RStarosta Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Mam takie pytanko... Chcę wybebeszyć wydechy w moim vulcanie ale w wakacje wybieram się do Niemiec i zastanawiam się jak to będzie z jazdą takim moto u nich... Miał może ktoś takie doświadczenia? Bardzo się czepiają mundurowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryffka Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Mam takie pytanko... Chcę wybebeszyć wydechy w moim vulcanie ale w wakacje wybieram się do Niemiec i zastanawiam się jak to będzie z jazdą takim moto u nich... Miał może ktoś takie doświadczenia? Bardzo się czepiają mundurowi? To polecam zaczekać i zrobić to po wycieczce, albo zaopatrzyć się w dobre korki do uszu:) Wybebeszyłem swoje niecały miesiąc temu i po trasie Częstochowa - Wrocław byłem głuchy:) Mam już prawie opracowany patent na wyciszanie (wyjmowane wkładki) i jak skończę tyo się podzielę wiedzą na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RStarosta Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 To polecam zaczekać i zrobić to po wycieczce, albo zaopatrzyć się w dobre korki do uszu:) Wybebeszyłem swoje niecały miesiąc temu i po trasie Częstochowa - Wrocław byłem głuchy:) Mam już prawie opracowany patent na wyciszanie (wyjmowane wkładki) i jak skończę tyo się podzielę wiedzą na forum. O to jak Byś już opracował ten patent to chętnie lookne jak to zrobiłeś :) Myślałem nawet o czymś takim żeby wyciąć ten ostatni tłumik wyrzynarką i wyciąć po przekątnych cztery otwory przy samym brzegu (najlepiej na obwodzie) a w rurach zostawić tak jak jest, bez większego szlifowania (ewentualnie lekko wygładzić). Później jak bym chciał włożyć tłumik do rury to skręcić go czterema śrubkami. Może by się trzymał... Pomyśle jeszcze nad takim rozwiązaniem. Jeżeli udami się to zrobić to dam znać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Chyba wyważacie otwarte drzwi. Na rynku jest dostępne coś o nazwie db killer - cudo do zamontowania w pustych wydechach mające je wyciszyć. Można też włożyć do rury druciane zmywaki. Trzeba tylko pamiętać, żeby je zabezpieczyć przed wydmuchaniem. :icon_twisted: pzdr Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryffka Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Chyba wyważacie otwarte drzwi. Na rynku jest dostępne coś o nazwie db killer - cudo do zamontowania w pustych wydechach mające je wyciszyć. Po całkowitym wypruciu końcowego wydechu nie ma szans zamontować czegokolwiek. Jakoś ten dbkiler trzeba tam przymocować:). Poza tym większośc tego typu wkładek jest przystosowanych do prostych wydechów, a VN ma zagięte końcówki. Można też włożyć do rury druciane zmywaki. Trzeba tylko pamiętać, żeby je zabezpieczyć przed wydmuchaniem. Pomysł dość ciekawy, ale jak dla mnie brzmi prowizorycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RStarosta Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam Kolegów i Koleżanki ;) Zwracam się z taką małą prośbą... Jeżeli Ktoś z Was mógłbym mi podesłać na maila serwisówke i co tam jeszcze macie do VN800 classic to będę bardzo wdzięczny ;) Mój adres: [email protected] Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Kawasaki_ VN800_ Vulcan_ 96-04_ Service_ Manual_ ENG.pdf a z tymu szrubrami (zmywakami) do tlumików to nie jest pic ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RStarosta Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Dziękować :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam! Zastanawiam sie na gmolem do mojego VN i myśle sie nad dwoma modelami: http://www.motoakcesoria.xwp.pl/ czyli tzw klasycznymi i z podnóżkami. Macie jakies sugestie co do wyboru oprócz ceny? Bardziej podobaja mi sie jak zwykle niestety te droższe natomiast przypuszczam ze dużo mniej uchronia motocykl niz takie klasyczne... Druga sprawa to że w ogóle gmol nie bardzo do choppera z 21 cal kolem z przodu pasuje ale po ostatnich szlifach kolegów z winy puszek poprostu szkoda mi motocykla o nogach nie wspomne :banghead: czekam na Wasze rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RStarosta Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Pilnie potrzebuje kupić jakieś przedłużenia podnóżek do kawy VN800. Chodzi mi o pełny komplet wraz z dźwignią zmiany biegów i hamulca. Ewentualnie interesują mnie również spacerówki (najlepiej podłogi) ale montowane na osobnej róże bezpośrednio do ramy. Znacie Kogoś kto mógłby mi coś takiego zrobić...