Skocz do zawartości

Przerywanie silnika.


M@łpa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie jest podobnie....tzn jezeli daje rure z pod swiatel :D to zauwazylem ze ciagniecie na 1 i 2 do 5.5tysObr mija sie z celem,obroty szybko rosna a na wyzszych obrotach na tych biegach(pod) koniec czuje ze jest takie zalamanie mocy, co ciekawe na 3 i 4 czesem ciagne do 6(bardzo zadko tak piluje) i jest spoko.... moze oto chodzi ze na na 1ce i 2ce obroty "maja bardzo duze przyspieszenie", czego nieznosi konstrukcja tego silnika(???)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak pisze Micek - brakuje paliwa przy wyzszych obrotach, czyli prawdopodobnie za niski poziom paliwa w gazniku. Podgiac minimalnie jezyczki plywakow tak, by je podniesc o 1 mm i sprobowac. Jesli bedzie lepiej - po dluzszej jezdzie obejrzec swiece czy nie zawalona sadza i skontrolowac spalanie.

Jakie to wspaniale uczucie moc znowu napisac cos w Mechanice MZ i zobaczyc znajome geby !!! :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na bank nie jest kondensator bo kupiłem moduł i troszke sie poprawiło jak go załozyłem ale do konca sie nie wyleczyło. Dysze wszystkie wymieniłem, nie jestem pewny trzy dobrze ustawiłem poziom paliwa w komorze pływakowej(nad tym jeszcze pracuje). Planuje wymienic jeszcze przerywacz, przewud wysokiego napiecia i fajke.

 

Pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...