MYCIOR Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 jak idziesz po zamiennik do czegoś to podajesz model i rok ,a to ze pasuje to kilku modeli to juz inna sprawa .Wg mnie 1000RR to nie sprzet za 1400 zł zeby jakieś pierdoły za 150-200 zł dorabiać. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surus10 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) i co najwazniejsze termostat samochodowy otwiera sie w innej temperaturze a motocyklowy w innejjest to podcieranie szklem dupy masz drogi motocykl serwisuj i wyminiaj czesci jak nalezy i jakie trzeba bez magii. Edytowane 9 Maja 2008 przez surus10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz302 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 A jeszcze odnośnie tych różnic między USA a EU to poza hiss i lakierowaniem dopatrzyłem sie że te z USA mają gdzie indziej montowana tabliczke znamionową tzn te zUSA mają po lewej stronie zaraz pod zbiornikiem na ramie a EU to po lewej stronie chyba ale przy główce ramy. Przynajmniej z tego co ogladałem to tym się różniły. Choć to niewielki szczegół ale dla rozpoznania moto z kąd jest tez się przyda na pierwszy rzut oka a na drugi rzut to napewno w tabliczkach tez jest oznaczenie gdzie moto był wyprodukowany.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 i co najwazniejsze termostat samochodowy otwiera sie w innej temperaturze a motocyklowy w innejjest to podcieranie szklem dupy masz drogi motocykl serwisuj i wyminiaj czesci jak nalezy i jakie trzeba bez magii. Masz całkowitą rację tylko niektórym tego nie da się wyjaśnić.Termostat samochodowy otwiera się przy tem. np.74 stopnie a motocyklowy przy 94 stopniach.Po założeniu samochodowego silnik będzie zimniejszy i praktycznie będzie miał dużo większą moc tylko silnik padnie po kilku tys. kilometrów ale w końcu na biednego nie trafiło i kupi sobie nowy motocykl bo po co kupować oryginalne części ?A słyszałem że biednych nie stać na jazdę motocyklem bo jazda jednośladem nie jest obowiązkowa. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Zawsze mnie rozpie**ala takie podejście, polsko-patenciarskie. Stać na konia, stać na bat, a jak nie stać to sprzedać konia i jeździć chińskim czoperem :D Wiesz może przy jakiej temperaturze otwiera sie ten termostat? Bo różnica nawet 2 stopni jest kolosalna jeśli chodzi o trwałość. Poza tym te same modele produkowane na różne kraje miały właśnie tego typu różnice w termostatach. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Witam panowie!! Ja mam takie małe pytanko odnośnie fajera z 04 -07. Czy są jeszcze jakieś różnice?.... Modele 04-06 i 06-07 znaczaco sie roznia na korzysc 06. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 różnica w temperaturze otwarcia termostatu wynosi 1 deg to jest mniej więvej tyle ile wynosi precyzja z jaką zostałwykonay ten element. na termostacie jest napisane przy jakiej temp. się otwiera. natomiast nie ma takiej informacji na zamiennikach oferowanych przez larssona pamiętaj o tym jak siegniesz po taki. jeśli sie dobiera części trzeba po prostu robć to z głową a przedewszystkim wiedzieć jak to robić a wasze komentarze o podcieraniu dupy szkłem nie robią na mnie żadnego wrażenia. jeszcze jedno niedogrzany silnik wcale nie daje ci większej mocy wręcz przeciwnie jest słabszy ze względu na gorsz spalanie mieszanki paliwowej. natomiast jeśli chodzi o patenty to miałem okazje widzieć róże czasmi takie że trudno uwierzyć. ale nie jestem mitomanem i nie pisze postów żeby sobie polepszyć statystyki na forum jak wiekszość z tych którzy, dopisują do tego posta w koło te same komentaże. pisałem już wcześniej że temat ten uważam za zamknięty.bez pozdrowień tym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 różnica w temperaturze otwarcia termostatu wynosi 1 deg to jest mniej więvej tyle ile wynosi precyzja z jaką zostałwykonay ten element. na termostacie jest napisane przy jakiej temp. się otwiera. natomiast nie ma takiej informacji na zamiennikach oferowanych przez larssona pamiętaj o tym jak siegniesz po taki. jeśli sie dobiera części trzeba po prostu robć to z głową a przedewszystkim wiedzieć jak to robić a wasze komentarze o podcieraniu dupy szkłem nie robią na mnie żadnego wrażenia. jeszcze jedno niedogrzany silnik wcale nie daje ci większej mocy wręcz przeciwnie jest słabszy ze względu na gorsz spalanie mieszanki paliwowej. natomiast jeśli chodzi o patenty to miałem okazje widzieć róże czasmi takie że trudno uwierzyć. ale nie jestem mitomanem i nie pisze postów żeby sobie polepszyć statystyki na forum jak wiekszość z tych którzy, dopisują do tego posta w koło te same komentaże. pisałem już wcześniej że temat ten uważam za zamknięty.bez pozdrowień tym razem Źle wychowanemu rozmówcy na tym 4um który nie ma zamiaru pozdrawiać swoich adwersarzy mówimy zdecydowane NIE.Temat zamykam Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi