepiej] stwierdzisz po ich wyglądzie jak stoi sprawa paliwa i powietrza. Najlepiej z internetu ściągnij zdjęcia świec użytkowanych. Jak znajdę linka na kompie to Ci wkleję.

+++++++++

Link do pliku z wyglądem świec. Po otwarciu kliknij Ściągnij plik . Przeniesie na Twój komp.

http://w715.wrzuta.pl/plik/25SaAfyki8E/swiecakolor

Edytowane przez mirek_VN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...