kubcok1 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam mam problem z moją AF1 ponieważ jechałem sobie około 80 na małych stosunkowo obrotach i zablokowało mi koło,ale zablokowało na chwile a później normalnie koło się kręciło.Następnie zatrzymałem się wrzuciłęm na bieg jałowy,ale po tym co się stało neiodpaliła;/.co się mogło stać??.Biegi wchodzą kontrolki normalnie świeca,ale motocykl niechce odpalić;/ no i właśnie co było powodem zablokowania koła??;/ jechałem i tak ja by sie przydusiła zablokowało koło i zgasła i już niechciała odpalic;/POMOCY co mogło się stać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Pierscien ci pekł... zdejmij cylinder i szykuj sie na szlif i nowy tlok;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 No to ładnie;/ japierd... dopiero rmenot zrobiłem!!;/ jednak w tej Polsce neima dobrych szlifierzy!!;/ dzięki za odpowiedź Wypaliło mi tłok ludzie;] szybko co mam zrobić?? co jest przyczyna pilne!!dzięki z góry!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Coś z mieszanką pewnie nie tak było i CI dziure wypaliło na środku tłoka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 / jednak w tej Polsce neima dobrych szlifierzy!!;/ Szlif mogłeś mieć dobrze wykonany. Mam nadzieje, że wiedziałeś gdzie oddajesz cylinder do szlifu, mam na myśli sprawdzony warsztat. Może po prostu silnik przegrzałeś podczas jazdy, zablokowało ci tłok i w związku z tym koło tylne. A po remoncie od razu na moto wsiadłeś i lllaaaagggggaaaa ile fabryka dała? Czy też spokojnie jeździłeś na docieraniu układu cylinder-tłok itd. ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Jakiej firmy ten tlok?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ja wstawaiłęm tuleje nową,tłok meteora,na dotarciu jeździłęm powoli niedawałem jej wpizde na dzień dobry praktycznie cały czas powoli sie jeździło;] myślicie że jednak mieszanka no to co zrobić?? i świeca też kurde normalnie pospawana jest;/ mieszanka,zapłon??;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Patrz skoro miałeś złą mieszankę, to wynikała z tego dużo temperatura skoro zespawało Ci świece to nie dziwne że w tłoku jest dziura na wylot. Może przed remontem miałeś źle wyregulowaną i teraz poprostu sytuacja się powtórzyła :icon_question: P.S. Zrób zdjecie jak to wygląda :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 ok no to wyregulować na pompce idealnie zeby dostawał tyle oleju ile powinien tak?? olej mamk wysokiej jakości specjalnie do 2T Castrol.;]ok postaram się o zdjęcie no i tzreba wyregulować go na pompce olejowej;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 no to widzisz;] METEOR to nie tłok do AF1 ;D po ilu km ci sie to stało?? ps.dobrze włozyłes tłok? szczałka do wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Nie no skład mieszanki w sensie benzyna-powietrze, oleju oczywiście musi Ci też dobrze podawać a w okresie docierania (gdy ma się dozownik) trzeba nawet do paliwa w zbiorniku dodać troche oleju. Na temat ustawiania tego a Af-1 to juz ktoś inny musi Ci opowiedzieć, ale jak nie jestes do końca pewny to wybierz się lepiej do mechanika bo jak nie umiejętnie ustawisz to może być gorzej niż jest. POzd :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 tłok dobrze włożony strzałką do wydechu;]jakieś 300 km i mi się to stało;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ja mam tuleję, tłok wossnera i docierałem metodą szybką. Teraz po 500km dostaje równo i żadnych problemów. Trzeba było tylko podregulować gaźnik. Może dozownik ci padł? Ja bym na twoim miejscu pozbył się tego gówna jak najszybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Kurde a wy znowu jedziecie po tych dozownikach :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Gdyby nie 600zl które musiałem wydać przez jego awarię to uważałbym to za przydatne urządzenie. Niestety takie przypadki zdarzają się bardzo często i nie jestem wyjątkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.