Skocz do zawartości

Wszystko o kawasaki klx 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ten dekiel będzie pasował do mojego klx'a 300r?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200354828981&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT

 

Powinien, pomierz przekątne u swojego to porównam ze swoim i ci powiem.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siemka! Mam pytanie jak odkręcić wirnik pompy wody?

Wrzuć bieg, niech ci ktoś tylny hamulec przytrzyma i odkrecisz tam jest mała nakrętka na 10 kluczyk.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde dość mocno to masz dokręcone ja mocniej szarpne kluczem i mam odkręcone... Kiedyś gdy odkręcałem kosz sprzęgłowy wsadzałem pomiedzy szprychy breszke i zapierałem o wahacz ALE możesz pogiać szprychy. Powodzenia!

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Siemka! Zakupiłem sobie zestaw naprawczy firmy All Balls do tylnego zawieszenie i mam mały problem, chciałem wykręcić śrubę która trzyma przegub ale za żadne skarby śruba nie chcę wyjść. Śruba się ciężko obraca. Znacie jakiś sposób żeby ją wyjąc. Śruba zaznaczona jest na obrazku.

http://img245.imageshack.us/img245/5422/zawieszenie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam! Zakupiłem ostatnio klx'a 300r z 1998 roku i mam z nim mały problem. Chciałem sprawdzić w nim luz zaworowy ale znaki nie pokrywają się ze sobą chodzi mi o znak T na magnecie i znaki EX i IN na wałkach. Gdy znak T znajduję się w miejscu wcięcia to zawory są zamknięte i znaki na wałku ssącym są równoległe z głowicą chodzi mi o znaki IN -, ale na znaki na wałku wydechowym się nie zgadzają EX i - nie są równoległe do głowicy. Jaka może być przyczyna? Czy mógłby ktoś napisać krok po kroku jak się ustawia zawory w tym moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem 3 setki ale w KLR to normalne, że jeden wałek był równo a drugi odchylony o 3stopnie od płaszczyzny. No i upewnij się, że znak T jest na właściwym suwie. Jak powszechnie wiadomo cztery suwy to dwa pełne obroty wału korbowego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Klx 250 jest porównywalny do dr 350?Mają podobną moc spalanie?I pewnie przy klx trzeba częściej remonty robić ze względu na mniejszą pojemność?Nadaje się do jazdy po asfalcie?Czasem po bułki do sklepu, :biggrin: Czy raczej nie i jak z tymi głowicami jeśli nie rozgrzejemy maszyny i ruszamy od razu a nie będziemy przekraczać 4tyś obrotów to nic nie będzie?

 

 

Edytowane przez seba9121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...