M@łpa Opublikowano 24 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 Dlaczego jak pociagne moja MZ dłuzej na wysokich obrotach 4-6 to popewnym czasie zacznie przeywac tz. ciagnie, zwalnia i potem znowu ciagnie itd, ale jak spadne z obrotami na jakis czas to znowu moge ciagnac ale nie zadługo bo znowu dupa. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 24 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 u mnie jest podobnie....tzn jezeli daje rure z pod swiatel :D to zauwazylem ze ciagniecie na 1 i 2 do 5.5tysObr mija sie z celem,obroty szybko rosna a na wyzszych obrotach na tych biegach(pod) koniec czuje ze jest takie zalamanie mocy, co ciekawe na 3 i 4 czesem ciagne do 6(bardzo zadko tak piluje) i jest spoko.... moze oto chodzi ze na na 1ce i 2ce obroty "maja bardzo duze przyspieszenie", czego nieznosi konstrukcja tego silnika(???) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 9 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2003 m@lpo>a moze masz zamontowane odciecie zaplonu? co? <hahaha> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 9 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2003 jak dla mnie to moga byc zaolejone przewody, blaszki itp w okiolicach zapłonu, najlepiej tam wszystko wyczysc - nawet jak jest czyste niby .drugie to moze byc paliwo - za mala przepustowosc, albo syf, albo zagiecie na wezu, czy cos takiego pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 9 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2003 brakuje paliwa prz takich obrotach najprawdopodobniej, sprawdz/wymien dzysze PzdrGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 10 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2003 Jak pisze Micek - brakuje paliwa przy wyzszych obrotach, czyli prawdopodobnie za niski poziom paliwa w gazniku. Podgiac minimalnie jezyczki plywakow tak, by je podniesc o 1 mm i sprobowac. Jesli bedzie lepiej - po dluzszej jezdzie obejrzec swiece czy nie zawalona sadza i skontrolowac spalanie.Jakie to wspaniale uczucie moc znowu napisac cos w Mechanice MZ i zobaczyc znajome geby !!! :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 10 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2003 Po wyslaniu posta powyzej otrzymalem komunikat: Could not connect to smtp host : 110 : Connection timed outPost jednak poszedl... teraz go nie moge usunac, tylko zmieniac. Tak ma byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 11 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2003 mozliwe że masz padnięty kondensator- ale stawiam na paliwo- poziom paliwa w gaźniku. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 11 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2003 To na bank nie jest kondensator bo kupiłem moduł i troszke sie poprawiło jak go załozyłem ale do konca sie nie wyleczyło. Dysze wszystkie wymieniłem, nie jestem pewny trzy dobrze ustawiłem poziom paliwa w komorze pływakowej(nad tym jeszcze pracuje). Planuje wymienic jeszcze przerywacz, przewud wysokiego napiecia i fajke. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.