maarp Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 A co kolega chce serwisować? Jak i HD to wszystko bułka z masłem :-) Jeśli wymiana oleju silnikowego i w skrzyni, i inne tego typu to służę pomocą. Poza tym za półdarmo podepnę Ci Bułkę pod kompa, sprawdzimy ustawienia, błędy, zrobimy reset TPS i AFV. Jeśli chcesz jakieś części - również służę pomocą. Obecnie stacjonuję w Wawie (praca) - a HD i Bułkami bawię się dla własnej frajdy!! Tak więc zapraszam!! Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muz Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam, interesuje mnie czy są jakieś różnice pomiędzy silnikami S1 a M2. I czy ten silnik różni się czymś (poza wtryskiem) od serii X1/XB? A może X1 od XB też się różnią? Przy okazji - szukam serwisówki do M2. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 (edytowane) Generalnie wielkiej różnicy nie ma po między S1 a M2. Opinia jest taka że M2 lepiej się zbiera od dołu, a S1 ma kiepskie przyspieszenie również i przy wyższych obrotach. Różnią się rónież nieco na wykresach z hamowni. Ale to te S1 pierwszej generacji. Potem od 1998 były mocniejsze i zajebistsze z mocą 101hp! Ogólnie geneza jest taka: Sportster 1993/94 - Buell S2 1994 - Buell S1 1995 - Buell M2 i Buell S3 1997- Buell S1 1998 - Buell X1 1999 - Buell XB9 2002 - Buell XB12 2003... Czyli S2, S1, M2, S3 nie różnią się prawie w ogóle. S1 z roku 1998 - różni się mocą silnika - ale z czego to wynika nie wiem jeszcze (jestem tylko skromnym entuzjastą ale bardziej XB)... X1 1999 - to w końcu wciąż bardzo podobny silnik ale zasilany wtryskiem... ...i w końcu silnik XB - który został przekonstruowany nawet z wierzchu :-) Więc X1 i XB nie wkładamy do jednej szuflady bo to ciut inne silniki zasilane innymi wtryskami. Jeśli chodzi o manuala - służę pomocą ale tylko w materii S1 i X1 oraz XB - ale tak jak pisałem S1 i M2 jeśli chodzi o silnik to znikome różnice. Edytowane 18 Marca 2009 przez maarp Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 (edytowane) Siemka! Właśnie jestem na etapie dostrajania nowych map w mojej bułce z Mikem Coobem z www.xoptiinside.com powiem wam nie ten motor gość robi cuda przy pomocy ECM Spy warto było wydać te 100 baksów. Moja bułka po zimowych przeróbkach Edytowane 11 Kwietnia 2009 przez Dziadek XB Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Pojawił się mały problem w mojej Bułce. Objawy są takie. Jadąc w trasie ostro, maneta w dół non stop... po jakimś czasie zaczyna się coś dziać z piecem. Nierówno pracuje a jak zatrzymam się i zejdzie z obrotów to pracuje na podwyższonych. Gdy trochę podkręcę, przygasa, jakby się zalewał. Te same objawy są na fabrycznym komputerze i wydechu, oraz racingowym (wydechu i kompie). Jeżdżąc bez nadmiernego odkręcania objaw taki pojawia się rzadziej... ale czasami też. Przechodzi gdy wyłączę silnik... odczekam chwilkę. Potem wszystko jest ok. Ktoś miał podobny objaw? czego szukać? Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Napisz trochę o swoich modyfikacjach... Czarnuch jak ta lala!! Podoba mi się - ja również zmierzam do czerni ale nie aż tak radykalnie. Nota bene jak malowałeś lagi? Tzn czy jest to proszkowe malowanie? Pięknie schodzi z obrotów! Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Pojawił się mały problem w mojej Bułce. Objawy są takie. Jadąc w trasie ostro, maneta w dół non stop... po jakimś czasie zaczyna się coś dziać z piecem. Nierówno pracuje a jak zatrzymam się i zejdzie z obrotów to pracuje na podwyższonych. Gdy trochę podkręcę, przygasa, jakby się zalewał. Te same objawy są na fabrycznym komputerze i wydechu, oraz racingowym (wydechu i kompie). Jeżdżąc bez nadmiernego odkręcania objaw taki pojawia się rzadziej... ale czasami też. Przechodzi gdy wyłączę silnik... odczekam chwilkę. Potem wszystko jest ok. Ktoś miał podobny objaw? czego szukać? Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje. Zaczął bym od zresetowania TPS (czujnika położenia przepustnicy) Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Zaczął bym od zresetowania TPS (czujnika położenia przepustnicy) A czy w sposób garażowy można to wykonać?. Nie mam dwóch lewych rąk, ale nie wiem jak to się robi. Byłbym wdzięczny za pomoc. Przeglądałem forum anglojęzyczne, ale moja znajomość angielskiego... niestety nie wystarcza. Ewentualnie gdzie można podjechać itp .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Napisz trochę o swoich modyfikacjach... Czarnuch jak ta lala!! Podoba mi się - ja również zmierzam do czerni ale nie aż tak radykalnie. Nota bene jak malowałeś lagi? Tzn czy jest to proszkowe malowanie? Pięknie schodzi z obrotów! Modyfikacje i zmiany: Przewody zapłonowe Screaming Eagle 10mm Otwarty airbox z filtrem K&N Odprowadzone odmy z airboxu Maty deflekcyjne własnej roboty pod airbox i kanape (chłodniejsze powietrze do spalania i nie grzeje tak w tyłek) Tłumik własnej roboty wykonany według wskazówek z http://www.voodoo-fabrication.com/diy_muffler_pg1 gada super nie traci dołu. Racingowe ECM (moduł zapłonowy) z poprawionymi mapami od gościa wspominanego wcześniej. Kolektor wydechowy owinienty bandażem Tarcze hamulcowe Breaking Wave Tylny zacisk brembo chowany w wahacz Radialna przednia pompa hamulcowa od GSXR K7 Skrócony tylny błotnik Zmieniony blat zegarów Filtr oleju K&N olej Royal Purple (rewelka zero klekotania) Przerobiona kanapa Rama wahacz koła i pare innych gratów lakier proszkowy struktura Pokrywy silnika, zaciski itp farba VHT Wrinkle Przewody hamulcowe w czarnej koszulce BF Goodridge Lusterka Bologna Kierownica Lucas Plastiki czarna satyna + małe aerografy Własnej roboty mocowanie tablicy Kierunki Kellerman To chyba wszystko. Lagi malowane zwykłą farbą tom samą co plastiki, po proszku mogły by nie wejść w półki. A czy w sposób garażowy można to wykonać?. Nie mam dwóch lewych rąk, ale nie wiem jak to się robi. Byłbym wdzięczny za pomoc. Przeglądałem forum anglojęzyczne, ale moja znajomość angielskiego... niestety nie wystarcza. Ewentualnie gdzie można podjechać itp .... Na allegro możesz kupic kabel diagnostyczny do swojej Buły kosztuje 170zł ale sie opłaca jedna wizyta w salonie HD i tyle wydasz program jest od ręki w necie a sama operacja resetowania jest prosta jak świński ogon. No chyba że wpadniesz do Jeleniej Góry to zrobie ci to za free i jeszcze się napijemy. Pozdro! Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Modyfikacje i zmiany: Przewody zapłonowe Screaming Eagle 10mm Otwarty airbox z filtrem K&N Odprowadzone odmy z airboxu Maty deflekcyjne własnej roboty pod airbox i kanape (chłodniejsze powietrze do spalania i nie grzeje tak w tyłek) Tłumik własnej roboty wykonany według wskazówek z http://www.voodoo-fabrication.com/diy_muffler_pg1 gada super nie traci dołu. Racingowe ECM (moduł zapłonowy) z poprawionymi mapami od gościa wspominanego wcześniej. Kolektor wydechowy owinienty bandażem Tarcze hamulcowe Breaking Wave Tylny zacisk brembo chowany w wahacz Radialna przednia pompa hamulcowa od GSXR K7 Skrócony tylny błotnik Zmieniony blat zegarów Filtr oleju K&N olej Royal Purple (rewelka zero klekotania) Przerobiona kanapa Rama wahacz koła i pare innych gratów lakier proszkowy struktura Pokrywy silnika, zaciski itp farba VHT Wrinkle Przewody hamulcowe w czarnej koszulce BF Goodridge Lusterka Bologna Kierownica Lucas Plastiki czarna satyna + małe aerografy Własnej roboty mocowanie tablicy Kierunki Kellerman To chyba wszystko. Lagi malowane zwykłą farbą tom samą co plastiki, po proszku mogły by nie wejść w półki. Na allegro możesz kupic kabel diagnostyczny do swojej Buły kosztuje 170zł ale sie opłaca jedna wizyta w salonie HD i tyle wydasz program jest od ręki w necie a sama operacja resetowania jest prosta jak świński ogon. No chyba że wpadniesz do Jeleniej Góry to zrobie ci to za free i jeszcze się napijemy. Pozdro! Co do modyfikacji i wyglądu maszyny chylę czoła. Dla mnie rewelacja. Kabelek