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Situ Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Pilnie potrzebuje kupić jakieś przedłużenia podnóżek do kawy VN800. Chodzi mi o pełny komplet wraz z dźwignią zmiany biegów i hamulca. Ewentualnie interesują mnie również spacerówki (najlepiej podłogi) ale montowane na osobnej róże bezpośrednio do ramy. Znacie Kogoś kto mógłby mi coś takiego zrobić...?? Witam, mam Vn800 chopper, 95 rocznik. Zauwazyłem pewnien problem - od pewnej prędkosci (ok 40km/h) pojawia sie szum, dochodzący z lewej strony dokładnie spod dupy. Dźwięk coś jakby syczenie, szuranie, znika jak puszcze gaz albo wysprzęgle, nasila sie jak dodaje gazu. Zauwazył ktos podobny objaw? Stawiam albo na wycięty łancuch i koła zębate, stąd te szumy, lub sypiące się łożysko na wałku zdawczym. Wole zeby to było cos z łancuchem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam Mam dziwny objaw w moim moto Po przekroczeniu 80km/h słyszę dziwny świst z przekładni czy może raczej z okolicy wałka zdawczego. Czy ktoś spotkał się z czymś takim ? Drugi problem to grzechotanie cykanie podczas prowadzenia moto nie wiem czy to łańcuch czy jakieś łożyska Gdyby ktoś coś wiedział proszę o info Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciok Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Witajcie Jestem tu pierwszy raz więc witam Vulcanowców serdecznie.. ;) Jestem posiadaczem VN800 A - od niedawna- więc jeszcze dobrze go nie znam. Mam pytanko, jak powinna wyglądać powierzchnia ramy zaraz przy rozgałęzieniu przy końcu zbiornika - tam gdzie tworzy się 'Y"zaraz koło śruby mocującej zbiornik. U mnie wewnętrzne powierzchnie rur mają małą 'fałdkę' jak przy lekkim gięciu rury. Miałem wczoraj małego dzwona z samochodem - przodem motocykla co spowodowało wygięcie lag i teraz mam obawy czy dalszą konsekwencją nie jest uszkodzenie ramy w tym miejscu. Będę dźwięczny za info.. Pozdrawiam Macio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Witam, mam Vn800 chopper, 95 rocznik. Zauwazyłem pewnien problem - od pewnej prędkosci (ok 40km/h) pojawia sie szum, dochodzący z lewej strony dokładnie spod dupy. Dźwięk coś jakby syczenie, szuranie, znika jak puszcze gaz albo wysprzęgle, nasila sie jak dodaje gazu. Zauwazył ktos podobny objaw? Stawiam albo na wycięty łancuch i koła zębate, stąd te szumy, lub sypiące się łożysko na wałku zdawczym. Wole zeby to było cos z łancuchem.... Cześć kolego Mam podobny objaw w VN800 Classic 2003 Wydaje mi się że zaczynają szumieć łożyska na wałku zdawczym. Sezon mam nadzieję dokończyć a zimą zająć się wymianą Szukam części na początek może wiesz gdzie się zaopatrzyć w wałek łożyska i potrzebne ewentualne uszczelniacze... Pozdrawiam Gregorio Ja tylko rzowiercalem otwory wydechowe. Nie walilo tak glosno jak wypruty calkowicie no i bylo przyjemne dla ucha. oryginalnie byly otwory 5 sztuk 5 mm ja zrobilem 5 sztuk po 13 mm. nie regulowalem i nic innego nie robilem adzwiek znaczaco sie poprawil. Kolego mówiłeś o wydechach oryginalnych? Oryginalne miały tylko jeden otwór skąd u ciebie te 5?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 http://www.vroc.org/view_profile.php?user_...ab=3#photoalbum zobacz tutaj jest ich 5 a u ciebie jest byc moze przynitiwana taka czarna zaslepka ;-) a tutaj jest wersja przedluzonych podnozkow. maja cos takiego w louisie http://www.vroc.org/view_profile.php?user_...ab=4#photoalbum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.