finalcell Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A pytanie moża ten ciężarek z kierownicy jakimś sposobem wydłubać albo chcoiaż jak to jest mocowane bo wraz ze śrubą kręci mi sie wkład kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A pytanie moża ten ciężarek z kierownicy jakimś sposobem wydłubać albo chcoiaż jak to jest mocowane bo wraz ze śrubą kręci mi sie wkład kierownicy Odciągnij go do siebie i odkręcaj. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor24 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 (edytowane) dzisiaj miałem czas pooglądać to i tak -sprzężyna przy gaźniku odbija nie jakoś super mocno ale sprzężynuje :]-do linek wpuściłem po kropelkach oleju i pojeździłem-przewody puszone są dobrze tak jak powinny- tylko na jednej lince mam regulacje, to jest ciągnąca i zostawiłem na niej luzu troche i nadal nie wraca, albo robi to bardzo wolno nie wiem co robie źle No hej,tak jak mówiłem wcześniej, zdejmij z kierownicy rolgaz wraz z konsolą, potem skręć konsolę i trzymając ją razem z rolgazem w ręce sprawdź, czy powraca. Jeżeli dalej nie powraca lub powraca bardzo powoli, to muszą być linki. Jeżeli natomiast widać znaczną poprawę w działaniu, to na kierownicy występuje tarcie. Zobacz czy kierownica nie ma jakichś zadziorów, głębszych zadrapań, czy końcówka kierownicy nie dociska za bardzo. Jeżeli posmarowałeś kierownicę smarem to go usuń.pozdro Edytowane 3 Maja 2008 przez viktor24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 (edytowane) tyle że ja nie moge zsunąć rollgazu bo ciezarek mi przeszkadza, a coś padło w środku w kierownicy chyba bo cały jej środek sie kręci razem z ciężarkiema na linkach problem chyba można wykluczyć nasmarowane z luzem, sprzężynka od gaźnika chodzi próbowałem go odciągać we dwuch to robiliśmy jeden ciągnął z całej siły drugi kręcił jutro podejście numer 3 :]pytanie a czy moje cięzarki też tak wyglądają http://photos02.allegro.pl/photos/oryginal...82/20/355822073 chodzi mi o tą śrube z drugiej strony czy do niej nie idzie sie dostać, czy to działa na zasadzie rozpierania tej gumy ? Edytowane 3 Maja 2008 przez finalcell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Fotka nie działa. Ciężarki są zazwyczaj mocowane tak że nie mają z tyłu zakontrowanej nakrętki. Trzeba to zdjąć próbując jakoś przyblokować śrubę czyli ciągnąć za ciężarek :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor24 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 tyle że ja nie moge zsunąć rollgazu bo ciezarek mi przeszkadza, a coś padło w środku w kierownicy chyba bo cały jej środek sie kręci razem z ciężarkiema na linkach problem chyba można wykluczyć nasmarowane z luzem, sprzężynka od gaźnika chodzi próbowałem go odciągać we dwuch to robiliśmy jeden ciągnął z całej siły drugi kręcił jutro podejście numer 3 :]pytanie a czy moje cięzarki też tak wyglądają http://photos02.allegro.pl/photos/oryginal...82/20/355822073 chodzi mi o tą śrube z drugiej strony czy do niej nie idzie sie dostać, czy to działa na zasadzie rozpierania tej gumy ? Jeżeli chodzi o ciężarki to na pewno są z gumami rozporowymi. Problem w twoim przypadku polega na tym, że śruba skorodowała i nakrętka która powinna być zalakowana w gumie obluzowała się... W tej sutacji pozostaje jedynie rozwiązanie siłowe:( kręcenie śrubą nic nie da:) masz dwa rozwiązania.1. delikatnie rozwierć sam łeb śruby, zdejmij końcówkę, a potem wyciągnij gumę ze środka kiery.2. jeżeli jest taka możliwość to podważ końcówkę śrubokrętem (wprowadź śrubokręt między końcówkę a kierownicę, tylko uważaj na rolgaz) W zasadzie więcej solucji nie widzę PS w razie co to mam ciężarki do opylenia:)pozdrawiam i sorki za spam, jeśli kogoś tym wkurzyłem :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Rolgazu się nie smaruje.Ma być czysty i wsunięty na czystą kierownicę.Wsjo. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 poszło jako tako nie jest super extra, ale ujdzie w tłumie może nawet dobrze że gazu nie zamyka nagle zrobiłem wszystko jeszcze raz :] miałem ciutek inne mocowanie ciężarków w kierze, do kiery wchodził metalowy pałąk z 6cm z taką gumą w kształcie korony i w to sie śrubą wkręcało ciężarek, ale kontra była ułamana a śruba usyfiona klejopodobną maziąa co było obstawiam że linka powracająca była pokryta czymś biały najważniejsze że hulacałkiem inny komfort z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrgpz Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 moj rollgaz jest prawie do polowy polamany (ostatnio odkrylem) czy musze wymienic na nowy czy manetka normalnie wspolgra i moge normalnie jezdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 To do czego w takim razie służą regulacje luzów linek (de facto długości pancerza) przy manetce? Zgadzam się, że nie powinno się smarować rollgazu, sprawne, oryginalne linki także powinny pracować "na sucho". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.