chyba sobie kupię. Kumpel właśnie nabył XB12 i ma te same objawy, z tym że u niego już są po odpaleniu. Myślał, że wtryski przelewają... ale spróbujemy pokombinować z czujnikiem o którym pisałeś. Skąd można ściągnąć ten program? Dzięki za poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Co do modyfikacji i wyglądu maszyny chylę czoła. Dla mnie rewelacja. Kabelek chyba sobie kupię. Kumpel właśnie nabył XB12 i ma te same objawy, z tym że u niego już są po odpaleniu. Myślał, że wtryski przelewają... ale spróbujemy pokombinować z czujnikiem o którym pisałeś. Skąd można ściągnąć ten program? Dzięki za poradę. Wszystko znajdziesz na www.ecmspy.com jest tam program i instrukcja jak samemu zrobić kabel jak masz kogoś kumatego w elektronice to ci to zrobi. pozdrawiam! Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Też chylę czoła za przeróbkę :clap: Może zabrzmi to śmiesznie, ale prawie w takim samym stylu zrobiłem swoją VT700 (tylko mi zostało odrobinę chromu :P ), do tego też myślę o akcencie z Punisherem, nawet mam już wycięte szablony ;) Pozdrawiam i szacun. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Wszystko znajdziesz na www.ecmspy.com jest tam program i instrukcja jak samemu zrobić kabel jak masz kogoś kumatego w elektronice to ci to zrobi. pozdrawiam! Wielkie dzięki. Jak się uporam z tym napiszę czy pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BogadR Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam Panowie Mam problem ze swoja bułka. Przy temperaturze 15-20C robie 8-10km i moto sie przegrzewa. Zaczyna mrugac check engine a ECM wylacza w rytm zaplonu tylni cylinder. Wiatrak wlacza sie juz po 4-5km. Moto to XB12SS 2007, poki w baku jeszcze byla amerykanska benzyna to moto jezdzilo ok choc czaly czas z wlaczonym wentylatorem - szczerze myslalem ze tak ma byc, ale chyba nie :/ Jak wlalem polska benzyne 95 (BP, Orlen) Pojawil sie wlasnie ten problem. Choc moze to byc czysty zbieg okolicznosci. Myślalem ze to moze wina oleju wiec wymienilem na MOTULA pelny sysntetyk 20W50 ale dalej jest to samo :/. Jakies sugestie pomysly? P.S. Moto to czysta seria, zadnych przerobek. Edytowane 18 Kwietnia 2009 przez BogadR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam Panowie Mam problem ze swoja bułka. Przy temperaturze 15-20C robie 8-10km i moto sie przegrzewa. Zaczyna mrugac check engine a ECM wylacza w rytm zaplonu tylni cylinder. Wiatrak wlacza sie juz po 4-5km. Moto to XB12SS 2007, poki w baku jeszcze byla amerykanska benzyna to moto jezdzilo ok choc czaly czas z wlaczonym wentylatorem - szczerze myslalem ze tak ma byc, ale chyba nie :/ Jak wlalem polska benzyne 95 (BP, Orlen) Pojawil sie wlasnie ten problem. Choc moze to byc czysty zbieg okolicznosci. Myślalem ze to moze wina oleju wiec wymienilem na MOTULA pelny sysntetyk 20W50 ale dalej jest to samo :/. Jakies sugestie pomysly? P.S. Moto to czysta seria, zadnych przerobek. Witam! Z tego co wyczytałem to gość na forum buelletinboard miał podobny ,problem odpowiedź na problem: "Zbyt uboga mieszanka potrzeba więcej paliwa,sprawdż przewódy zapłonowe i wtyczki czy nie mają otarć itp. Tak samo wiązki kabli ,gdy motocykl się nagrzewa mogą robić się przebicia i dzieją siędziwne żeczy. Kup kabel diagnostyczny ściągnij EcmSpy sprawdź kody błędów , czasy zapłonów,zresetuj TPS,przy pomocy ECmSpy możesz sprawdzić skład mieszanki AFV pewnie będzie za wysoki (powyżej 100%)." Zakup kabla itak wyjdzie taniej niż jedna wizyta w salonie HD :rolleyes: jak sprawdzisz to co ci napisałem to postaram ci sie pomuc tylko będe potrzebował dane z twojego ECM żeby wysłać do Mike Cooba on podpowie wtedy co i jak. Aha możesz jeszcze zobaczyć ile razy mruga lampka np: 3 szybkie ,2wolne 3 szybkie i sprawdzić w service manualu co to oznacza. Albo zapraszam do Jeleniej na któryś łikend to zajżymy co w nim piszczy. Edytowane 19 Kwietnia 2009 przez Dziadek XB Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.