InfernoRider Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 eLo mam pytanko: Posiadam YAMAHE TDR 125 z 98 roku . Potrzebuję uzupełnić olej w skrzyni biegów. Byłem w sklepie motoryzacyjnym i dali mi olej CASTROL POWER1 GPS. Wszystko było by ok tylko męczy mnie pytanie czy ten olej będzie się nadawał do 2T ponieważ na opakowaniu pisze że olej jest do 4T ;) ( pytałem się i mnie zapewnili że będzie pasował też do 2T - no ale się wolę upewnić ) poniżej przesyłam linki do fotek oleju : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...d821ea4550.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...55617907f0.html pozdrawiam i czekam na Wasze opinie ;) Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimas Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 To jest olej silnikowy, a do skrzyni powinno sie lac olej przekładniowy lecz w motocyklu 4T ten olej równiez ma to samo zadanie co w motocyklu 2T czyli smarowanie skrzyni, róznica jest taka ze w motocyklu 4T poza skrzynia i sprzegłem musi smarowac cały silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Czyli mogę lać ten olej czy nie??????????????? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) Ja do skrzyni 2t zawsze lałem Motul Transoil Expert do 2t (nawet jest napisane ze to olej przekładniowy) i wszystko super smigało. Ten olej castrola teoretycznie powinien pasować bo w 4t tym olejem tez jest smarowana skrzynia biegów i sprzęgło, ale moim zdaniem to tak jak lać do motocykla olej samochodowy i niby to to samo, ale producent chyba nie wymyślił różnych typów oleju dla ściemy i z powodów marketingowych. pozdro Edytowane 27 Marca 2008 przez trajka66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Witam! Po prostu kup olej przeznaczony do 2T, np. ten Motul Transoil Expert i po co kombinować,a później pisać ''mogę lać ten olej, czy nie?''. Nie lepiej kupić od razu olej taki jaki jest zalecany? Po co sobie utrudniać zycie pierdołami? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 (edytowane) No właśnie Wy sami utrudniacie chłopakowi życie pierdołami :icon_mrgreen: czym niby się różni skrzynia biegów małego 4t od małego 2t? może sprzęgło się różni?odpowiedź brzmi niczym więc po co zawracać sobie głowę takimi pierdołami... :icon_razz: owszem jeśli producent zaleca olej przekładniowy "xxx" no to on nie zaszkodzi ale motocyklowy do 4t jest jak najbardziej wporządku. więc jeśli już kupiłeś to lej i się nie martw że coś będzie nie tak (tylko nie uzupełniaj a wymień ten olej po prostu, bo tak czy inaczej jest początek sezonu więc będziesz miał spokój na przyszłość)A z tym sformułowaniem "powinien być przekładniowy" to nie do końca takie proste... domyślam się że Wy, którzy to piszecie wiecie już to co napiszę ale założycielowi może się ta informacja przydać: olej musi być też przeznaczony do pracy z mokrym sprzęgłem, a nie każdy przekładniowy taki bajer ma :clap: Edytowane 28 Marca 2008 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 :icon_biggrin: beznadziejny temat - po co masz lać do 4-T skoro możesz kupić do 2-T co za problem .... ehh :lapad: :lapad: :lapad: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 ja w nsr latam na catrolu syntetic do motocykli 4t i nie mam problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 (edytowane) HondaCr - Braciszku śmigający NA SUZUKI DR 125 :icon_mrgreen: Bo już kupiłem tego castrola :bigrazz: i zmień nicka bo nigdy sobie nie kupisz tej Cr'ki tylko będziesz do końca życia zapie**alał na DR'ce 125 4T :bigrazz: :icon_evil: Edytowane 29 Marca 2008 przez InfernoRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Tak na oko to pewnie rzadko kto wie czy można lać czy nie można więc "mądra" większość gada jakieś głupoty. A prawda jest taka że można lać, bo sam się o to kiedyś pytałem, tylko olej MUSI mieć wymaganą gęstość (napisane jest to w serwisówce) wyrażaną dwoma liczbami np.: 10W40, 20W40.W zeszłym sezonie miałem za rzadki olej (za mała liczba) i sprzęgło się czasem latem ślizgało. Wczoraj zmieniałem na nowy (notabene castrol do 4T wcześniej shella vsx do 4T) o wymaganej gęstości i lepkości (te liczby). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Ok, no to temat zamknięty - dziekuję wszystkim za pomoc :banghead: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.