Skocz do zawartości

czy przelot nie zaszkodzi?


tajnos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zrobisz porządną synchronizację to będzie chodzic :)

 

Piszesz kolego bzdury a inni czytają i może uwierzą na swoje nieszczęście.

Synchronizację robisz po zamontowaniu tłumika przelotowego dedykowanego konkretnie dla tego modelu.

Bebeszenie oryginalnego tłumika to wycieranie dupy szkłem i niszczenie własnego silnika przez głupotę.

Ingerencja w układ wydechowy jest zawsze loterią.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to sie wpakowalem wybebeszylem LEO i z tego co tu czytam zrobilem zle . :)

ok no zakupie nowy ale czy mozna jakis przelot wogle zastosowac do niego??

 

Masz na myśli wybebeszenie tłumika? O jaki motor chodzi?

 

tak kolego wybebeszenie LEO i moto suzuki gsx750R K1

Edytowane przez tajnos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to sie wpakowalem wybebeszylem LEO i z tego co tu czytam zrobilem zle . :)

ok no zakupie nowy ale czy mozna jakis przelot wogle zastosowac do niego??

Wystarczy sprawdzić w katalogu danej firmy i poszukać wersji RACING

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zwalic ten wybebeszony juz tlumik i zalozyc dedykowany przelotowy lub jakis inny czy np; taki by cos zmienil/?

 

http://moto.allegro.pl/item326647395_tlumi...ileuszowy_.html

 

ja bym nie robił do najbliższego czyszczenia gaźników, myślę, że nie odczujesz dolegliwości

[/quote

 

moze sie myle ale moto jest na wtrysku wiec chyba gaznikow tam nie ma.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w gixie właśnie dedykowany przelotowy wydech i wkładke K&N. Moto na wtrysku i niby powinno być oki, a jest do bani. Moto przede wszystkim gubi obroty i ma nierówną pracę. W najbliższym czasie bedzie regulowane w PolePosition, zhamowane również. Zobacze co i jak wyjdzie

To właśnie napisał WOWO o GSXR 750K1 .Ja też chciałem zmienić wydech plus filtr K&N lecz ostygłem,został tylko K&N

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie robił do najbliższego czyszczenia gaźników, myślę, że nie odczujesz dolegliwości

 

Następny malkontent albo Heweliusz na 4um się znalazł. Nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe!!! A myślenie pozostaw filozofom bo chociaż byś się bardzo starał to zasady pracy silnika spalinowego nie zmienisz.

Zamontowanie tłumika Racing nakłada obowiązek zmiany składu mieszanki i ponownej synchronizacji gaźników z powodu zmiany prędkości gazów wylotowych.

Nie wykonanie takiej operacji może doprowadzić do zniszczenia szybkiego silnika z powodu przegrzewania się a wyższa temperatura gazów wylotowych spowodowana ubogą mieszanką doprowadzi do wypalenia zaworów i gniazd zaworowych.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...