Skocz do zawartości

AF1


kubcok1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moją AF1 ponieważ jechałem sobie około 80 na małych stosunkowo obrotach i zablokowało mi koło,ale zablokowało na chwile a później normalnie koło się kręciło.Następnie zatrzymałem się wrzuciłęm na bieg jałowy,ale po tym co się stało neiodpaliła;/.co się mogło stać??.Biegi wchodzą kontrolki normalnie świeca,ale motocykl niechce odpalić;/ no i właśnie co było powodem zablokowania koła??;/ jechałem i tak ja by sie przydusiła zablokowało koło i zgasła i już niechciała odpalic;/

POMOCY co mogło się stać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie;/ japierd... dopiero rmenot zrobiłem!!;/ jednak w tej Polsce neima dobrych szlifierzy!!;/ dzięki za odpowiedź

 

 

Wypaliło mi tłok ludzie;] szybko co mam zrobić?? co jest przyczyna pilne!!

dzięki z góry!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

/ jednak w tej Polsce neima dobrych szlifierzy!!;/

 

 

Szlif mogłeś mieć dobrze wykonany. Mam nadzieje, że wiedziałeś gdzie oddajesz cylinder do szlifu, mam na myśli sprawdzony warsztat. Może po prostu silnik przegrzałeś podczas jazdy, zablokowało ci tłok i w związku z tym koło tylne.

 

A po remoncie od razu na moto wsiadłeś i lllaaaagggggaaaa ile fabryka dała? Czy też spokojnie jeździłeś na docieraniu układu cylinder-tłok itd. ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wstawaiłęm tuleje nową,tłok meteora,na dotarciu jeździłęm powoli niedawałem jej wpizde na dzień dobry praktycznie cały czas powoli sie jeździło;] myślicie że jednak mieszanka no to co zrobić??

 

i świeca też kurde normalnie pospawana jest;/

 

mieszanka,zapłon??;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz skoro miałeś złą mieszankę, to wynikała z tego dużo temperatura skoro zespawało Ci świece to nie dziwne że w tłoku jest dziura na wylot.

 

Może przed remontem miałeś źle wyregulowaną i teraz poprostu sytuacja się powtórzyła :icon_question:

 

P.S. Zrób zdjecie jak to wygląda :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok no to wyregulować na pompce idealnie zeby dostawał tyle oleju ile powinien tak?? olej mamk wysokiej jakości specjalnie do 2T Castrol.;]

ok postaram się o zdjęcie no i tzreba wyregulować go na pompce olejowej;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no skład mieszanki w sensie benzyna-powietrze, oleju oczywiście musi Ci też dobrze podawać a w okresie docierania (gdy ma się dozownik) trzeba nawet do paliwa w zbiorniku dodać troche oleju.

 

Na temat ustawiania tego a Af-1 to juz ktoś inny musi Ci opowiedzieć, ale jak nie jestes do końca pewny to wybierz się lepiej do mechanika bo jak nie umiejętnie ustawisz to może być gorzej niż jest.

 

POzd :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tuleję, tłok wossnera i docierałem metodą szybką. Teraz po 500km dostaje równo i żadnych problemów. Trzeba było tylko podregulować gaźnik. Może dozownik ci padł? Ja bym na twoim miejscu pozbył się tego gówna jak najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...