brzooza Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam Podczas wymiany filtra powietrza zauwazylem olej w airboxie. To pewnie z odmy (no bo skad). Mam pytanko czy to oznacza ze pierscienie puszczaja (silnik sie konczy) czy jest szansa ze to przez gorny stan oleju (mam moze nawet ciut ponad)?Jesli to przez gorny stan to czy moglo sie cos uszkodzic? czy jest szansa jak zminie olej i poziom oleju bedzie wlasciwy powinno byc ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam Podczas wymiany filtra powietrza zauwazylem olej w airboxie. To pewnie z odmy (no bo skad). Mam pytanko czy to oznacza ze pierscienie puszczaja (silnik sie konczy) czy jest szansa ze to przez gorny stan oleju (mam moze nawet ciut ponad)?Jesli to przez gorny stan to czy moglo sie cos uszkodzic? czy jest szansa jak zminie olej i poziom oleju bedzie wlasciwy powinno byc ok? gorny stan+jazda do odciecia=olej w airboxie dobrze, ze tylko tak to sie skonczylo, skoryguj ten stan, poki nie jest za pozno... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Skąd się bierze preświadczenie, ,że jeżeli będzie oleju troche ponad stan to będzie lepiej dla silnika.Wiele osób tak robi - w samochodach i w motocyklach.A .. zaleje trochę więcej na wszeli wypadek.... ;) Po to jest określony max poziom oleju żeby go nie przekraczać! Skoro wiesz,że masz za dużo oleju to dlaczego jeszcze go nie spuściłeś? :icon_mrgreen: Czekasz aż sam wyleci >? No to wyleciał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzooza Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 nie sposcilem dla tego, ze mechanik powiedzial wlasnie a "doleje jeszcze troche" Jezdzilem tak caly zeszly sezon. Teraz wyminiam filtr i niespodzianka. Obawiam sie wlasnie czy moglo sie cos przez to stac? tzn jezdzac tak caly sezon :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 (edytowane) Upuśc oleju troche poniżej max i pośmigaj. Zobaczysz co się będzie działo.Czasami robi sie lekka mgiełka oleju w puszcze filtra po ostrym pałowaniu. Jeśli przy normalnej jeździe dalej będzie pluło olejem to znaczy,że jest kuku :PNiezłe podejście ..a doleje jeszcze trochę.. :) A mam 3 atm w kole.. dobije jeszcze troche... Edytowane 16 Marca 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 od jazdy na kole, tez sie zbiera tam olej :notworthy: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.