KUD?Y Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam !!Panowie mam dwie sprawy, a mianowicie; 1.Co może być przyczyną że na wolnych obrotach po dodaniu gazu moto się dusi (robi buuu) i gaśnie, i musze pierw ssanie i potem gaz żeby sie troche wkręciła na obroty( nawet na ciepłym silniku) 2. Jakie mają byc wymiary w mm ustawienia pływaka w pozycji otwartej i zamkniętej? Chodzi o Dellorto 32 VHSA :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Przyczyna duszenia sie jest mieszanka zbyt bogata w powietrze, pokombinuj troche z dysza dozowalnosci powietrza :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Przyczyna duszenia sie jest mieszanka zbyt bogata w powietrze, pokombinuj troche z dysza dozowalnosci powietrza :biggrin:Regulacja gaźnika a nie dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Włodi, a co twoim zdaniem Filipiecki napisał? Chodziło mu o regulacje gaźnika, dokładniej to przepustowości dyszy powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A poziom paliwa w komorze paliwowej gaźnika nie ma tu znaczenia?? To jak ustawić przepustowość dyszy powietrza żeby nie było efektu buczenia przy dodawaniu gazu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Nie ma jednej ogolnej zasady, musisz odpalic rozgrzac motóra i probowac ustawiac zrob najpierw to a pozniej kombinuj z poziomem paliwa :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A poziom paliwa w komorze paliwowej gaźnika nie ma tu znaczenia?? To jak ustawić przepustowość dyszy powietrza żeby nie było efektu buczenia przy dodawaniu gazu?? No tak... to jest tak ogólnie... ale co ; iglica , czy tą śrubą od paliwa z boku gaźnika ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 No tak... to jest tak ogólnie... ale co ; iglica , czy tą śrubą od paliwa z boku gaźnika ??Ustawiasz iglice na środkowy rowek, ewentualnie o jeden wyżej, rozgrzewasz moto, z boku masz 2 śrubki, od ustawienia przepustnicy i mieszanki. Wkręcasz obydwie i wykręcasz śrube przepustnicy żeby moto miało najniższe obroty, ale nie gasło. Teraz kręcisz śrubą mieszanki żeby obroty były na jak najwyższym poziomie, poprostu musisz szukać takiego ustawienia gdzie są najwyższe obroty, potem wszystko regulujesz śrubą od przepustnicy. Moto musi dobrze jeździć:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Takie buuu po dodaniu gazu to jest właśnie oznaka że mieszanka jest zbyt uboga.W moim moto podniesienie iglicy o 1 stopień załatwiło sprawę tylko na tydzień.Później znowu wszystko wróciło do "normy" gaśniecie któremu towarzyszyło takie "buu"Dopiero po włożeniu dyszy większej i opuszczeniu gilicy na sam dół moto chodzi jak trzeba :buttrock:Sprawdź iglicy spróbuj ją podnieść, może obejdzie się bez zmiany dyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 To jest wlasnie urok 2T moze byc 100 tysiecy przyczyn ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 z boku masz 2 śrubki, od ustawienia przepustnicy i mieszanki. Wkręcasz obydwieGłupota. Tak nigdy nie wyreguluje gaźnika.Rozgrzej motocykl, najlepiej przejedź z 5-7 km.Zgaś go, wkręć śrubę mieszanki (powietrza) do końca i wykręć o 2 pełne obroty. Teraz odpalasz, patrzysz na obrotomierz i kręcisz śrubą od powietrza (wkręcasz wykręcasz, aby złapać trop, kiedy obroty idą w górę). Zostawiasz regulację mieszanki gdy obroty biegu jałowego bedą w najwyższym punkcie. Teraz regulujesz wolne obroty, aby utrzymywały się na poziomie 1300-1450 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Po pierwsze zawsze jeździłem z iglicą opuszczoną na sam dół i moto wyciagało 110 km/h na trzecim biegu a teraz ledwo co 100...:-( A co do regulacji wolnych ze skali obrotomierza to odpada... u mnie skala zaczyna sie dopiero od 3t rpm a śruba powietrza ma byc wykręcona o 1,4-1,8 obr... ja mam ok 1,5...A może to swieca...??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Po pierwsze zawsze jeździłem z iglicą opuszczoną na sam dół i moto wyciagało 110 km/h na trzecim biegu a teraz ledwo co 100...:-( A co do regulacji wolnych ze skali obrotomierza to odpada... u mnie skala zaczyna sie dopiero od 3t rpm a śruba powietrza ma byc wykręcona o 1,4-1,8 obr... ja mam ok 1,5...A może to swieca...???Ustawienia gaźnika zależą od wielu czynników, m.in. kompresji. Nikt Ci nie powie : "wykręć o x obr", bo to bujda na kółkach. Ja jak miałem kompresje równą 5,5 atm, to wyregulowałem gaźnik, założyłem nowy tłok, 10,5 atm i wieeelki muł. Dopiero po odpowiedniej regulacji było duuużo lepiej :D) u mnie skala zaczyna sie dopiero od 3t rpmWtedy ustawiasz obroty na słuch. A tak pozatym to kompresje sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Nie sprawdzłem kompresji bo nie mam czym...chyba że macie na to jakies domowe patenty :icon_biggrin: Co do regulowania przepustnicy boczną srubą to nie ma żadnej reakcji na obroty podczas kręcenia w lewo bądź w prawo :crossy: Jak podniose iglice o np 2 ząbki to poprawi się reakcja na gaz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Lewego powietrza czasem nie ciągnie gdzieś? Zobacz, czy magneto nie jest mokre, czy na krućcu nie ma spękań, jeżeli nie widzisz, to odpal moto i trzymaj rękę koło gaźnika, będziesz czył, czy ciągnie gdzieś. Jednak stawiam na simmering pod magnetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.