Hes Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Witam Mam NSRke która moim zdaniem przy hamowaniu za mocno nurkowała. Postanowiłem rozebrać lagi sprawdzić płyn itp. I mam pytanie :) ile płynu powinno być w każdym z amortyzatorów? I druga rzecz która mnie zastanawia, kiedy rozebrałem lagi w środku znalazłem oprócz sprężyn po rurce plastikowej w każdym które ściskały sprężyna a w jednym dodatkowo był walec. Zastanawiam sie czy w drugim brakuje tego walce czy po prostu tak ma być i dwie sprężyny mają być różnie ściskane? Mam nadzieje, ze ktoś będzie potrafił mi dopomóc :) Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Mechanika 2T, tam ci pomoga, przenosze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 znalezienie serwisowki do nsr to nie wyczyn - na pewno nieraz sie przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hes Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Obecnie jestem w trakcie szukania takiej serwisówki :clap: lecz znalazłem tylko do nowszych modeli a tam nie ma wo gule wałków w lagach, więc terasz szukam do mojego rocznika a tu już jest ciężej, ale szukam... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 nie wydaje mi sie zeby 125 mialo te same lagi co 50 i 80, wiec bardzo prosze o podanie wiekszej ilosci szczegolow. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 wydaje mi się że w twoich lagach niczego nie brakuje. Chodzi mi oczywiscie o ten walec znajdujący się w tylko jednej z lag. Jedna laga ma za zadanie amortyzować a druga tłumić , i tutaj polega ta różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hes Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Też tak podejrzewałem że to może na tej zasadzie działać ale nie miałem pewności bo szukam przyczyny jego głębokiego nurkowania, zastanawiam się czy to wina braku wałka tam, czy zużycie sprężyn, czy może po prostu za małej ilości płynu w amortyzatorze. Więcej szczegółów, no cóż nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale wygląda to tak po kolei w amortyzatory wchodzą sprężyny (identyczne) następnie rurki z tworzywa sztucznego które dociskają i dodatkowo do jednego wchodzi wałek z tego samego materiału o ponad dwa razy krótszej długości co rurki dociskając jedną sprężynę jeszcze mocniej no i na koniec nakrętki. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.