Myszsa01 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 szukałem tematu ale nie mogłem znalezc konkretnie sprecyzowanego, otoz mam problem ze swoja chłodnicą, w górej partii jest mała dziurka i teraz jakie są sposoby zeby ją załatać ? słyszałem ze niby silikony itp sprawy ale wole sie poradzić kogoś obytego w mechanice jeszcze mam drugie pytanie, odnośnie takiego zbiornika, obok zbiorniczka z płynem hamulcowym do tylnego hamulca, pisze na zakrętce "Coolant" co sie tam leje dokladnie ? dodam ze to CBR 900rr, '96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 co do słów obcych to polecam słownik internetowy za zupełną darmoche. :icon_evil: teraz do rzeczy: jeśli chodzi o chłodnice to można ją naprawić na kilka sposobów:tradycyjny nr. 1 - na jajko czyli rozbijasz jajko oddzielasz białko od żółtka następnie z zółtka ucierasz kogel-mogel i odstawiasz na bok. odkręcasz korek od chlodnicy dodajesz pozostałe białko poczym dolewasz płynu do pełna i zakręcasz korek. odpalasz motocykl płyn sie nagrzewa białko soe zcina i zatyka wyciek. pzy okazji może też zatkać kilka innych kanłów. po skończonej robocie zadowolony z siebie możesz w końcu zjeść kogel-mogel. tradycyjny nr. 2 na musztardę zasada podoban jak poprzednio tylko do chłodnicy dodajesz musztardę. sposób prostszy mniej czasochłonny ale niestety bez zasłużonej nagrody w postaci kogelu-mogelu (czy jak to sie tam odmienia) prawidłowy: jedziesz do dobrego zakładu specjalizującego sie w naprawach chłodnic i tam ci powiedzą czy chłodnica nadaje sie do naprawy. z doświadczenia wiem że jeśli uszkodzenie jest na połączeniu plastiku z aluminium sprawa jest beznadziejna tzn. zakład sie może i podekjmie naprawy ale po jakimś czasie znowu czacznie ciec w tym miejscu. zbiornik o który pytasz to zbiornik na płyn chłodzący. pompowany jest tam nadmiar płynu z układu chłodzącego a w razie potrzeby jest też pobierany w przypadku niedoboru w układzie. dlatego wazna sprawa jest aby płyn chlodzący sie tam znajdował pomiedzy kreskami min. a max. pozdrawim :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 A przecież są jeszcze te "genialne" środki w sklepach na uczelnianie chłodnic? próbował ktoś tego? ponoć to hała i zatyka układ :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 A przecież są jeszcze te "genialne" środki w sklepach na uczelnianie chłodnic? próbował ktoś tego? ponoć to hała i zatyka układ :/Mogę tylko tą opinię potwierdzić. Pacjentem była Toyota Carina. Niewielka nieszczelność więc dodany specyfik ją zatkał, a przy okazji tak pięknie zakleił nagrzewincę wnętrza, że nadawała się tylko do wymiany. Tak, że nie polecam marketowych wynalazków.Moim zdaniem, jak napisał ktoś wyżej, jechać do ludzi znających temat niech zadecydują czy warto i czy są w stanie to naprawić.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 udaj sie do człowieka który spawa aluminium i on za niewielkie pieniądze zrobi raz a dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.