adrian44 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Ja mam podobnie ... Nie nawidze jazdy jako pasażer , szczególnie na scigaczach (cbr 600 f2-f3, kawasaki zx6r) na tych jechalem jako pasazer i po prostu szkoda gadac... Czuje sie tak jakbysmy mieli na kazdym zakrecie szlifowac.Absolutny bark kontorli nad moto Dlatego jesli juz jade jako pasażer (na wiekszej maszynie) to tylko z zaufaną osobą. I nie musi byc to osoba która posiada prawo jazdy na kategorie A. Wiekszosc kumpli smiga bez, prawko to tylko papierek licza sie umiejętnosci :icon_twisted: Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 eee kwestia przyzwyczajenia... po dwóch latach moto to tak jak kobieta - niby to samo, a już tak nie ciągnie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 hej nie przesadzaj 600 ma słaby moment >1200 to jest przyspieszenie jak kop w dupe To chyba oczywiste. Smigałem fajnym dragiem na bazie HD z silnkiem S&S 1600ccm V2 o to miało kopa...niby cięzke i leniwe moto ale na drugim i trzecim biegu stawał bokiem jak się dobrze odkręciło z samego gazu. A moto niskie więc na koło nie stanie czyli można ostro cisnąc do przodu. A te 160kmh w 1s to fakt a nie prima aprillis. Zobaczcie poniższy klip. kierowca draga zostaje zrzucony z moto przy predkosci 208mph czyli 208 x 1.64 = 341 km/h. Na odcinku 400m. pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zapomniałeś wkleić linku do tego klipu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Heh. A mówia że zioło nie jest szkodliwe.... A tu jest link:http://uk.youtube.com/watch?v=FeRXI0XRNaI Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Cholercia... Niezły potwór... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 "A te 160kmh w 1s to fakt a nie prima aprillis" 160kmh w 1s, to chyba że przy użyciu katapulty z bardzo, bardzo długą gumą.Tak.... teraz to widzę, naciągamy, naciągamy, naciągamy i.......zoooooommmPoszedł "160kmh w 1s" :icon_twisted: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Mi sie wydaje ze do kazdego moto idzie sie przyzwyczaić . Szczególnie jesli chodzi o przyspieszenie. Jesli jezdzimi sporo to po paru tygodniach wydaje sie nam ze to nie te same moto co bylo kiedys... No cóż po to są wieksze pojemnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 "A te 160kmh w 1s to fakt a nie prima aprillis" 160kmh w 1s, to chyba że przy użyciu katapulty z bardzo, bardzo długą gumą.Tak.... teraz to widzę, naciągamy, naciągamy, naciągamy i.......zoooooommmPoszedł "160kmh w 1s" :icon_twisted: Pozdrawiam No to chyba jasne, że nikt w to nie uwierzy? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) A mówiłem że w tym klipie jest 160kmh w 1s? O tym czytałem w fachowych publikacjach o Harleyach i dragach na ich bazie. A Klip pokazuje tylko możliwości podobnych sprzętów. Moto z klipu miało nie więcej niż 600-700KM. Inne maszyny osiągają ponad 1000KM. A do mocy róznych moto można sie dostosować i to uczucie zanika wtedy. Tak samo jest z masą czy rozmiarem moto. Mam tak gdy jadę do PL i wsiadam na HD to nie mogę ogarnąc motocykla wzrokiem - ponad 2.6m dlugi, 400kg i 1400ccm V2. Pózniej wracam do UK i wsiadam na GS500E i nie moge sie nadziwić jak mozna tym jeździc - małe, niewygodne, i do tego brzęczy i trzęsie sie aż gila po jądrach. Skręca sam zanim nawet pomyślę o zakręcie itd. Najlepsze było jak w PL przesiadłem sie z HD Electry na moją ukochaną SHL M11 tak dla odmiany. Czułem sie jakbym siedział na psie, wąska kierownica, bak taki mały ze trudno złapac kolanami, moto lekkie jak piórko że nawet go nie czuć, no i ten dwusuwowy silnik o mocy 8KM mnie przerażał. Tu widać róznicę w rozmiarach;http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=images...jnmnhdn5z2q.jpg Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 A mówiłem że w tym klipie jest 