Tuzmen Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Przy niskich obrotach tj. do 7000 wszystko oki, jednak tak gdzieś od 8000 wskazówka wariuje. Skacze w górę o 2 tys, potem spada i tak nieregularnie się to powtarza. Silnik pracuje prawidłowo, przy 10tys, gdzie wskazówka nie wie co z sobą zrobić, silnik nie przerywa, ma moc nic złego sie nie dzieje.W poprzednim sezonie miałem tak ale dopiero w okolicach 10tys. Obrotomierz zasilany jest impulsami z modułu zapłonowego, jednak gdyby on był zepsuty napewno miało by to wpływ na pracę silnika. Pytanie czy ktoś miał coś podobnego w swojej maszynie, macie jakieś "wskazówki" niekoniecznie wyciągnięte z zegara ;P Zacznę chyba od kokpitu, styki i kabelki Pozdrawiam bluesowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Przy niskich obrotach tj. do 7000 wszystko oki, jednak tak gdzieś od 8000 wskazówka wariuje. Skacze w górę o 2 tys, potem spada i tak nieregularnie się to powtarza. Silnik pracuje prawidłowo, przy 10tys, gdzie wskazówka nie wie co z sobą zrobić, silnik nie przerywa, ma moc nic złego sie nie dzieje.W poprzednim sezonie miałem tak ale dopiero w okolicach 10tys. Obrotomierz zasilany jest impulsami z modułu zapłonowego, jednak gdyby on był zepsuty napewno miało by to wpływ na pracę silnika. Pytanie czy ktoś miał coś podobnego w swojej maszynie, macie jakieś "wskazówki" niekoniecznie wyciągnięte z zegara ;P Zacznę chyba od kokpitu, styki i kabelki Pozdrawiam bluesowoNie wiem tego napewno,ale gdzies kiedys czytalem ze niektore moto maja taki system sygnalizowania jakiejs usterki ;) Wlasnie wariowaniem wskazowki. Ale moze jeszcze niech ktos bardziej w temacie zabierze glos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Nie wykręcileś czegos przypadkiem z motocykla ostanio? Ja kiedys w moim bandicie znalazelm taki polkilogramowy kawał żelastwa i go usunąłem bo stwierdzilem ze po cholere pół kg złomu wozic-owy złom byl w okolicy bezpieczników i całej elektroniki a jego zadaniem bylo wypapywanie pola elektormagnetycznego wytworzonego przez magneto. wlasnie po wykręceniu tego czegos obrotomierz szalał przy wyzszych obrotach - po załozeniu problem ustał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Nie wykręcileś czegos przypadkiem z motocykla ostanio? Ja kiedys w moim bandicie znalazelm taki polkilogramowy kawał żelastwa i go usunąłem bo stwierdzilem ze po cholere pół kg złomu wozic-owy złom byl w okolicy bezpieczników i całej elektroniki a jego zadaniem bylo wypapywanie pola elektormagnetycznego wytworzonego przez magneto. wlasnie po wykręceniu tego czegos obrotomierz szalał przy wyzszych obrotach - po załozeniu problem ustał. A możesz jaśniej opisać ten przedmiot i jego umiejscowienie, możliwe że coś zrobiłem, bo instalowałem alarm i grzane manetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 wlasnie po wykręceniu tego czegos obrotomierz szalał przy wyzszych obrotach - po załozeniu problem ustał. Dziękuję za rozwiązanie mojej zagadki myślowej :-). Sam się zastanawiałem po co coś takiego :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 wlasnie po wykręceniu tego czegos obrotomierz szalał przy wyzszych obrotach - po załozeniu problem ustał. Dziękuję za rozwiązanie mojej zagadki myślowej :-). Sam się zastanawiałem po co coś takiego :-) Hej a mógłbyś powiedzieć coś więcej o tym czymś, bo nie mam pojęcia o co chodzi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 u mnie był to taki kawałek żelastwa przykręcony na koncu tylnego stelaza bo tam w B6 jest cala elektronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.