urban Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Z tym że coś sobie nie da rady na początku tematu, to proszę między bajki włożyć. Ja mam tylko DR 350S i wczoraj pierwszy raz wystartowałem w zawodach Cross Country i zająłem 6 miejsce w klasie amator, a ludzie jeżdzili różnymi potworami większość full crossów. I co można na dr? Dlatego zaraz jakieś WR 450 czy coś to troszke bzdura bo drz nie da sobie rady, jak drka daje sobie rade w terenie to drz tym bardziej. Bo jak było gdzieś nawet na forum powiedzenie "Maszyna gwizda, tylko kierowca jest pi*da" to naprawde, ale 50 czy 60% sukcesu zależy od umiejętności. Wg mnie więcej czasu zajmie nauka jazdy na WR 450, niż na DRZ. Bo w wrce jest tyle mocy, że czasami będzie strach mocniej odkrecić. A co do tematu, DR-Z jest bardzo dobrym motocyklem, dla Ciebie ponieważ nie pochłania wiele pienięzy utzymanie jej, bo w porównaniu do WR/EXC itp nie robisz prawie nic. Oczywiście prócz zmian oleju i regulacji. :flesje: Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 tylko sie pochwal na ilu :flesje: jak dobrze pamietam 7 czy 8 :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 tylko sie pochwal na ilu :banghead: jak dobrze pamietam 7 czy 8 ;) Co ty mówisz. 20 ponad startowało, kliku nie dojechało, a sklasyfikowanych było 12. Widziałem listę osobiście. A byłeś na zawodach?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 tiaa bylem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 tiaa bylem, Startowałeś?? Na czym co i jak, i nie pisz więcej takich bzdur że 8 jechało:) Masz licencję? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Zablokowana WR 450 jest tak grzeczna i potulna jak kotek. Ja z rozklekotanej setki przesiadłem się na 426 i żyje (no tylko raz obojczyk złamałem :banghead: ) ale wydawał mi się to słuszny wybór i nie żałuje bo dobrze mi się jeździ, jednak teraz wracam do 2T i chyba pod koniec sezonu wybiorę dwusuwową ćwiartkę. Spokojnie dasz rade na tym i na tym. WR będzie może i nawet łatwiejsza w opanowaniu, bo na wyczynowym sprzęcie te wszystkie rzeczy łatwiej się robi. Kwestia tylko twoich funduszy i wiedzy mechanicznej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 witam,Mam zamiar w tym roku kupić jakiegoś porządnego enduro.Ma to być już motorek na długie lata.W przyszłości być może będzie zarejestrowany, a narazie głównie będę nim jeździł po lesie, w nie zbyt ciężkim terenie.Myślę o suzuki DR-Z400 tylko nie wiem którą wersję. Jeżeli jest to zły wybór to proszę o lepsze propozycje ale w takiej kategorii.No i jeszcze żeby nie palił za dużo i tak do 50 KM.Kupuj tego DRZ i nie kombinuj, tak jak koledzy Ci podpowiadają, ja dodam, że DRZ 400e pewnie waży mniej niż DR 125, a moc i zawias o niebo lepsze, czyli frajda z jazdy nie z tej ziemi więc jak tylko masz hajs to go bierz. OT:Czy trzeba umieć dobrze jeździć, żeby wystartować w CC? Pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek436 Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 No to jeszcze jedno pytanie.Czy wersja E różni się dużo od wersji S? Bo z tego co ja widzę na zdjęciach to E nie ma kierunków itp a ja za jakiś czas chciałbym sobie to moto zarejestrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 OT:Czy trzeba umieć dobrze jeździć, żeby wystartować w CC? Pozdrawiam. Dobrze, to pojęcie względne. Poprostu trzeba jechać i zobaczyć czy jedzie się w tempie czy Cie dublują. A tak naprawde liczy się zabawa. A wrażenia są nie z tej ziemi, nie zapomniane. Polecam Tobie jak chcesz startować, bo nic nie masz do stracenia. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) RafRaf: moja wypowiedź nie była poważna, tylko taka ironiczna. Chodziło mi o to że teraz jest jakaś chora mania ilości kucy w silniku - bo ja jechałem 100m na Transalpie co ma 60KM po prostej drodze to mi ta moc nie straszna...Oczywiście że sprzęt jest do ogarnięcia tylko trzeba mieć olej też w głowie :banghead:. Ale jeśli Bartek 436 ma olej w głowie i POTRAFI JUŻ w miarę dobrze latać oraz chce moto na długie lata to też polecam DRZ400. Jednak dalej nie jestem przekonany że po DR125 mającej 12KM DRZ400 która ma 48KM będzie okej...Myślę że jakby na dobrej setce w zakręcie odkręcił to miałby mokro ;)Pzdr, MaciekP.S.Na kata przesiadłem się z Aprili RX125 Ta ja źle zrozumiałem Mr.Maciek twoją wypowiedź. Masz rację. Urban gratuluję. Też miałem DR350. To świetny motocykl na początek.Gdzie były te zawody i kiedy następne? Edytowane 30 Marca 2008 przez RafRaf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 wszytko masz w podpisie........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.