LARSON Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 (edytowane) Witam jestem posiadaczem pięknego XVS Dragstar Clasic 1100A, zgodnie z zaleceniami i wszelką wiedzą dokonałem konserwacji do zimowania motocykla wybrałem wariant aby go przepalać co około 3-4 tyg tak porządnie. bywałem wcześniej na tym formu jako gość i powiem szczerze że dowiedziałem się tu wielu interesujących spraw za co wszystkim dziękuje. Sezon już za pasem i ostatnio właśnie kiedy kolejny raz odpalałem moją ślicznotke doznałem szoku i niemiłego zaskoczenia, motocykl nie odpalił odrazu wyjaśnie nie chodzi mi o to ze nie zaskoczył tylko poprostu nie kręci rozrusznikiem. Jedyne objawy jakie są to brzeczenie w okolicach pod siedzeniem, pomyślałem ze nie dochodzi odpowiedni prąd sprawdzając sygnał nie odezwał sie jakoś specjalnie wiec przeczyściłem styki i jakby sprawa klaksonu sie poprawiła ale cykanie i buczenie jest jedyną reakcją na przycisk rozrusznika. motocykl jest prawie nowy bo z 2005r ma nakręcone 7000km i do tej pory sie nic takiego nie działo prosze o jakaś podpowiedź co sie mogło stać, z góry dziękuje za odpowiedzi, ndmienić chce jeszcze że ostatnio ładowałem akumulator specjalna ładowarką i naładował sie na ful i odpalał bez problemu co to może być to brzeczenie jest wyczuwalne pod palcami nie tam gdzie jest centralka sterująca ale pod nią tam gdzie wchodzą kable zasilania. Czekam na odpowiedź bo strasznie mnie to wszystko zmartwiło szczególnie w perspektywie nadchodzącego sezonu. Pozdrawiam wszystkich Andrzej. DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA PODPOWIEDZ OKAZAŁO SIĘ ŻE W WIEKSZOŚCI MIELIŚCIE RACJE TO BYLA WINA AKUMULATORA DZISIAJ BYŁEM U MAGIKA I GO ZBADAŁ POWIEDZIAŁ ZE JEST DNO I ŻE TRZEBA SIĘGNĄĆ DO KIESZENI I KUPIĆ NOWYJESZCZE RAZ DZIEX ZA POMOC TO SIE NAZYWA RODZINA ZYCZE WSZYSTKIM DOBREJ PODODY I MAM NADZIEJE ZE SPOTKAMY SIE NA TRASIE POZDRAWIAM ANDRZEJ Edytowane 25 Marca 2008 przez LARSON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Stawiam na akumulator,podładuj i powinno być ok.Brzęczy przekażnik rozrusznika. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LARSON Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Stawiam na akumulator,podładuj i powinno być ok.Brzęczy przekażnik rozrusznika.No właśnie podładowałem to samo czy orginalny GS akumulator może sie skończyc po 3 latach? a jeśli akumulator jest oki to co moze byc i czy ten przekaźnik rozrusznika czesto sie psuje słyszałem ze yamaha to raczej niezawodny sprzet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schack Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 A może zakręciłeś dopływ paliwa? Sprawdzałeś? Może zapomniałes o tym? Gdy dopływ jest zamknięty to możesz słyszeć odgłosy zassysania paliwa. pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamir Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Może być wina ładowarki nie do końca ufam automatom, weź przyrząd i sprawdź napięcie pod obciążeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LARSON Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 A może zakręciłeś dopływ paliwa? Sprawdzałeś? Może zapomniałes o tym? Gdy dopływ jest zamknięty to możesz słyszeć odgłosy zassysania paliwa. pozdrawiam :)z paliwem wszystko jest oki odkręciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Niestety,ale stawiam na zakup nowego akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 dokręć kable z akumulatora (ew. doładuj aku) :icon_mrgreen: jeżeli wcześniej -zimową porą- hulał to musi być jakiś drobiazg... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LARSON Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 dokręć kable z akumulatora (ew. doładuj aku) :icon_mrgreen: jeżeli wcześniej -zimową porą- hulał to musi być jakiś drobiazg...bardzo bym sobie tego zyczył aby tak było ale sam nie wiem akumulator dokrecilem przeczyscilem styki i doladowalem moze to juz jego smierc ale ma dopiero 3 lata wiec? Niestety,ale stawiam na zakup nowego akumulatora.to naprawde niestety bo troszke to po kieszeni pojedzie ale czy 3 latni aku juz na złom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 3 lata to wcale nie jest mało, bardzo duża zależy od tego, jak był użytkowany. Po co uruchamiałeś motocykl zimą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LARSON Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 3 lata to wcale nie jest mało, bardzo duża zależy od tego, jak był użytkowany. Po co uruchamiałeś motocykl zimą?Wyczytałem yutaj na forum ze to jedna z opcji dobrego zimowania paliwa po korek i co jakis czas odpalac oczywiscie akumulator byl wyjety i podladowywalem go i raz na miesiac odpalalem tak na 20 min aby go przesmarowac chcialem jak najlepiej ale sam juz teraz niewiem jak powinno sie to robic dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Zaden ze mnie mechanik, ale sprawdz to aku, albo poprostu odpal na przewodach.Bedzie wiadomo czy to aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Mi też brzęczy, pewnie to wina akumulatora, który jest jeszcze fabryczny (6lat), więc na pewno już mi się kończy, podładowywanie mało co daje (kiedyś nie brzęczało, albo przynajmniej tak głośno). Nie jestem mechanikiem i nie znam się na tym, ale spotkałem się z opinią, że to brzęczenie to praca pompy paliwowej. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARAS... Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Witam jestem posiadaczem pięknego XVS Dragstar Clasic 1100A, zgodnie z zaleceniami i wszelką wiedzą dokonałem konserwacji do zimowania motocykla wybrałem wariant aby go przepalać co około 3-4 tyg tak porządnie. bywałem wcześniej na tym formu jako gość i powiem szczerze że dowiedziałem się tu wielu interesujących spraw za co wszystkim dziękuje. Sezon już za pasem i ostatnio właśnie kiedy kolejny raz odpalałem moją ślicznotke doznałem szoku i niemiłego zaskoczenia, motocykl nie odpalił odrazu wyjaśnie nie chodzi mi o to ze nie zaskoczył tylko poprostu nie kręci rozrusznikiem. Jedyne objawy jakie są to brzeczenie w okolicach pod siedzeniem, pomyślałem ze nie dochodzi odpowiedni prąd sprawdzając sygnał nie odezwał sie jakoś specjalnie wiec przeczyściłem styki i jakby sprawa klaksonu sie poprawiła ale cykanie i buczenie jest jedyną reakcją na przycisk rozrusznika. motocykl jest prawie nowy bo z 2005r ma nakręcone 7000km i do tej pory sie nic takiego nie działo prosze o jakaś podpowiedź co sie mogło stać, z góry dziękuje za odpowiedzi, ndmienić chce jeszcze że ostatnio ładowałem akumulator specjalna ładowarką i naładował sie na ful i odpalał bez problemu co to może być to brzeczenie jest wyczuwalne pod palcami nie tam gdzie jest centralka sterująca ale pod nią tam gdzie wchodzą kable zasilania. Czekam na odpowiedź bo strasznie mnie to wszystko zmartwiło szczególnie w perspektywie nadchodzącego sezonu. Pozdrawiam wszystkich Andrzej.witam koelgo nic innego jak wyciągnąc akusik i podaładować bo tak długim okresie stania elektrolit niestey nie ma swych własciwości i musisz go pobudzic do życia a potem tylko zadowolenie pozdro Wyczytałem yutaj na forum ze to jedna z opcji dobrego zimowania paliwa po korek i co jakis czas odpalac oczywiscie akumulator byl wyjety i podladowywalem go i raz na miesiac odpalalem tak na 20 min aby go przesmarowac chcialem jak najlepiej ale sam juz teraz niewiem jak powinno sie to robic dzieki za odpwitam kolego odpoalanie na 20 min może spowodować konkretne nagżanie sie maszyny i wydechy będziesz zaraz miałw kolorze fioletowym bo nie ma odpowiedniego chłodzenia więc uwazam że nie ma to sensu a wystraczy podnieśc moto do góry na podnoścniku załadowac bieg i ruszyc kołem i sie przesmaruje też sie nasłuchałem i są zwolennicy i przeciwnicy tych dwóch kwestii :buttrock: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Dokładnie , akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.