Saltus Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) Po zimie złożyłem maszynę, wszystko działa jak powinno oprócz kontrolki luzu i przedniego światła. Wczoraj siedziałem przy tym kilka godzin i za Chiny ludowe nie mogę dojść co jest pięć. W przełączniku wszystko ok, stacyjka też; żarówka oczywiście sprawdzona jako pierwsza. Światło pozycyjne działa. Od przedniej żarówki odchodzą 3 przewody rozchodzące się potem w 4. 1- do stacyjki - podłączony2,3 - do przełącznika długie / krótkie4 - idzie w wiązce pod bakiem Jak mierzyłem miernikiem to jakiś prąd niby dochodzi, ale coś około 0,05 - 0,1 V Co do kontrolki luzu - żarówka cała, dalej nie badałem co z nią, bo światło mi pożarło całe nerwy. Macie jakieś koncepcje cóż to może być? Po schemacie ciężko mi się połapać, no ale jak nic nie poradzicie to zostanie chyba rozprucie tej grubej wiązki i jeśli i tam nie znajdę przyczyny pozostaje wizyta u elektryka :) Edytowane 22 Marca 2008 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Piszesz ze po zimie złożyłeś maszynę ... Ja kiedys po złożeniu motocykla nie miałem świateł do momentu kiedy silnika nie włożyłem do ramy i alternatora nie podpiołem :) Sprawdz punkt masy do oświetlenia przedniego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 masa - masą - ale 12V musi płynąć na jednym z kabli dochodzących do żarówki. Włącz stacyjkę, światła i sprawdź miernikiem (albo żaróką z podpiętą masą) który kabel jest prądowy. 0,05V - to nie napięcie... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 masa - masą - ale 12V musi płynąć na jednym z kabli dochodzących do żarówki. Włącz stacyjkę, światła i sprawdź miernikiem (albo żaróką z podpiętą masą) który kabel jest prądowy. 0,05V - to nie napięcie...Pod warunkiem, że to 12V jest mierzone między punktem z pewną masą. Jak masy nie ma to i napięcia nie pokaże.Elektryka w motocyklu to prosta sprawa. Wystarczy systematycznie przelecieć omomierzem każdy obwód i musi wyjść, gdzie jest przerwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.