Szymon871 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Witam, wczoraj w mojej NS1 wyczyściłem gaźnik i filtr powietrza. W filtrze powietrza w pokrywie powiercone są dziury, a w gaźnika jest tuningowa dysza od paliwa (czytaj większa). Postanowiliśmy zakleić otwory niechlujnie wywiercone mocna tasmą. Wkład jak i cały filtr został dokładnie wyczyszczony.Po zmontowaniu motorek za druga kopką odpalił, ale strasznie kopci. Szary gęsty dym. Nie jechałem nim jeszcze i nie rozgrzewałem znacznie, no ale na postoju chodził z przerwami (wyłączanie i właczanie) jakieś 20 minut i mimo to kopcił. Jaka jest tego przyczyna?? możliwe że zaklejenie dziur spowodowało zakłócenie równowagi pomiędzy paliwem a powietrzem. w końcu jest większa dysza. Czy może dostaje zbyt dużą ilość oleju? BTW, czy znacie wymiary dyszy od paliwa jaka jest standardowo mocowana?? Chodzi mi o średnice wewnątrz... Za odpowiedzi serdecznie dziękuję :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 szary dym wskazuje raczej na olej ze skrzyni (simmering od strony oleju) a moc ma ?? normalnie wkręca sie na obroty ?? nie gaśnie sama ?? jeśli idzie normalnie ma kopa to za duża dawka oleju/paliwa albo za mało powietrza..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 No dobrze idzie i na obroty tez się wkręca. Tez mi sie tak wydawało że jest coś albo z paliwem albo z powietrzem albo z olejem. A nie wiecei jakie są oryginalne dysze w tym moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Jak pada simmer to zazwyczaj dymi na niebiesko. Jak nie jeździłeś to nie możesz być pewny na 100% że nadal będzie kopciła. Może masz źle ustawiony dozownik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Najpierw zagrzej dobrze ten silnik i zoabcz czy kopci :banghead: T nie wina simeringu dymil by na niebiesko tak jak koelga wyzej pisal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.