160kmh w 1s? O tym czytałem w fachowych publikacjach o Harleyach i dragach na ich bazie. A Klip pokazuje tylko możliwości podobnych sprzętów. Moto z klipu miało nie więcej niż 600-700KM. Inne maszyny osiągają ponad 1000KM. To jest i tak według mnie nie realne i zapewne nie możliwością fizyczną jest przeniesienie takiego przyspieszenia na asfalt... Może bym uwierzył gdyby to było 100km/h ale nie prawie 200... Na prawdę mało realne... PS. Nawiasem mówiąc - brudny masz ten kredens :( Oj, oj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbar Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Wyboraź sobie jakie przeciążenia doświadczają kierowcy dragsterów na bazie np. Harleya - moc koło 1000KM, 0-160km/h w 1 sekundę, na 400m rozpędza sie do ok. 360kmh. To jest jazda.no no no ja ostatnio wyczytalem w komentarzach do wyscigu kubicy ze koles co jechal skuterem odwozac hammiltona po tym jak sie rozwalil wyprzedzil dwa bolidy na prostej start meta tylko nie wiem co sie pozniej stalo bo koles co to pisal wywrócił swój nocnik i mu mama komputer na tydzien zabrala Heh. A mówia że zioło nie jest szkodliwe....dobrze chociaz ze wyjasniles wiec juz nie ma co sie czepiac. no ale na koniec jeszcze proponuje wpisujmy miasta ktore sie pod tym podpisuja i predkosci jakie osiagaja wasze bolidy w waszych miastach PS: przyspieszenie za pomoca wspolczynnika przyczepnosci opon nie moga osiagnac wartosci zblizonych do tych o ktorych piszesz nie tylko dlatego ze nie wytrzyma tego opona ale i asfalt :( dla ulatwienia podam ci ze mowisz o 44m/s^2 gdzie pojazdy o ktorych piszesz nie osiagaja 10m/s^2 (supersporty 3m/s^2) a moc nie ma zadnego znaczenia - liczy sie dopiero wtedy gdy role wspolczynnika przyczepnosci przejmuje docisk aerodynamiczny dochodząc do 80% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Heh. To żes dał pić teraz z tą fizyką kwantową. Każdy wie że oponki do dragów są robione dla owych przyspieszeń, stąd opona zmienia kształ gdy koło zaczyn kręcic a sam tor jest pokrywany specjalną mieszanką a na to jeszcze jakis specyfik który sprawia ze moto się klei do toru. Oki, tak czy inaczej, poszukam kiedyś tego materiału i przytoczę kilka cytatów. Gdybym tego nie czytał to bym nie otwierał gęby na ten temat, ale to jedyne źródło na ten temat jakie mam. PS. Patriko - a no brudny. Jestem z tego gatunku harlejowców co jeżdzą harleyami a nie pucują 24h. Mam trochę rdzy tu i tam, trochę syfu też ale to był styczeń i brudne drogi a jeździc trzeba bo nie samym klejem człowiek żyje. :( Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbar Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) Oki, tak czy inaczej, poszukam kiedyś tego materiału i przytoczę kilka cytatów. Gdybym tego nie czytał to bym nie otwierał gęby na ten temat, ale to jedyne źródło na ten temat jakie mam.e tam co by ze mnie za kolega byl jak bym ci nie pomogl znalesc argumentow przeciwko mojej teoriihttp://en.wikipedia.org/wiki/Top_Fuelno i co to zmienia ? edit http://home.wxs.nl/~monique_pels/home2.htmlhttp://www.kingracing.com/ to sa dane otrzymane z telemetrii pojazdu lub hamowni a nie z pomiarow predkosci liniowej pojazdu stad nieporozumienia - niestety tak jak dla wszystkich maniakow predkosci ich bandity ida 280 tak dla amerykanow liczniki sa swietea nawet jesli to prawda choc fizycznie wydaje mi sie ze nie to znaczy ze duzo nauki przede mna :( Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez subbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witajcie:do "qurim": zwracam honor. Tam rzeczywiście tam jest napisane "160km w 1s". Ale, nadal trudno to sobie wyobrazić w rzeczywistości dlatego pozostaje sceptykiem ;) Moje motto na Moto to: "TRUST NO ONE" (szczególnie na drodze)PS:do "qurim" fajne zdjęciePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.