Skocz do zawartości

problem z doplywem paliwa


Volks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow motocyklistow, mam nadzieje ze ktos mi cos sensownego doradzi .

Otóż kilka dni temu wsiadlem na motor zeby zrobic pierwszy przeglad i co sie okazalo, motor ledwo co przekracza 6 tys oborotow. Na biegu jalowym silniczek chodzi elegancko, motor bez problemu odcina zaplon jednak podczas jazdy dobijajac do 5, 6 tys obrotow motor sie zachowuje jakby paliwa braklo, szarpie, dlawi sie, nie ma mocy, jakby mial zaraz zgasnac. Na kazdym biegu jest to samo, generalnie nie do jazdy. Regulacja gaznikow raczej nijak sie ma do tego bo nawet mocno rozregulowane by sie tak nei zachowywaly, swiece tez mysle ze odpadaja, kranik zapchany? moze pompa paliwa? jak to zdiagnozowac? Prosze o sensowne odpowiedzi ludzi ktorzy maja pojecie na ten temat :bigrazz:

pzdr :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są objawy (m.in) za małej ilości paliwa w systemie. Czyli musisz sprawdzić doprowadzenie paliwa. Kranik- juz sobie sam odpowiedziałeś, trzeba sprawdzić czy nie ma jakichś zgięć po drodze, ale przede wszystkim odpowietrzenie zbiornika. Najprostsza próba - jeżeli masz prostą drogę, to przyklej do wlewu bez korka kawałek czystej szmatki (żeby nie chlapało jakby co) i przejedź się mały kawałek. jak będzie dobrze to odpowietrzenie. Albo bez jazdy - wyjmij wężyk idacy od zbiornika, puść go do jakiego ś pojemnika i ustaw kranik na przelew - swobodny przepływ (PRI), Jak po chwili przestanie lecieć, albo zacznie słabo lecieć, to odpowietrzenie.

Poszukaj w firmówce jak zbiornik jest odpowietrzony (są różne metody) i przedmuchaj.

 

Powodzenia

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są objawy (m.in) za małej ilości paliwa w systemie. Czyli musisz sprawdzić doprowadzenie paliwa. Kranik- juz sobie sam odpowiedziałeś, trzeba sprawdzić czy nie ma jakichś zgięć po drodze, ale przede wszystkim odpowietrzenie zbiornika. Najprostsza próba - jeżeli masz prostą drogę, to przyklej do wlewu bez korka kawałek czystej szmatki (żeby nie chlapało jakby co) i przejedź się mały kawałek. jak będzie dobrze to odpowietrzenie. Albo bez jazdy - wyjmij wężyk idacy od zbiornika, puść go do jakiego ś pojemnika i ustaw kranik na przelew - swobodny przepływ (PRI), Jak po chwili przestanie lecieć, albo zacznie słabo lecieć, to odpowietrzenie.

Poszukaj w firmówce jak zbiornik jest odpowietrzony (są różne metody) i przedmuchaj.

 

Powodzenia

 

W f3 nie ma PRI.

W f3 jest pompa paliwa, która dodatkowo sterowana jest przekaźnikiem obok modułu zapłonowego.

W serwisówce jest podane ile pompa podaje paliwa w jednostce czasu, więc w ten sposób sprawdzisz czy to ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...