Skocz do zawartości

czy przelot nie zaszkodzi?


tajnos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  MłodyWilk22 napisał:

Ja zrobisz porządną synchronizację to będzie chodzic :)

 

Piszesz kolego bzdury a inni czytają i może uwierzą na swoje nieszczęście.

Synchronizację robisz po zamontowaniu tłumika przelotowego dedykowanego konkretnie dla tego modelu.

Bebeszenie oryginalnego tłumika to wycieranie dupy szkłem i niszczenie własnego silnika przez głupotę.

Ingerencja w układ wydechowy jest zawsze loterią.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to sie wpakowalem wybebeszylem LEO i z tego co tu czytam zrobilem zle . :)

ok no zakupie nowy ale czy mozna jakis przelot wogle zastosowac do niego??

 

  Gienek napisał:

Masz na myśli wybebeszenie tłumika? O jaki motor chodzi?

 

tak kolego wybebeszenie LEO i moto suzuki gsx750R K1

Edytowane przez tajnos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  tajnos napisał:

no to sie wpakowalem wybebeszylem LEO i z tego co tu czytam zrobilem zle . :)

ok no zakupie nowy ale czy mozna jakis przelot wogle zastosowac do niego??

Wystarczy sprawdzić w katalogu danej firmy i poszukać wersji RACING

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zwalic ten wybebeszony juz tlumik i zalozyc dedykowany przelotowy lub jakis inny czy np; taki by cos zmienil/?

 

http://moto.allegro.pl/item326647395_tlumi...ileuszowy_.html

 

  Gienek napisał:

ja bym nie robił do najbliższego czyszczenia gaźników, myślę, że nie odczujesz dolegliwości

[/quote

 

moze sie myle ale moto jest na wtrysku wiec chyba gaznikow tam nie ma.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w gixie właśnie dedykowany przelotowy wydech i wkładke K&N. Moto na wtrysku i niby powinno być oki, a jest do bani. Moto przede wszystkim gubi obroty i ma nierówną pracę. W najbliższym czasie bedzie regulowane w PolePosition, zhamowane również. Zobacze co i jak wyjdzie

To właśnie napisał WOWO o GSXR 750K1 .Ja też chciałem zmienić wydech plus filtr K&N lecz ostygłem,został tylko K&N

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Gienek napisał:

ja bym nie robił do najbliższego czyszczenia gaźników, myślę, że nie odczujesz dolegliwości

 

Następny malkontent albo Heweliusz na 4um się znalazł. Nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe!!! A myślenie pozostaw filozofom bo chociaż byś się bardzo starał to zasady pracy silnika spalinowego nie zmienisz.

Zamontowanie tłumika Racing nakłada obowiązek zmiany składu mieszanki i ponownej synchronizacji gaźników z powodu zmiany prędkości gazów wylotowych.

Nie wykonanie takiej operacji może doprowadzić do zniszczenia szybkiego silnika z powodu przegrzewania się a wyższa temperatura gazów wylotowych spowodowana ubogą mieszanką doprowadzi do wypalenia zaworów i gniazd zaworowych.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...