Skocz do zawartości

Pomocy


LARSON
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem posiadaczem pięknego XVS Dragstar Clasic 1100A, zgodnie z zaleceniami i wszelką wiedzą dokonałem konserwacji do zimowania motocykla wybrałem wariant aby go przepalać co około 3-4 tyg tak porządnie. bywałem wcześniej na tym formu jako gość i powiem szczerze że dowiedziałem się tu wielu interesujących spraw za co wszystkim dziękuje. Sezon już za pasem i ostatnio właśnie kiedy kolejny raz odpalałem moją ślicznotke doznałem szoku i niemiłego zaskoczenia, motocykl nie odpalił odrazu wyjaśnie nie chodzi mi o to ze nie zaskoczył tylko poprostu nie kręci rozrusznikiem. Jedyne objawy jakie są to brzeczenie w okolicach pod siedzeniem, pomyślałem ze nie dochodzi odpowiedni prąd sprawdzając sygnał nie odezwał sie jakoś specjalnie wiec przeczyściłem styki i jakby sprawa klaksonu sie poprawiła ale cykanie i buczenie jest jedyną reakcją na przycisk rozrusznika. motocykl jest prawie nowy bo z 2005r ma nakręcone 7000km i do tej pory sie nic takiego nie działo prosze o jakaś podpowiedź co sie mogło stać, z góry dziękuje za odpowiedzi, ndmienić chce jeszcze że ostatnio ładowałem akumulator specjalna ładowarką i naładował sie na ful i odpalał bez problemu co to może być to brzeczenie jest wyczuwalne pod palcami nie tam gdzie jest centralka sterująca ale pod nią tam gdzie wchodzą kable zasilania. Czekam na odpowiedź bo strasznie mnie to wszystko zmartwiło szczególnie w perspektywie nadchodzącego sezonu. Pozdrawiam wszystkich Andrzej.

 

DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA PODPOWIEDZ OKAZAŁO SIĘ ŻE W WIEKSZOŚCI MIELIŚCIE RACJE TO BYLA WINA AKUMULATORA DZISIAJ BYŁEM U MAGIKA I GO ZBADAŁ POWIEDZIAŁ ZE JEST DNO I ŻE TRZEBA SIĘGNĄĆ DO KIESZENI I KUPIĆ NOWYJESZCZE RAZ DZIEX ZA POMOC TO SIE NAZYWA RODZINA ZYCZE WSZYSTKIM DOBREJ PODODY I MAM NADZIEJE ZE SPOTKAMY SIE NA TRASIE POZDRAWIAM ANDRZEJ

Edytowane przez LARSON
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na akumulator,podładuj i powinno być ok.Brzęczy przekażnik rozrusznika.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na akumulator,podładuj i powinno być ok.Brzęczy przekażnik rozrusznika.

No właśnie podładowałem to samo czy orginalny GS akumulator może sie skończyc po 3 latach? a jeśli akumulator jest oki to co moze byc i czy ten przekaźnik rozrusznika czesto sie psuje słyszałem ze yamaha to raczej niezawodny sprzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może zakręciłeś dopływ paliwa? Sprawdzałeś? Może zapomniałes o tym? Gdy dopływ jest zamknięty to możesz słyszeć odgłosy zassysania paliwa.

 

pozdrawiam :)

z paliwem wszystko jest oki odkręciłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokręć kable z akumulatora (ew. doładuj aku) :icon_mrgreen: jeżeli wcześniej -zimową porą- hulał to musi być jakiś drobiazg...

bardzo bym sobie tego zyczył aby tak było ale sam nie wiem akumulator dokrecilem przeczyscilem styki i doladowalem moze to juz jego smierc ale ma dopiero 3 lata wiec?

 

Niestety,ale stawiam na zakup nowego akumulatora.

to naprawde niestety bo troszke to po kieszeni pojedzie ale czy 3 latni aku juz na złom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 lata to wcale nie jest mało, bardzo duża zależy od tego, jak był użytkowany.

 

Po co uruchamiałeś motocykl zimą?

Wyczytałem yutaj na forum ze to jedna z opcji dobrego zimowania paliwa po korek i co jakis czas odpalac oczywiscie akumulator byl wyjety i podladowywalem go i raz na miesiac odpalalem tak na 20 min aby go przesmarowac chcialem jak najlepiej ale sam juz teraz niewiem jak powinno sie to robic dzieki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też brzęczy, pewnie to wina akumulatora, który jest jeszcze fabryczny (6lat), więc na pewno już mi się kończy, podładowywanie mało co daje (kiedyś nie brzęczało, albo przynajmniej tak głośno). Nie jestem mechanikiem i nie znam się na tym, ale spotkałem się z opinią, że to brzęczenie to praca pompy paliwowej.

 

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem posiadaczem pięknego XVS Dragstar Clasic 1100A, zgodnie z zaleceniami i wszelką wiedzą dokonałem konserwacji do zimowania motocykla wybrałem wariant aby go przepalać co około 3-4 tyg tak porządnie. bywałem wcześniej na tym formu jako gość i powiem szczerze że dowiedziałem się tu wielu interesujących spraw za co wszystkim dziękuje. Sezon już za pasem i ostatnio właśnie kiedy kolejny raz odpalałem moją ślicznotke doznałem szoku i niemiłego zaskoczenia, motocykl nie odpalił odrazu wyjaśnie nie chodzi mi o to ze nie zaskoczył tylko poprostu nie kręci rozrusznikiem. Jedyne objawy jakie są to brzeczenie w okolicach pod siedzeniem, pomyślałem ze nie dochodzi odpowiedni prąd sprawdzając sygnał nie odezwał sie jakoś specjalnie wiec przeczyściłem styki i jakby sprawa klaksonu sie poprawiła ale cykanie i buczenie jest jedyną reakcją na przycisk rozrusznika. motocykl jest prawie nowy bo z 2005r ma nakręcone 7000km i do tej pory sie nic takiego nie działo prosze o jakaś podpowiedź co sie mogło stać, z góry dziękuje za odpowiedzi, ndmienić chce jeszcze że ostatnio ładowałem akumulator specjalna ładowarką i naładował sie na ful i odpalał bez problemu co to może być to brzeczenie jest wyczuwalne pod palcami nie tam gdzie jest centralka sterująca ale pod nią tam gdzie wchodzą kable zasilania. Czekam na odpowiedź bo strasznie mnie to wszystko zmartwiło szczególnie w perspektywie nadchodzącego sezonu. Pozdrawiam wszystkich Andrzej.

witam koelgo nic innego jak wyciągnąc akusik i podaładować bo tak długim okresie stania elektrolit niestey nie ma swych własciwości i musisz go pobudzic do życia a potem tylko zadowolenie pozdro

 

Wyczytałem yutaj na forum ze to jedna z opcji dobrego zimowania paliwa po korek i co jakis czas odpalac oczywiscie akumulator byl wyjety i podladowywalem go i raz na miesiac odpalalem tak na 20 min aby go przesmarowac chcialem jak najlepiej ale sam juz teraz niewiem jak powinno sie to robic dzieki za odp

witam kolego odpoalanie na 20 min może spowodować konkretne nagżanie sie maszyny i wydechy będziesz zaraz miałw kolorze fioletowym bo nie ma odpowiedniego chłodzenia więc uwazam że nie ma to sensu a wystraczy podnieśc moto do góry na podnoścniku załadowac bieg i ruszyc kołem i sie przesmaruje też sie nasłuchałem i są zwolennicy i przeciwnicy tych dwóch kwestii :buttrock: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...