tajnos Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 tak jak w tytule czy przelotowy tlumik mu nie zaszkodzi mechanicznie? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 tak jak w tytule czy przelotowy tlumik mu nie zaszkodzi mechanicznie? :) Masz na myśli wybebeszenie tłumika? O jaki motor chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Ja zrobisz porządną synchronizację to będzie chodzic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Ja zrobisz porządną synchronizację to będzie chodzic :) Piszesz kolego bzdury a inni czytają i może uwierzą na swoje nieszczęście.Synchronizację robisz po zamontowaniu tłumika przelotowego dedykowanego konkretnie dla tego modelu.Bebeszenie oryginalnego tłumika to wycieranie dupy szkłem i niszczenie własnego silnika przez głupotę.Ingerencja w układ wydechowy jest zawsze loterią. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 (edytowane) zaszkodzi, chyba że to rosja /w opisie widzę 750 K1 = k 750?/ :) :P Edytowane 21 Marca 2008 przez Gienek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 (edytowane) no to sie wpakowalem wybebeszylem LEO i z tego co tu czytam zrobilem zle . :) ok no zakupie nowy ale czy mozna jakis przelot wogle zastosowac do niego?? Masz na myśli wybebeszenie tłumika? O jaki motor chodzi? tak kolego wybebeszenie LEO i moto suzuki gsx750R K1 Edytowane 21 Marca 2008 przez tajnos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 no to sie wpakowalem wybebeszylem LEO i z tego co tu czytam zrobilem zle . :) ok no zakupie nowy ale czy mozna jakis przelot wogle zastosowac do niego??Wystarczy sprawdzić w katalogu danej firmy i poszukać wersji RACING Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 (edytowane) mhm Edytowane 21 Marca 2008 przez Gienek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Wystarczy sprawdzić w katalogu danej firmy i poszukać wersji RACING ale tak czy inaczej przy zastosowaniu przelotu dedykowanego trzeba robic synchronizacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 ja bym nie robił do najbliższego czyszczenia gaźników, myślę, że nie odczujesz dolegliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 czyli zwalic ten wybebeszony juz tlumik i zalozyc dedykowany przelotowy lub jakis inny czy np; taki by cos zmienil/? http://moto.allegro.pl/item326647395_tlumi...ileuszowy_.html ja bym nie robił do najbliższego czyszczenia gaźników, myślę, że nie odczujesz dolegliwości[/quote moze sie myle ale moto jest na wtrysku wiec chyba gaznikow tam nie ma.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAREKK1 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Mam w gixie właśnie dedykowany przelotowy wydech i wkładke K&N. Moto na wtrysku i niby powinno być oki, a jest do bani. Moto przede wszystkim gubi obroty i ma nierówną pracę. W najbliższym czasie bedzie regulowane w PolePosition, zhamowane również. Zobacze co i jak wyjdzieTo właśnie napisał WOWO o GSXR 750K1 .Ja też chciałem zmienić wydech plus filtr K&N lecz ostygłem,został tylko K&Npozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 (edytowane) NO K&N to juz byl zamontowany wczesniej. Edytowane 21 Marca 2008 przez tajnos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 kupywalem :) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 ja bym nie robił do najbliższego czyszczenia gaźników, myślę, że nie odczujesz dolegliwości Następny malkontent albo Heweliusz na 4um się znalazł. Nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe!!! A myślenie pozostaw filozofom bo chociaż byś się bardzo starał to zasady pracy silnika spalinowego nie zmienisz.Zamontowanie tłumika Racing nakłada obowiązek zmiany składu mieszanki i ponownej synchronizacji gaźników z powodu zmiany prędkości gazów wylotowych.Nie wykonanie takiej operacji może doprowadzić do zniszczenia szybkiego silnika z powodu przegrzewania się a wyższa temperatura gazów wylotowych spowodowana ubogą mieszanką doprowadzi do wypalenia zaworów i gniazd zaworowych. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi